Jaaha Finley tais vetää ittensä pidemmälle huilille
Mielestäni oli puhdas, mutta erittäin kova. Ryntäys 2 min?
Edit. ei tullut tilanteesta jäähyä ja Jokinen pukusuojaan. Taisi niskat mennä lukkoon, aika villisti tuo pää heilahtaa tilanteessa.
■■■■■■■■■■■■ päähän
Aika törkeesti päähän vaikkei sinänsä ryntäystä kummempi taklaus
Mitä porukka heti itkee täällä, kova hyvä puhdas pommi! näitä tarvitaan, ottelusta sytty heti parempi kun eilisestä. Hieno kunnon änäri taklaus.
Todennäköisesti, kiekottomaan kolmantena miehenä ja mahdollisesti päähän.
Kyllä omaan silmään näytti päähän osuvan, joka tapauksessa aivan liian lujalla vauhdilla vastapalloon, kertakäyttö ilves-laseilla mennään tämän tilanteen kanssa…
Nappasin tämän keskustelun otteluseurannasta omaksi ketjukseen, sillä perästä kuulunee. Minusta ei näyttänyt päähän osuvan, mutta aivan älytön taklaus kiekottomaan. Yksi peli on veikkaukseni.
Pää ylhäällä Jokinen. Komea pommi ja vähän nhl-säännöillä mentiin kun jäähyä ei tullut.
Eipä Bulmeri tainnut uskaltaa Finleyä haastaa.
Mielestäni Vallin sano hyvin, että Scott Stevensmäinen kova mutta pikkasen halpa puun takaa tuleva taklaus kun tulee kolmantena tilanteeseen! iso mies niin osuu suoraan päähän.
Jäähyn paikka mun mielestä aina kun tulee kolmantena puun takaa, ja yrittää selvästi vahingoittaa…
Ei tuossa ainakaan Jokisella ollut vastuuta. Ei tuommoseen voi varautua. Penalttia paukahtaa. Taklaaja syyntakeeton.
Tuskin yrittää tahaltee vahingoittaa, veri vetää koviin taklauksiin. Ja miten se sytytti koko pelin käyntii, nii turha nyt itkee, tuomarit kerranki hyvin hereillä. Jos et kestä kovaa peliä, niin en tiedä onko jääkiekko sulle oikee laji.
Kiekottoman pelaajan ei voida olettaa varautua taklaukseen. Tässä tilanteessa Jokinen on kiekoton joten vähintään 2 min estäminen tai ryntäys olisi ollut paikallaan
Entiset ja nykyiset pelaajat sitä mieltä, et puhdas. Mä en kumpanakaan, samaa mieltä.
Mielestäni turha syyllistää kumpaakaan Jokista tai Finleyä. Finleyllä pysyy luistimet jäässä, kädet alhaalla ja teknisesti muutenkin mallioppinen suoritus, jollaisia Finley on varmaan vetänyt AHL:ssä satoja. Nyt oli Jokisella huono peliasento ja huonosti kävi. Siinä ja siinä lasketaanko Jokinen kiekolliseksi, mutta Finley tuskin näkee tarkkaan milloin Jokinen menettää kontrollin kiekkoon. Jokinen ajaa maalille, Finley yrittää estää sen. Ei se sen kummempaa ole.
Ikävä seuraus ja Jokiselle toivon pikaista paluuta.
Oikein hyvä taklaus, näitä lisää.
Juurikin näin. Tässä kyseenalainen hommahan on juuri tuo että onko kiekoton vai ei. Itse katsoisin että ei ja lätkaisisin 2 min kiekottaman estämisestä. Jokinen ei selvästikkään odota taklausta, koska kokee itsensä kiekottomaksi, joten seuraus on paha. Ei tämä mikään “sika” taklaus ollut. Lähinnä ongelmana juuri tuo,että tulee vähän puun takaa ja Jokinen on jo kiekoton
Kyl mun täytyy sanoo, et on täällä herkkänokkasta porukkaa.
Siis minä rakastan kovaa peliä, mutta kun Finley on likainen pelaaja ollut aina, ja jääkiekko on mulle aivan muuta kun tollasta.
Kyllä ihmettelen jos joku tykkää noista tklauksista.
Mieti omia juttujas jos et ymmärrä mitä tarkoitan, äläkä ■■■■■ ala selittää mitä mun pitää tehdä pässi.
Ei ollut mitään.
Pää retkahti mutta ei siksi että olisi päähän taklattu.
Isosta koosta ei voi rankaista.