Eihän tällaista (jämäpakki yrittää teloa tähtihyökkääjän) pidä, eikä meidän miehillä oikein voikkaan, Finleylle kostaa, vaan pitää valitetavasti lanata joku niiden heiveröisempi kaveri. Niin se viesti menee perille, tai jos ei ekasta niin toisesta tai kolmannesta.
Mutta 3-1 sarjatilanteessa tähän ei varmaan kannata lähteä.
@tatesulo Hyvä löytö. En tiennytkään, että siellä on tuollainen pykälä. Olen aika kysymysmerkkinä sen suhteen miksei tätä käytetty?
Toivottavasti Finleyn kausi joka tapauksessa päättyisi nyt keskiviikkona. Puolestani saisi pelata silloin, on sen verran huonolla jalalla omassa päässä, että Tappara saa hänen ollessaan kentällä siellä tilaa, avaukset ei mitään parhaita mahdollisia ja muutenkin nopeassa tilanteessa ratkaisut joskus hätiköityjä.
Niin joo, totta. Voihan se jonkun muunkin teloa kuin tapparalaisen. Itse kuljen tässä kohtaa kautta niin sinioranssit lasit päässä, ettei tullut tuollainen mieleenkään.
Olipa hölmö vastaus @ljpp, meidän joukkueemme tapoihin ei ole liiga aikana kuulunut vastustajan tahallinen vahingoittaminen, paitsi voittamalla ottelut.
Ei tietenkään ole. Tarkoitankin sitä, että Finleylle hypoteettinen kostaminen on väärä ratkaisu. Heiltä huonoin pakki ulos. Sitähän he hakevat, koska voittavat automaattisesti jos molemmilta lähtee yksi.
On se hölmöä myös kääntää vain toinen poski, kun vastustaja pyrkii järjestelmällisesti vahingoittamaan oman joukkueen pelaajia. Kyllähän sieltä olisi hyvä joku Elkins tai Hintz kolata pois ja näyttää Joelle peukkua, että sun ansiota
Vain tuuri pelasti jälleen kerran. Repo ei todellakaan ollut valmis tuohon jysäykseen. Ihmettelen ettei mikään paikka edes tainnut isommin retkahtaa. Nyt viimeistään pitäisi Finley laittaa pidemmälle tauolle. Törkeä taklaus liigan viihdyttävimmältä.
Niin juuri, onneksi. Finley on saanut uskomattoman kauan jatkaa tuota jahtiaan. Ja sehän ei lopeta ennenkuin on pakko. En jaksa ymmärtää liigan muniin puhaltelua. Saa nähdä pääseekö tästäkin todella vaarallisesta ryntäyksestä pään silittelyillä. Hullua.
Minä vetäisin itse Finleyn taklaukseen kyllä kunnon kyykkäyksen, jolloin iso mies heittäisi kunnolla volttia. Siitä sitten ehkä jäähylle, mutta samalla kunnolla ihon alle.
Valmentajan vastuu on myös mielenkiintoinen näkökulma. Jonkin aikaahan tämä yritti keskittyä pelaamaan ja sai muutaman hyvän taklauksen aikaiseksi. Tänään, olikohan toisessa erässä, alkoi yhtäkkiä selkeä ison pommin hakeminen. Ei ehtinyt taklaamaan pelin sisällä, joten lopulta päätti sitten suorittaa sen ulkopuolella. Ei voi edes sanoa, että lukitsi kohteen kun varsinainen suorite alkoi syötön lähtemisen jälkeen. Täysin tarkoituksellinen teko.
Joku kehui Finleytä otteluketjussa, no taisi olla meidän IFK “vahvistus”. Mun mielestä sillä loppui bensa jo toisessa erässä Tapparan pyörityksessä. Haki tosiaan pommeja, mutta kokoajan jäljessä. Väsymyksen ja turhautumisen seurauksena sitten tuo törkeys Repoon.
Miklik ei saanut omasta sikaniitistään edes kurinpitokäsittelyä, tuskinpa tämä Finleyn niittikään mihinkään menee. Törkeä sikailu, mutta ratkaisupeli ja HIFK. Tämän lisäksi ei loukkaantumista → ei isoa penalttia.
Niin, onhan se ollut jo pitkään nähtävillä että Hifkissä nämä ajoitettuja tiettyyn tilanteeseen, täysin harkittuja. Valmennus, Törmänen ja Kangasalusta niistä naruista vetää. Huolestuttavaa, ollut liian pitkään. Katsotaan jatkuuko tuuri vielä, itse haluaisin sarjan heti poikki ja Finleylle pelikieltoa välittömästi. Se olisi kannanotto oikeaan suuntaan. Nyt kurinpidon muniinpuhaltelut ovat kannanottoja toiseen suuntaan ja se näkyy tuolla kentällä. Pidän tätä todella isona ongelmana ja ihmettelen aidosti kun on luisuttu näin syvälle.
Ei tuomittu ottelussa tahallisena vahingoittamisyrityksenä, mitä temppu selvästi ja kiistatta oli. Ei mikään Finleyn yleisestä hitaudesta johtuva virhe. Koska näihin ei liigassa puututa, kummallinen tilanne jatkuu edelleen. Kantola, Åsten, ovat rottia, mutta Finley on vain ja ainoastaan vastustajien vahingoittamiseksi liigaan tuotu kaveri, jolla ei ole mitään aitoa pelillistä arvoa eikä puhdasta taitopelaajien suojelutehtävää (johon HIFK:illä on jo nämä rotat käytössään).
Selkeä vahingoittamis yritys ja olisi pitänyt tulla 5+20 mutta ei koska Finley ja liigan suojelus. On kyllä oksettava äijä! Samalla voi sanoi että on Repo päässyt ihanasti ihon alle
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
39
Parasta tässä on, että Joe-pojan kausi loppuu vieraskentällä…
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
40