Hah, Sihvosen opetuksilla Jokinen ja joukkue olis jo vuosilomilla.
Hieman outoa on että Jokinen on tullut julki joukkuetta ajatellen mutta Sihvonen tykittää suoraan Jokista.
Mutta Sihvonen on Sihvonen, jollain tuonkin on elettävä.
On tuolla pokkaa neuvoa Leijona ja NHL-veteraania jolla on sentään jollain osa-alueella jääkiekkoon liittyen aika kovat näytöt. Ja on pelannut vähän kovempien medioiden edessä NHL:ssä. Joten uskon Jokisen entisenä kapteenismiehinä tietävän mitä peliä pelaa median kanssa.
Puhumattakaan siitä, että Jokisella on jo aika päiviä sitten ollut lyödä pöytään kovemmat näytöt päävalmentaja uraltansa kuin Sihvosella.
Siellä on taas kuunkierto Sihvosella sopivassa asennossa. X:ssä tykittää taas menemään vähän joka ketjuun vasemmistomantraansa provosoiden. On kyllä raskas äijä.
Kaikenlaista häneltä olen nähnyt, mutta vasemmistojuttuihin en ole itse törmännyt – tosin Xwitterin olen poistanut.
Sivonen on julkisuudessa hyvin avoimesti vasemmistolainen. Hänellä on siihen oikeus ja vapaus, kuten kaikilla muillakin.
Pysytään kuitenkin hänen jääkiekkoon ja muuhun urheiluun liittyvässä tuotannossa, eli analyytikon roolissa.
![]()
Milloinkohan saadaan Petterin analyysi siitä, miten kaksi pölhokustaakiekkoa pelaavaa joukkuetta miehittivät kärkisijat runkosarjassa ja kaahasivat vielä finaaliinkin?
Ei saada. Meidän peli on Petterin analyyseissa synonyymi voittavalle jääkiekkolle. Näin ei ole koskaan väärässä ja on aina oikeassa. Grönborg otti lopulta pään pois perseestä, johtavien pelaajien opastamana ja Myrrä saa karttukylpyä, vaikka runkosarja ja finaalipelit on todellinen ylisuoritus tuolta joukkueelta. Nämä asiat saavutettiin pölhökustaalla, mutta lopulta oikeutetusti taipui Tapparan meidän pelin edessä.
Tuus ny Petteri selittään että oli väärin voitettu ja muuta höpölöpöä!!!
Ja tuleehan hän. Odotellaan ensi viikkoon. Ois tosiaan kiva että jotain krediittiäkin annettais, kun nyt jo joutu mtv:lle laittaan palautetta Karrin ala-arvoisuudesta. Petteri, pistä paremmaksi!! Petteri on ollut sitä mieltä että Rikeltä ei perintöä jää. Olen eri mieltä. Jää perintö pelin ajanmukaistamisesta. Tuskin pelin suhteen otetaan enää taka-askelia, mutta se olkoon toisen ketjin asia joskus. HYVÄÄ MESTARUUTTA KAIKKLLE!
Sihvonen perkaa peliä. Hän ei yleensä kommentoi tuomarityötä mutta tässä hän näkee varsin poikkeuksellisesti tuomaroinnin suosineen KooKoota. Kannattaa lukea. Senhän näki tietysti pelistä sen katsoneena, ettei se terveeltä näyttänyt:
Täysin poikkeuksellisesti, Sihvonenkin nostaa tuomarin oikein nimeltä esiin (Koistinen). Nämä finaalien matsiraportit ovat muuten olleet erittäin laadukkaita ja tarkkasilmäisiä.
Surullinen fiilis. Viimeottelu meni vielä vahinkona, tämä ei enää.
Tämä on se mies, joka aina lopulta on oikeassa. Itse en käsitä kiekon hienouksista paljoa, mutta ymmärtääkö hän muusta kuin omasta “agendastaan” ? Menis valmentaan mestistä, jos joku huolii.
Sihvonen on erittäin hyvä kiekkojournalisti. Ei täällä kaikille omaa ketjua ole. Kelpuuttaisin Tapparan katsomovalkuksi siinä missä Juujärveen.
Jos mulla ois tytär niin en huolis vävyksi.
No mikäettei? Akateeminen miäs.
Hyvä tekstihän tuo on hyviä huomioita ja oikeita mitä tuskin muualla löytyy.
Näin pelin katsomosta 100% Petterin lasien läpi. Ehkä eka kerta.
Voi olla montaa mieltä mutta tämän sarjan tuomarilinjassa olisi ruodittavaa. Liiga ei sitä tee, koska se ei ole mikään neutraali taho. Kojo:n tulee huomioida: a) nykyinen liiga on mediapeliä, aivan liikaa b) jäähykuri pudotuspeleissä on hyvin tärkeää, aivan liian. Nyt vaan ei riittänyt, koska KooKoo:n yv ei riittänyt.