Nyt olen vähän pikkumainen kun otan tämän tikunnokkaan mutt kerta täälä on tämä ketju niin käytän mahdollisuuteni sanoa tämän.
-Minua ärsyttää usein nämä somessa käytetyt “rauhoitu” kommentit kun puhutaan jostain asiasta. Kysyin siis megamatkaketjussa että miksi me saimme 300 paikkaa vähemmän kun Jokerit ja tämän viestin perusteella oletetaan että olin jotenkin naama punaisena savut korvissa kirjottamassa tuota, kerta pyydettiin rauhoittumaan. Kun taas todellisuudessa minua vain askarrutti että mihin on 300 paikkaa hävinnyt.
-Pikkumainen asia puuttua, mutta otin nyt tämän esiin, että on mielestäni hyvin rasittavaa sanoa toiselle “rauhoitu” jos oikeasti ei ole edes mitään mistä rauhoittua. Kysyin vain kun askarrutti.
-Ironista kyllä että tämä asia pisti ärsyttämään. Menenpä siis rauhoittumaan.
Kysymyksen voi tehdä kertaalleen kunnolla ja se ei toistamalla usealla"onelinerillä" parane tai vastaus tule yhtään nopeammin - kyllä reissun järjestäjät vastaavat kun ehtivät kiireiltään.
Siksi rauhoitu.
Jatketaan - kuten ketjussakin nyt jo lukee, niin lisätietoja on lähiaikoina tulossa.
No seuraavat viestini ensimmäisen viestini jälkeen oli enemmän itseni puolustelua, sillä koin @Lusikkamies sarkastisen ivailun asteen hyökkäävänä, vaikka luultavasti kieli poskessa sen kirjoittikin. Enkä ottanu asiaa niitä rauhassa kirjottamiani viestejä pahemmin itseeni sitä, jos sitä mietit.
Haluan antaa tälle tappara.co -yhteisölle kokonaisuutena positiivista palautetta henkilökohtaisista syistä.
Olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Pidän kirjoittamisesta jopa toisinaan niin paljon, että se herättää joissakin ihmisissä jopa inhon ja vastenmielisyyden tunteen. Olen vuosien varrella kehittynyt täällä saamani palautteen vuoksi huomattavasti paremmaksi sekä muotoilun että tunnereaktion osalta.
Siitä on ollut yllättävässä paikassa, uudessa ympäristössä ja uudessa ammatissa paljon iloa itselleni. Välillä mokailen edelleen kuten täälläkin, mutta pääsääntöisesti menee hyvin. Ilman sitä palautetta ja koulintaa, jonka on täällä saanut, tuskin osaisi tätäkään kovin kaksisesti.
Aavistuksen raskaaksi muuttunut tämän palstan seuraaminen. Negatiivisuus on niin valtavaa hävityn pelin jälkeen, että tulee oikeasti paha mieli. Tuolla on saatana lähdössä toistatuhatta ihmistä vapaaehtoisesti Turkuun kannattamaan Tapparaa. Täällä sitten haukutaan vuoronperään kaikki pelaajat ja toimijat seuran ympärillä.
Päät pois perseestä ja koittakaa nähdä joskus jotain positiivista. Peli on huonoa, mutta en silti ymmärrä tätä joukkohysteriaa.
Kaikki ei varmasti kaipaa, mutta nykyinen ilmapiiri tällä palstalla karkoittaa osallistumista ihan hyvinkiin keskusteluihin. Ei vaan pysty, kun aina joku änkee väliin negaileen.
Ymmärrän kyllä pointin, eikä joka ketjussa tarvitsisi negailla. Ymmärrän kyllä senkin, että tällaisten peliesitysten johdosta kaikki ei hillu hassujen hattujen, pillejen ja vappuviuhkojen kanssa huulet korvissa.
Tuskinpa kukaan tässä hilluu, mutta paljon on myös vaihtoehtoisia tapoja toimia tämän ja kaiken pahan olon palstalle oksentamisen välissä. Aiheellista, perusteltua kritiikkiä tuskin kukaan yrittää tällä hetkellä hiljentää, ja seurantaketjuissa voi sitten vapaammin purkaa tuntojaan jos on aivan pakko.
Aivan täysin samaa mieltä. Pidän jotenkin kaksinaamaisena, että kun on vaikeaa niin haukutaan kaikki omat, mutta sitten lopuksi voiton hetkellä esitetään niin kovaa fania ettei mitään rajaa. Samat naamat täällä vinkui viime ja toissa kaudella, kun oli vaikeampia hetkiä.
Jos on henkinen kantti kuin hiirellä niin kannattaa miettiä onko tämä urheilun seuraaminen oikeaa hommaa itselle.
Eipä voi oikein muuta kuin alleviivata @Oijennus sanomaa.
Otteluseurannan vielä kestää, koska sen voi vaan laittaa pois. Pelin jälkeen kuitenkin samanlainen lastentarhameininki jatkuu pelaajien ketjuissa, peliketjussa sekä rosteriketjussa.
Turha kai nostaa ketään jalustalle, koska ihan samanlaista ärripurria on itselläkin.
Ehkä sellainen sääntö kuitenkin olisi monelle hyväksi pitää mielessä, että jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, niin olisiko silloin parempi olla sanomatta mitään? Keskustelu on tervetullutta, jos siinä otetaan välimatkaa vähän siihen välittömään tilanteeseen. Onneksi tuolta löytyy kuitenkin timanttisiakin, hyviä ja perusteltuja, analyyseja tilanteesta.
Kyllä minä uskon, että tuolla kaikki yrittää parhaansa. Joukkue on negatiivisessa kierteessä ja nyt on heidän tehtävä kääntää suunta riittävän ajoissa, jos meinataan menestyä tällä kaudella. Siinä vaiheessa, kun tuollainen henkinen lukko iskee päälle niin kaikki menee vaikeammaksi ja näin maallikkona voisi sanoa ”milli vinoon ja se on silmässä”.
Emme ole Tappara 2.0:lla päässeet vielä ensimmäiseen kevääseen niin joukkueen johtoa ja valmennusta myöten ollaan potkimassa porukkaa ulos. Tapola puhui valmentajien kohdalla kärsivällisyydestä ja on harmitellut sitä, että heitä helposti potkitaan kesken projektin ulos, jos tulosta ei ala näkymään. Mielestäni samaa ajattelua voi lainata muihin seurassa toimiviin henkilöihin. Pelataan kortit loppuun ja katsotaan mihin riittää. Toivotaan parasta ja kannustetaan. Jos meidän toiminnalla voi jokin vaikutus olla Tapparaan niin se tulee positiivisen asenteen kautta.
Palsta on kuitenkin avoin, ja en ainakaan äkkiä keksi mitään syytä, minkä perusteella kenelläkään olisi oikeutta sanoa, ettei tyylisi olisi tervetullut palstalle. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.