Voi voi minua, en malta olla puuttumatta keskusteluun, joka ei tälläkään kertaa kosketa minua. No, jos sitä joskus oppisi…
Heti kärkeen: en ole liputellut mitään enkä tiedä, mistä viesteistä puhutaan, mutta näin teoreettisella tasolla ajattelen seuraavaa. Anonyymi liputus johtuu siitä, että silloin kuka tahansa voi “turvallisesti” ilmaista foorumin sääntörikkomuksen. Turvallisella tarkoitan lähinnä sitä, että kuten yhteiskunnassakin, epäkohdasta huomauttaminen ei vaadi sitä, että joutuu kasvotusten sen kanssa, jota asia koskee. Yhteiskunnasta puhuttaessa se johtaisi raakaan väkivaltaan, täällä todennäköisemmin pariin harmistuneeseen viestiin, mutta parempi silti näin.
Jossain ideaalitilanteessa asiat kai voitaisiin ratkaista ns. mies miestä vastaan, mutta eihän semmoinen täällä toimi.
Huomenna on hieno reissu tiedossa, älkää antako mielen painua tässä kohtaa!
Tällaista olen omalta osaltani myös huomannut. Ensin väännät jossain ketjussa, niin toisessa ketjussa alkaa lippu heilumaan lähes olemattomista verrattuna samassa ketjussa viljeltyihn juttuihin.
En jaksa alkaa perkaamaan yllä mainittuja tapauksia, mutta näissä yleensä pätee kalikan kalahdus ja älähdys melko hyvin. Eli mitä kovempi ulina, niin sitä varmemmin kirjoittajan omassa tekemisessä on jotain korjattavaa.
@messi kun tämän aloitti, niin paikallaan on todeta hänellä olevan yli 270 poistettua viestiä. On siinä tuomarit vetäneet kerrassaan vihkoon jo pidemmän aikaa
Ja siihen päälle lähes 100 000 tykkäystä. Suhteutta, suhteutta.
21 000 kirjoitettua viestiä, joista 10 500 asiaa ja 10 500 paskaa, kuten olen jo etukäteen ilmoittanut. . Ljpp, mielestäni tuo äskeinen oli heikko suoritus sinulta.
Profiilissa lukee 78 300. Nopeasti laskettuna kuusi eniten viesteistäsi tykännyttä on antanut näistä yli 17 %. Jos suhteutta haetaan. Omaan makuun tykkäykset on yhtä tyhjän kanssa, mutta kaikki tietysti arvottaa eri asioita.
Joku voi kirjoittaa “kusiviikset on munapäitä”, saada 100 tykkäystä, mutta ei se viestistä hyvää tee.
Koulukiusaamista en itse täällä näe, ja olen ollut siinä hommassa molemmilla puolilla – asia, mistä en ole ylpeä mutta mitä en voi kieltääkään. Maalittamista en myöskään, mutta siitä on täällä foorumilla puhuttu niin paljon viime aikoina, etten halua siihen koskea nyt ollenkaan.
Lippua tulee välillä nimestä selässä, sehän on selvä asia. Yleensä kuitenkin aiheesta. Ehkä näissäkin vois enemmän vaan niellä pettymystään ja aatella, et jollain on ollut vaan huono päivä. Palsta itsessään on hieno. Moderointi toimii. Rakkautta kaikille
4 tykkäystä
ProTappara
(”Joskus kannattaisi olla hiljaa.”)
4531
Asia ei ehkä varsinaisesti minulle kuulu, mutta liputukset ja tykkäykset eivät käsittääkseni ole samalla janalla samaan tapaan kuin lätkässä miinusmaalit ja plusmaalit.
Eli kuten yllä on todettu, palstan sääntöihin/ketjuun sopimaton viesti voi hyvinkin saada paljon tykkäyksiä. Tykkäykset eivät siitä silti parempaa tee. Tästä on ihan omakohtaisiakin kokemuksia.
Ja ei, en ole liputellut mittään, eli en ole mitenkään asianosainen.
Ihan asiaa mutta vertaus ‘vähän’ ontuu, jos miettii asiaa josta tässä nyt oli kyse.
3 tykkäystä
ProTappara
4533
Jos nyt jostain oikeasti vakavasta asiasta tässä ketjussa halutaan puhua, niin missä helvetissä on @Oijennus profiilikuva? Tämä on aidosti vakava yhteiskunnallinen ongelma.
Minä tämän session aloitin. Minä sen myös tältä erää lopetan. Jutin sanoin.
Hyvää matkaa kaikille Turkuun. Ottakaa Jallut ja liput mukaan. Ja pitäkää jumala mielessä ja housut toisessa kädessä. Ja kotiin ei ole tulemista ilman 3 pistettä.
19 tykkäystä
ProTappara
4536
En nyt äkkiseltään keksi/tajua yhtään, mutta ilmeisesti ajattelit, että jos se on naama, joka ärsyttää, niin piiloudut O:n taakse?
(Pahoittelut, jos tässä on jotain vakavampaa takana, itse ihan "huumori"pohjalla liikkeellä nyt.)
Ei ole sen vakavampaa. Teen tilastoa ihmisten käyttämisestä suhteessa tähän uuteen avatariin vs vanhaan. Ja tähän
5 tykkäystä
ProTappara
4538
Tälleen palstalaisen avoimena palautteena voin kontribuoida testiisi, että tykkäsin kovasti profiilikuvastasi, se ei luullakseni vaikuttanut näkemyksiini viesteistäsi ja huomaan ikävöiväni Oijennusta (kuvana) jo nyt. Tuo “O” on ihan jotain junnuhöntsää noin niin kuin palsta-kontekstissa.
Yleisenä palautteena omalta osaltani. Lopettakaa se pistekirjoituksen käyttäminen erityisesti otteluseurannassa. Pistekirjoituksen käyttäminen ei tuo sanomaan yhtään mitään lisää.
Liputtakaa jos siltä tuntuu, mutta liputuksiin sama kaava kuin säännöissä mainitaan. Harkitse kaksi kertaa ennenkuin liputat. Lue peliä.
Täällä on nykyään turha yrittää kirjoittaa asiaa ja olla positiivinen. ■■■■■ toi on paska myy paremmin. Jatka kirjoittelua, kirjoita vaikka pelistä nimeltä jääkiekko. Siitä kun ymmärrät hyvin.