Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

@seiskapakki iso peukku u20-joukkueen päivityksistä. Mistään saa noin helposti tuloksia pisteineen.

15 tykkäystä

Pakko nyt vähän antaa palautetta. Aika paljon tulee kuittia ja suoranaista ■■■■■■■■■■ kun tänne jonkun huhun heittää, mikä on tullut omaan tietoon. Esim nyt tässä Turusen huhuketjussa. Ihan hyvällä esim. minä tänne niitä kerron, palstalaisien parasta ajatellen. Ihmiset muistaa kyllä kaikki mitkä ei oo osuneet, muttei niitä, jotka on. En aio uhriutua, mutta silti on sellainen fiilis, että ehkä jatkossa jätän kertomatta mitään.

28 tykkäystä

Kyllä tänne huhuja/tietoja mahtuu niin älä luovuta ja välitä vastarannan kiiskeistä koska niitä voi heitellä pienillä kivillä👍

6 tykkäystä

Kannataa vähän nostaa rimaa sen suhteen mitä julkaisee täällä tai muualla:

• Yleisestikin anonyymien nettihuhujen osumaprosentti on varsin alhainen. Iltalehtien julkaisemat sen sijaan osuvat aika hyvin.
  • Koko internetsissä ei ole kuin muutama nimimerkki, joilla osumaprosentti on keskimääräistä parempi. Hekään eivät kuitenkaan ole virheettömiä.
  • Itselle ei ole selvinnyt mistä johtuu, mutta ihan viime vuosina Tapparaa koskeva huhumylly on alkanut villiksi. Jatkoajassa on jo vitsi kaikki menee Tapparaan. Ehkä se on menestyjän ja suurseuran osa, joka saa ihmiset olettamaan nimekkäiden pelaajien suuntaavan aina juuri tänne.
  • Huhuilu kyllä kiinnostaa yleisöä aivan valtavasti. Vaikutus ei välttämättä kuitenkaan ole positiivinen. Nytkin täällä levitellään mielikuvaa siitä, että Tappara on jotenkin sössinyt, kun kaikki starat eivät pelaakaan meillä. Palaa tämän listan kohtaan yksi.
3 tykkäystä

Minusta tuntuu, että nuo sarkastiset heitot mitä sinne ketjuun on valunut, ei ole kohdennettu nimenomaan sinulle, tai muille huhuilijoille. Paha sanoa kun tekstistä on vaikea erottaa äänensävyä ja kehonkieltä, mutta luulen tämän olevan tätä samaa vitsailtua tästä case ykkössentteristä, ja enemmän siitä ollaan näreissään seurajohdolle, että sellaista ei ole, kun quote @ljpp “Anonyymeille internet nimimerkeille”.

Tälläisen vaikutelman minä sain.

Palaute sinulle ja muille huhuilijoille:
Jatkakaa huhujanne. Ne luovat jännitystä ja sisältöä palstan kautta elämään. Ainakin minulla. Kiitos niistä.

2 tykkäystä

Huhujen taustalta olisi myös hyvä muistaa se seikka, että hyviä pelaajia tarjotaan useampaan seuraan ja myös toisinpäin eli useampi seura myös havittelee parhaimpia pelaajia.

Nämä varmasti jossain vaiheessa vuotavat julkisuuteen ja luo erilaisia huhuja. Lopulta näistä suurin osa ei toteudu, kun pelaaja tekee lopullisen valintansa ja lyö nimen paperiin yhden seuran kanssa.

Pelaajien markkina-arvo tuskin laskee, jos on sopivasti huhuja liikkeellä - kysyntä luo kysyntää. Varmasti joissakin tilanteissa tätäkin keinoa on käytetty neuvottelujen edistämiseksi :thinking:

3 tykkäystä

Toisaalta: kyllä lukijallekin pitää laittaa jotakin vastuuta luetun ymmärtämisestä. Vertauksena vaikka korona-ajan huuhaa-kirjoitusten uppoaminen osaan, kuin veitsi kuumaan voihin.

Täällähän kritisoidaan aina. Josei ole huhun huhua, kritisoidaan, ettei toimistolla tehdä mitään. Ja siis, onko ihmisen ymmärryksessä itse vikaa, jos neuvottelu = sopimus. Tai jokaisen pelaajan uran kannalta paras ja houkuttelevin stoppi olisi Tampereen Tappara. Tai sitten juurikin se, että kannattaako kaikkea netissä lukevaa uskoa varauksetta?

Trolleja joukoissa on aina. Minusta huhut luo kivaa kontenttia tänne. Ymmärrän kyllä modejen puolen - silti peräänkuulutan lukijan vastuuta. Maailmassa ja liike-elämässä on käynnissä monia erilaisia tapahtumaketjuja, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen ja vaihtoehtoja on useampia. Palstalla ajatukset toisinaan on verrattain yksioikoisia.

9 tykkäystä

Jos kuulet huhun, niin kerro siitä.
Fanien tehtävä on spekuloida meneekö tuo tuonne tai tämä tänne. Mitään haittaa siitä organisaatiolle ei synny.

3 tykkäystä

Niin, kai @Fester tarkoitti yksityisviestejä. Ei tuossa ketjussa kyllä mitään kuittailua hänelle ole tai en ainakaan itse sellaista havaitse.

1 tykkäys

Siitä ei varmasti olekaan varsinaisesti haittaa jos joku sanoo lämpimikseen, että Kakka Pelaaja tulee Tapparaan ens kaudeksi. Se taas sitten on ihan täyttä paskaa, kun sellaisten kakkahuhujen takia täälläkin aletaan julkisesti kyseenalaistamaan ammattilaisten osaamista, mielenterveyttä ja työpaikkoja.

15 tykkäystä

Olikos liputusmahdollisuuden alettua palstalla sellainen ominaisuus, että liputettu viesti oli edelleen nähtävissä erillisen “näytä liputettu viesti”-kohdasta? Miksi se ominaisuus on poistunut? Tällöin jäisi jokaisen omalle vastuulle järkyttää mieltänsä tälläisillä törkyviesteillä.

1 tykkäys

Jos on yksityisviestein lähestetty, niin ehdotukseni on.
Älä lue yksityisviestejä ja toimi niinkuin aina ennenkin.

@Fester anna mennä vain.

12 tykkäystä

Jep. Lähtökohtaisesti toki tein oletuksen, koska en tiedä tulkitsiko @Fester esimerkiksi viestini tuollaisena kuin kuvailikin. Ei ainakaan tarkoitus ollut missään mielessä muuta kuin spekuloida mahdollista huhua yleistasolla. Missään tapauksessa en sitä itse ainakaan kritiikkinä häntä, hänen tietojansa, huhujansa tai muutakaan kohtaan tarkoittanut.

3 tykkäystä

Juu. Ei sinuun liittyyvää ollut tuo. Yksityisviestein on lähestetty minuakin aika kovaa ja sen vuoksi tsemppasin @Fester käyttäjää.

Mutta. Ymmärrän täysin reaktiot, jos huhu on kutakuinkin tämä.
Tapparalla on parempi pelaaja hakusessa kuin Turunen. No mikä on minun ensimmäinen reaktio? Kuka se pelaaja on? Jos on tiedossa, niin saa kertoa. Tuollainen huhun alas lyönti ja jättämättä kertominen luo kyllä epäilyksiä. Ymmärrän myös sen puolen.

7 tykkäystä

Tervetuloa foorumille vain :slight_smile:
Itse ollut täällä aika monta vuotta, enkä kyllä koe moderointia mitenkään ongelmaksi :smiley: asiallisesti kuin kirjoittaa niin eipä moderointi mitenkään erityinen ole.
Enkä todellakaan ole täällä aina samaa mieltä asioista massan kanssa, eli ei sekään ongelma ole, kunhan vähän järkeä käyttää :+1:t3:

3 tykkäystä

Aiheesta varoittelivat.

15 tykkäystä

Mukava huomata, kuinka jotkut näkevät vaivaa laskemalla tai tekemällä eri tilastoja meidän yleisömääristä ja keskustelevat kuinka saada yleisökeskiarvoa korkeammalle. Ollut jo pitkään hienoa seurata ja nyt annan siitä positiivista palautetta👏

Eritoten @Messi @Henkka @jaketzi

8 tykkäystä

Nyt meni @Jussip95 hyvä vi**uilu hukkaan kun vastapuoli ei tajunnut. :rofl: :rofl:

8 tykkäystä

Eihän täällä kukaan ■■■■■■■■■ Tää oo mikään Ilvesfoorumi…Ja totuuksia täällä vaan kirjoitellaan.:hugs:

2 tykkäystä

@Kaivo En tiedä onko järkevää kirjoitella täällä, jos et esimerkiksi lue ollenkaan, mitä sinulle vastataan tai viitsi lukea aiheesta johon kirjoitat edes muutamaa viestiä ylöspäin.

3 tykkäystä