Täytyy sanoa, että aika herkästi kävi tässä kohtaa palstan seppomäkelöiden kädet lantiolla, mutta linjaukset on tietysti hyviä. Alkuperäinen lähde (sivusto ja kirjoittaja) kuitenkin mainittiin ja suora lainaus osoitettiin lainausmerkeillä. No, taitaa olla toinen kerta viiteen vuoteen kun löydän liputuksista mussutettavaa.
Niinhän se olikin. Muistelin, että olikos näitä käyty henkilökunnan vai kanssakeskustelijoiden palautealueella läpi, mutta joku ääni pääkopassa yritti kyllä varoittaa, että nyt ei mene kysymys oikeaan paikkaan.
Myönnän, että tällaista multitaskaajaa ja -ajattelijaa tuo ketjun hidastus ei palvele. Arvaa montako kertaa olen hävennyt silmät päästä omaa tekstiäni - ja uskomatonta kyllä, en edes alkoholia käytä (joka selityksenä pelastaisi varmaan jotain).
EDIT: mutta minua päivittäisessä arjessa auttaa jaksamaan, kun tiedän sinun kulkevan tätä tuskaista matkaa kanssani.
Muokattu paremmaksi (toivottavasti). Nyt ei satu liikaa omiinkaan silmiin. Sitten odotamme, että Tapola tekee saman ja meille ilmaantuu 5-6 pojoa taulukkoon lisää.
Olin jo kirjoittamassa tämän sinne ikimuistoisimpiin ja parhaimpiin juttuihin, mutta sarkasmi toimii vähän huonosti ketjuvalinnoissa. Laitetaan siis tänne. Tuus nyt @Mayer itte kertomaan mikä näissä on idea? Viivettä on niin vähän että viestit spoilaavat tapahtumat vaikka istuisi Hakametsän lehtereillä.
Tässä vielä rankkarikisan tyylinäyte. Pari laukojaa lähetystä edellä jatkuvasti.
Niin. No mitäpä järkeä tuossa otteluseuranssa on edes, kun viivettä on.
Enkä ymmärrä miten sitä on aikaa tuijotella niin paljon, kun pelikin käynnissä, no kaikki tyylillään. Itse ainakin katon peliä enkä tuijottele mitä muut kirjoittaa.
Mää tiedän olevani edellä suurinta osaa kirjottajista. Kun tulee vaikkapa maali, jota haluan kommentoida, kirjoitan kommentin valmiiksi, odotan sen aikaa, että huomaan jonkun muun mainitsevan, että maali on tullu ja painan vasta sitte lähetä.