Palautetta kanssakeskustelijoille

Vanha kunnon Tamperelainen versio eli pito, toki muijakin on täällä ollut aina käytössä. Aviomies/puoliso on taas Toi :smile:

1 tykkäys

Muija on mielestäni ihan hyväksyttävä termi naisesta. Käytän sitä itsekin. Toisinajattelijoitakin varmasti on :sweat_smile:

9 tykkäystä

Eikös se niin mene, että mielensäpahoittajat löytyvät muualta kuin kohderyhmästä :slight_smile:

1 tykkäys

Ketju avattiin ajastetusti 10 tunnin kuluttua.

Kiitoksia erittäin hyvästä kirjoituksesta! Avasi paljonkin.

3 tykkäystä

Tässä on todella syvällistä viisautta. Toivoisin myös kirjoittajan itsensä sisäistämään ajatuksen omassa kirjoittelussaan, varsinkin koronaketjussa.

4 tykkäystä

Kiitos palautteesta. Teen parhaani sisäistääkseni asian. Monisävyisyys ketjussa on kuitenkin hyväksi. Lopulta tulokset ja viranomaisten viisaus sitten ratkaisee loput.

Palautteena palautteesta - ehkä on viisasta myös pitäytyä itse ketjussa argumentoimaan oman näkemyksensä puolesta ennemmin kuin lähettää turhaa palautetta siitä, että on eri mieltä. Siellä on ne tykkäysnappulat myös ketjussa - osa on minun kanssani aivan eri linjoilla ja saavat siellä myös tukea.

Suomeksi: Pidä turpasi kiinni, jos olet eri mieltä kanssani.

4 tykkäystä

Tämä on oikeasti hauska palsta, kaikki on tulossa meille huhujen mukaan, jos vain missä vihjataan Tampere, Hakametsä tai vaikka muija. Kolme sentteriä huhutaan samaan aikaan. :upside_down_face:

1 tykkäys

Hyväksyn sitten tulkinnan. Turha tuosta on minun vääntää. Yritän olla jatkossa rakentavampi - toki myönnän polarisoivani keskustelua ja toisinaan vähän turhaan kärjistän. Tuolla ketjussa on se tykkäys-toiminto ja sitä kautta voi osoittaa sympatiansa jokaiselle mielipiteelle. Pahoittelen, että annoin taas ymmärtää tällä tavalla, vaikkei tarkoitukseni ollut. Yritän olla tarkempi. Mielestäni @tatesulo tiivisti ihan hyvin omatkin tunnot tuolla ketjussa, ei siihen ole minulla mitään lisättävää.

1 tykkäys

Parempi 3 sentteriä, kuin 3 muijaa.

3 tykkäystä

Tätähän ei vielä tiedetä mitä tuleman pitää :roll_eyes:

1 tykkäys

Ei todellakaan, mutta väitteeni perustui sille, että joku muu sentteri tulee kuin Myttynen.
5 sentteriä riittää.

1 tykkäys

Mä meinasin että jos tuleekin niitä muijia vaan :joy:

3 tykkäystä

Vaikka vähän tulee kirjoiteltua, niin silti päivittäin tulee luettua palstaa. Koronaketjusta löytää uusimmat tiedot/uutiset (jotkut tiedot jopa ennen lehtiä).
Myös muita mielenkiintoisia keskusteluita eri aiheista ruuasta, ravintolakentästä, vitseistä tai vaikka lintubongauksesta.

Ja pitkään aikaan Ilveksestä puhuttaessa ei ole esiintynyt muita “nimiä” kuin Ilves. Itsekin olen lopettanut liikanimien käytön ja puhun vain Tapparasta.

Ilves on ollut, on nyt ja tulee aina olemaan se joukkue minulle, mutta tämä foorumi on mahtava. Kiitos.

47 tykkäystä

Veit luistimet jalastani. Samaa mieltä.

26 tykkäystä

Nyt jätkä! -__- :smiley:

4 tykkäystä

Pakko tarttua tähän @Borre hyvään huomioon Spacekin huhuketjusta. Erityisesti huhuketjut täyttyvät poikkeuksetta täysin hyödyttömästä ja epäinformatiivisesta viestinnästä.

Erityisesti täytyy antaa valitettavasti käyttäjälle @Messi suoraa palautetta siitä, että harrastat havaintojeni mukaan aika ajoin tätä ”Minäpä tiedän, mutta en kerro teille”-viestintää. Pyydän, että lopetat sen kokonaan. Se ei tuo kellekään lukijalle yhtään mitään informaatiota, että tiedät asioita, mutta et voi kertoa niistä. Se tuo ainostaan sen informaation, että tiedät asioista. Mutta se ”Minä tiedän, mutta en kerro” toistaminen antaa vain kuvan, että haluat pönkittää omaa egoasi. Eli esimerkiksi voisit joko suoraan kertoa missä Spacek on tai sitten olla kertomatta, että omaat moista tietoa. Et ole varmastikaan ainoa ihminen maailmassa joka tietää asioita Tapparasta. Se, että sinä tiedät niistä myös ei siis ole minkäänlainen uutinen itsessään ja on aivan turhaa sisällötöntä dadaa ketjuun kuin ketjuun.

18 tykkäystä

Tuo kommentti johtui siitä, että homma meni pahasti laukalle koko porukalta. Ja mielestäni ihan naurettavia kommentteja ja teorioita. Ihan vaan sulle tiedoksi, että Spacek on Tampereella. Sitä en tiedä, mitä hän täällä tekee, mutta tuskin on vain reenailemassa.

Semmonen juttu, että on kuitenkin parempi torpata jotain olemattomia mielipiteitä. Ja paras keino siihen on kertoa, että minä tiedän. Loppuu se tyhjänpäiväinen jankutus. Mielestäni se ei kuitenaan velvoita kertomaan enempää. Nyt tein poikkeuksen. En tiedä miksi. Kyllästyin kai paskan jauhantaan. Tjs. Se siitä.

19 tykkäystä
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!