Palautetta kanssakeskustelijoille

“Muija”

:thinking:

7 tykkäystä

No muija :smiley: Emäntä, tsirpula, vaimoke ja mitä näitä on :smiley:

5 tykkäystä

Lisätään Vosu listaukseen :sunglasses:

5 tykkäystä

Ämmänperkele

1 tykkäys

Eukko.
Hivenen kans hivelin silmiä kun näin tuon muija sanan mutta sitten ajattelin että on kyl niin perus Tamperetta että olla ja voi :smiley:

7 tykkäystä

Yhden tsekkiläis-daamin somekäytös sai palstan hetkessä niin sekaisin, että viime aikojen polttava ”maski-gate” ja korona-ketju on hautautunut hetkessä alas ”tärkeämmän tieltä” :joy:

Kausi kun käynnistyy, @iceman juttelee ketjussa itekseen :wink: Sama missikisojen aikaan.

10 tykkäystä

Vanha kunnon Tamperelainen versio eli pito, toki muijakin on täällä ollut aina käytössä. Aviomies/puoliso on taas Toi :smile:

1 tykkäys

Muija on mielestäni ihan hyväksyttävä termi naisesta. Käytän sitä itsekin. Toisinajattelijoitakin varmasti on :sweat_smile:

10 tykkäystä

Eikös se niin mene, että mielensäpahoittajat löytyvät muualta kuin kohderyhmästä :slight_smile:

1 tykkäys

Ketju avattiin ajastetusti 10 tunnin kuluttua.

Kiitoksia erittäin hyvästä kirjoituksesta! Avasi paljonkin.

4 tykkäystä

Tässä on todella syvällistä viisautta. Toivoisin myös kirjoittajan itsensä sisäistämään ajatuksen omassa kirjoittelussaan, varsinkin koronaketjussa.

5 tykkäystä

Kiitos palautteesta. Teen parhaani sisäistääkseni asian. Monisävyisyys ketjussa on kuitenkin hyväksi. Lopulta tulokset ja viranomaisten viisaus sitten ratkaisee loput.

Palautteena palautteesta - ehkä on viisasta myös pitäytyä itse ketjussa argumentoimaan oman näkemyksensä puolesta ennemmin kuin lähettää turhaa palautetta siitä, että on eri mieltä. Siellä on ne tykkäysnappulat myös ketjussa - osa on minun kanssani aivan eri linjoilla ja saavat siellä myös tukea.

Suomeksi: Pidä turpasi kiinni, jos olet eri mieltä kanssani.

4 tykkäystä

Tämä on oikeasti hauska palsta, kaikki on tulossa meille huhujen mukaan, jos vain missä vihjataan Tampere, Hakametsä tai vaikka muija. Kolme sentteriä huhutaan samaan aikaan. :upside_down_face:

1 tykkäys

Hyväksyn sitten tulkinnan. Turha tuosta on minun vääntää. Yritän olla jatkossa rakentavampi - toki myönnän polarisoivani keskustelua ja toisinaan vähän turhaan kärjistän. Tuolla ketjussa on se tykkäys-toiminto ja sitä kautta voi osoittaa sympatiansa jokaiselle mielipiteelle. Pahoittelen, että annoin taas ymmärtää tällä tavalla, vaikkei tarkoitukseni ollut. Yritän olla tarkempi. Mielestäni @tatesulo tiivisti ihan hyvin omatkin tunnot tuolla ketjussa, ei siihen ole minulla mitään lisättävää.

1 tykkäys

Parempi 3 sentteriä, kuin 3 muijaa.

3 tykkäystä

Tätähän ei vielä tiedetä mitä tuleman pitää :roll_eyes:

1 tykkäys

Ei todellakaan, mutta väitteeni perustui sille, että joku muu sentteri tulee kuin Myttynen.
5 sentteriä riittää.

1 tykkäys