Palautetta kanssakeskustelijoille

Oon täälä kyllä nähnyt aika paljon itsemoderointia. Huonoja viestejä. Lapsellistakin. Pahoittelut @peterra. Tää on vähä addiktio ja ei aina niin nautinnollista.

tappara.co on addiktio vai se, että päivän huonot jutut on kiva oksentaa mun päälle?

Jos en siis paremmin ymmärtäisin niin mun mielestä toiminta viittaisi vähän siihen suuntaan, että haluat vaan vauhdittaa mun poistumista palstalta.

Voit sanoa sen ihan suoraankin, et kuitenkaan lopulta pysty oikein asialle mitään tekemään. Lähden ihan varmaan sitten, kun se musta tuntuu oikealta ja pystyn siihen oikeasti. Siihen asti sunkin täytyy tavalla tai toisella tulla mun kanssa juttuun.

Pahoittelujen myötä itse asia toki kuituttu ja pahoittelut hyväksytty. Ei tästä sen enempää tartte keskustella, olisi vaan kiva, jos vaikka kertoisit ihan sit privaviestinä, että mikä pännii mussa niin kovasti niin voisin edes yrittää jotenkin tehdä helpommaksi tän.

1 tykkäys

Noh noh.
Tapelkaa ihan keskenänne mutta nämä uhriutumiset voi suosiolla jättää väliin.
Niistä joudutaan keskustelemaan muuten “Allergiat” ketjussa.

1 tykkäys

Emmää sun päälle oksentele, ei se sitä ole. Tällä palstalla käynti on niin tullut tavaksi, että vois vaikka jonku eston laittaakin, ettei pääsis tänne.
Muut on palstalla mitä on ja minä olen mitä olen tai en ole. Ei mun pakko ole lukea tätä, kai.

1 tykkäys

En tarkoittanut tätäkään ihan näin. Henkilökohtaistahan tuo on ja kyllä sen nyt varmaan näkee noista kommenteista.

Setvitään totta kai se, mikä on selvitettävissä. Kysymys ei ole nytkään “uhriutumisesta”, vaikka haluat sen sellaiseksi tulkita.

Henkilökohtaisuudet ei vaan kuulu tähän keskustelukulttuuriin ja kysymys on oikeasti ihan validi.

Huono sanavalinta.

1 tykkäys

Ei @peterra kyllä tässä tapauksessa uhriudu millään tapaa.
Minuakin on monesti harmittanut hänen tyylinsä kirjoittaa ja usein olen myös näykkinyt häntä. Mutta minun vaatimaton mielipiteeni on, että ei tarvi ■■■■■■■■■ määräänsä enempää. Ja jos on tarve tehdä tuollaista, niin ehkä kannattaa tutustua vastapeluriin paremmin.

Väsynyt kommentti: ■■■■■■■■ on välittämistä, mutta ■■■■■■■■■■■ pitää suorittaa ammattitaidolla ja välittäen kanssakirjoittajista.

Ja tarvittaessa myös antaa sitten vaikka yksityisviestein ne tarvittavat lisätiedot, jotka vaaditaan siihen, että asia itsessään tulee selvitetyksi. Aika useinhan me noi keskustelut käydään privana ja joku osa jää sitten kaikkien nähtäville, mutta aina on päästy kuitenkin sopuun ja molemmat on jollakin tavalla tullut asiassa vastaan.

Jos ei anna niitä lisätietoja tai vähintään niitä konkreettisia esimerkkejä niin on oikeasti tosi paha tehdä mitään asian hyväksi.

2 tykkäystä

Ei kannata tulkita liian pitkälle palstaveljien ja -siskojen haluja.

Jonkinlainen tulkinta on kuitenkin pakko tehdä, kun kirjoittaa ja keskustelee. Joskus se oma tulkinta voi olla väärä.

Toistamiseen sanon sen, että nuo kommentit on olleet henkilökohtaisia ja ne kohdistuu aivan selvästi minuun. Ei tuota nähdäkseen tarvitse olla Einstein, koska muutkin on tehneet saman tulkinnan kuin minä.

Siksi ihmettelen, miten minä nyt tässä uhriudun. Anna nyt jonkinlainen esimerkki sitten, että miten olisit itse tulkinnut nuo @Labrys kommentit minun sijassani?

1 tykkäys

Kuukausi -pari sivussa palstalta, ja tais olla 200 uutta kommenttia tässä palaute ketjussa. Päivittyneitä asiaketjuja noin 5.

ravistelua

2 tykkäystä

Ihan asiasta toi ylempi mun mielestä oli. En ymmärrä, miksei tuota @peterra 'n viestiä ole liputettu “onelinerina”.

Sähän voit liputtaa sen ite jos tarpeelliseks koet.

4 tykkäystä

Jos käyt kinaan palstatoverin kanssa. Kinaa nopeasti ja ytimekkäästi, älä jää makaamaan ja jappasemaan asiaa. Osaa lopettaa nopeasti, huolimatta siitä, että voitat tai häviät, ja lähde saman tien Timo Jutilan kyytiin. Niin se hoituu nopeasti, oman pahan mielen oksentaminen, sielunhoito ja vapahtaminen.

6 tykkäystä

Juuri näin. Mennään eteenpäin…

2 tykkäystä

Turhia viestejä nuo oli minulta, vaikka joku pointti niissä olikin. Jotenkin nyt turhautunut noihin saman toistoihin. Minulla on tutkimisen paikka miten ilmaisen asiani tai jätän ilmaisematta, jotta en loukkaa ketään. Käytäna liputusta, jos koen tarpeelliseksi. Säännöissä taidetaan sanoa tykkäysnapin käytöstä jotain, siihen voisi kiinnittää jokainen huomiota.
Aina on joku joka ei tykkää jonkun ilmaisusta ja sanomisia tulee. Niiden kanssa pitää olla tarkkana. Minä lupaan jatkossa olla ainakin.
Pahoittelen @peterra.

8 tykkäystä

Näin olen tehnyt.

1 tykkäys

@Raumalainen: Kiitokset draftin liveseurannasta jo tässä vaiheessa! Hyvää, selkeää ja ajantasaista raportointia. Ketjusta on ollut hyvä seurata varaustilaisuuden etenemistä.

Kiitän. Ihailtavan laadukasta työtä jälleen kerran.

18 tykkäystä

Jos haluan kokeilla nuuskaa ja kysyn täältä suositusta merkistä, niin miksi se liputettiin?
Eikös omaan käyttöön saa tuoda joten ei ole millään muotoa laitontakaan?

1 tykkäys

Viesisi muotoilussa haisteltiin mahdollista kaupallista taka-ajatusta. Omaan käyttöön on sallittua ja tuotteista voi toki keskustella.

Ei pitäisi olettaa mitään. Silloin nimittäin menee lähes aina pieleen, kuten nytkin kävi.
Kaupallisessa tarkoituksessa nuuskan tuonti on käsittääkseni kielletty ja samoin sen myyntikään ei taida olla luvallista?

Näinhän sen kirjoitetun tekstin voi tulkita niin monella eri tapaa…:laughing::laughing::laughing:

4 tykkäystä