Aika rehellisesti voin vastata, että tuossa tapauksessa en tiedä juurikaan enempää, miten olisi pitänyt ilmaista toisin.
Onneksi se ei ole päivän teema. Näillä mennään taas kerran.
Vikaa oli selvästi taas mun ulosannissa, olisi pitänyt ilmaista toisin, ettei tule kenellekään olo, että on besserwisser.
Oikeasti ihan sama. Hauskaa kesää.
Hyvä, että on särähtänyt. No ainakin toit sentään vaihteeksi ihan konkretiaa pöytään. Sinänsä on ihan hyvä esimerkki.
Olisi pitänyt varmaan valita kokonaan toiset sanat, koska kyseisellä esimerkillä halusin osoittaa, että olen eri mieltä kyseisen käyttäjän kanssa, jonka kanssa keskustelu käytiin.
Kyseenalaistin argumentointilogiikan ja mielestäni perustelin sen ihan hyvin ja esitin oman argumentointilogiikkani vastineeksi.
En ymmärrä, miksi keskustelun pitäisi johtaa konsensukseen ja miten se, että on eri mieltä ylentää yhtään ketään. Minä luulin, että argumentointi pitää avata. Siinä toki olet oikeassa, että särähtää korvaan sen lisäksi, että on eri mieltä pitää toisen näkökulmaa vääränä.
Tuossa kyseisessä keskustelussa, kun kyse oli siitä, että palstan säännöt ja kirjoituksen rajoittimet määritetään yhteisöstä käsin ja valvojien rajauksella. Se, että minun mielestäni jokaisella on oikeus tuoda täällä nimet julki, jos haluaa sananvapauden puitteissa on ok ja se ei liity siihen, onko tämä mun foorumi vai tappara.co.
Palautetta tulee tasaisesti, mutta mulle riittää. Olen onneksi vähentänyt kirjoitteluni niin pieneksi kuin se vain on mahdollista, ettei kukaan loukkaannu. Peace out. Syksyyn mennessä olen kokonaan poissa, koska tämä oli joskus ennen muinoin vielä kivaa, mutta nykyään ainoat asiat, mitä täällä saa on tätä.
Ihmisen kannattaa keskittyä asioihin, jotka lisäävät hyvää oloa ja hyvää fiilistä. Täällä fiilis ainoastaan laskee viikosta toiseen. Ja sori - en enää yksinkertaisesti jaksa / uskalla / viitsi kirjoittaa yhtään mitään, kun se on selvästi aina jonkun korvaan särähtänyt.