Palautetta kanssakeskustelijoille

Mitä järkeä kaikkien on käsitellä aihetta, johon kaikilla ei ole pääsyä? Jos haluatte pitää politiikkakeskustelun vain mestareille, niin pitäkää.

1 tykkäys

Mitä tarkoitat? Annettiin @S.T kanssa toisillemme palautetta - ei se nyt kyllä liittynyt mitenkään politiikkaan. Keskustelukulttuuria lähinnä.

Politiikka on käyty politiikkaosioissa.

Palautteen voi antaa myös yksityisviestein. Ehkä homma etenee siitä paremmin…

9 tykkäystä

Osalle voi, osalle ei. Olen joskus yrittänyt sitä @S.T kanssa, mutta olen todennut, että parempi mennä näillä tutuilla kanavilla hänen kanssaan. Viimeksi meni yksityisviesteillä vähän korniksi meno, se ei ollut semmoista hyvänlaatuista palautteen vaihtoa kuten sinun kanssasi. Toisten kanssa toimii, toisten kanssa ei. :slight_smile:

1 tykkäys

Pidetään jatkossa yksityisviestien anti omana tietona. Kohteliasta mielestäni. Mutta kiitos.

9 tykkäystä

Nyt en enää tiedä, mitähän tähän pitäisi sanoa. Ehkä on parasta jatkaa pikaisesti matkaa, olenhan kuitenkin joka tapauksessa menossa.

Lyhyt tiivistelmä: teit sitten niin tai näin niin väärinpäin. Ei julkista palautetta, ei yksityispalautetta eikä sitäkään saa kertoa, millaista palautetta on yksityisviestein saanut. :smiley:

Paras ratkaisu: anna olla äläkä sano kenellekään yhtään mitään. Sellaista se on. :smiley:

No ei se nyt noin mene. Julkinen palaute on välillä hyvä, mutta välillä on parempi antaa palaute yksityisviestillä. Niin mekin olemme tehneet. Mutta mielestäni yksityisviestien sisältö on yksityistä.
E. Sama myös @S.T sinulle.

5 tykkäystä

Yksityisviestien sisältöähän ei ole täällä julkaistu missään muodossa. Se, että sanon totuuden siitä, että @S.T kanssa yksityisviestein homma ei edennyt toivotusti ei ole yksityistä tietoa millään muotoa. Se, missä itse olen osapuolena on omalta osaltani täysin julkista. Sisältöähän en ole täällä julkaissut missään muodossa. Tosin tääkin on jo ihan täyttä saivartelua.

Kyllä se nyt vaan niin menee, että jonkun mielestä kaikki on väärin - tavalla tai toisella. Hirveän paljon liikkumatilaa ei ole. Suomessa toki palautekulttuuri on niin huonolla tolalla pääsääntöisesti, että työpaikoillakin harjoitellaan sitä ihan alkutekijöistä loppuun asti.

1 tykkäys

Mielenkiintoista. Lähetit minulle lokakuussa -17 yksityisviestin otsikolla Olet väärässä. Vastasin viestiisi yhdellä viestillä, joka on tämmöinen:

Omasta mielestäni olen oikeassa ja olen todisteet lyönyt pöytään. Tuskin tästä kannattaa enempää vääntää ja kummallakin on oikeus mielipiteeseen, kun elämme vapaassa suomessa.

Voisitko lopettaa minun solvaamisen, maalittamisen ja mustamaalaamisen, kiitos.

Tuo ei ole aikuisenmiehen käytöstä.

9 tykkäystä

@peterra, tuskin sinun kannattaa jatkaa keskustelua @S.T :n kanssa. Hänelle lienee iso asia tämä poliittinen keskustelu tällä palstalla ja oletan, että nauttii kun saa vääntää näistä asioista. Tuskin pääsette politiikan saralla minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen.

Sen verran pyydän anteeksi, että en tunnista näitä syytöksiä.

En tiedä, kirjoitinko palautteeni oikeasti niin huonosti / epäkorrektisti, että sait siitä käsityksen solvaamisesta ja mustamaalaamisesta. Tällaista tavoitetta ei minulla ole ja sellaista pyydän anteeksi, koska tavoitteeni oli olla rakentava palautteessani eikä suinkaan solvata sinua.

1 tykkäys

Julkaise se yksitysviestikeskustelu missä meno oli kornia ja palaute oli huonolaatuista. Annat ymmärtää, että olen olen viestinyt sinulle jotain epäasiallista, mutta minun viestikansiosta tämmöistä keskustelua ei löydy. Tämä yksityisviestiväite on ainakin mustamaalaamista ja nämä Trump-syytökset maalittamista. Solvaamisesta syyttäminen oli ylimitoitettua ja pyydän sitä anteeksi. se oli ylireagointia, mutta alkaa menemään tunteisiin tämä sinun toiminta.

5 tykkäystä

Onko oikeasti niin, että olemme käyneet vain tuon yhden yksityiskeskustelun? Voin sen toki julkistaa, mutta ehkä käytin kuitenkin turhan värikästä kieltä. Tuossahan keskustelussa oli kyse pähkinänkuoressa siitä, että oikaisin käsitystäsi siitä, kenen viesteihin viittaat (silloinkin muuten syytit minua maalittamisesta, kun en sitä tehnyt.) Keskustelun avauksesta noin viikon päästä vastasit siihen, että tiedät minun viitanneen sinuun kirjoituksillani eli palautekeskustelu ei edennyt yhtään mihinkään - kuten se ei etene nytkään.

Olisi varmaan pitänyt virkistää omaakin muistia ko. keskustelusta ennen kuin viittaan siihen. Joka tapauksessa siitä lyhyestä sananvaihdosta minulle jäi se olo, että minun on aika turha oikaista asioita / selittää viestejeni sisältöä, koska et kuitenkaan usko sanaani, kun sanon, ettei viesti liity sinuun.

Jos jollakin nyt on tulenpalava tarve saada ko. yksityiskeskustelu täysin julkiseksi niin voinhan minä sen kyllä laittaa, en usko, että se hirveästi muuttaa tämän asian laitaa.

En silti aio jatkossakaan maalittaa sinua, saati mustamaalata tai solvata. Olet yksi palstan aktiivisimmasta ja mitä minä hyötyisin sinun solvaamisestasi? Alkuperäisessä palautteessani viittasin aika monta kertaa itseeni täysin samoista asioita ja tulkinnoista, joten osoitin viestin myös itselleni.

Kuinka moni oikeasti luki? :slight_smile:

2 tykkäystä

Kyllä. Meillä on kahden viestin keskustelu yksityisviesteillä foorumin historiassa. Tarkastanut pariin kertaan vähäiset viestiketjut. Eiköhän tämän keskustelun voi lopettaa ja mennään eteenpäin. Asiat tässä on riidellyt ja ei ole mitään henkilökohtaista patoumaa sinua kohtaan. Olet nimimerkki siinä missä muutkin ja me katsomme ehkä vähän eri vinkkelistä asioita. Koitan olla tulevaisuudessa paksunahkaisempi, jotta turhilta väänöiltä vältyttäisiin.

2 tykkäystä

Get a room.

10 tykkäystä

Tämä on aivan huikea ja varsin viihdyttävä ketju, kiitos!:laughing:
Ei muuta kun sormet näppäimille ja antakaa palaa.:rofl:

7 tykkäystä

Kiitokset @Dynastia ja @Maalivahti! Varsinkin tässä viime aikoina olen ihan tosissani ruvennut mietiskelemään tuota urheilutoimittajaksi/-journalistiksi pyrkimistä. Tykkään (ja ennen kaikkea osaan) kirjoitella tekstejä, seuraan intohimoisesti urheilua ja lukioon olen ehdottomasti menossa, eiköhän multa voisi löytyä lahjakkuutta siihen hommaan. :thinking:

20 tykkäystä

Ja muistappa vielä, että INTOHIMO on vielä tärkeämpää kuin lahjakkuus.
Olen aina urheilijoille sanonut, että paras lahjakkuuden muoto on INTOHIMO.

13 tykkäystä

Kyllä @Dominik49:lla on olemassa jo suuri intohimo kiekkoon ja toimittajan ote lätkäalustustensa perusteella. Kova ja raastava työnteko tekee mielestäni eron huipun ja erinomaisen välillä, ainakin suuressa kansainvälisessä kuvassa. Lisäksi asioita kannattaa tosiaan katsella laajasti vaikka suurin intohimo kohdistuisi sporttiin. Ja kansainväliset mediavaikutteet voi sitten imeä ainaskin Ruotsista ja P-Amerikasta.

3 tykkäystä

Jaha, kommenttini on näköjään liputettu. Toivottavasti se oli viestin lyhyyden takia enkä vaan vahingossa loukannut jotain Jorma Uotinen-fania. Jos näin kävi niin pyydän anteeksi.