Palautetta kanssakeskustelijoille

Jaa jos ylläpito on jo yhden laittanut huilille ja lippu heiluu taajaan? :smiley:

Ainahan nämä tappiot menee täällä tunteisiin. Kuitenkin se, että täällä pitäisi olla yhtä hymyä, kun on vaikeaa on aika hassu ajatus sinulta. Totta kai täällä käydään kuumana. :slight_smile: Tunteita jne.

Kannattaa muistaa että kourallinen valvojia pelaa jatkuvaa alivoimaa satoja jäseniä vastaan. Siksi itsehillintä olisi suotavaa tunnekuohuissakin.

Mieti että Tappara häviää heikolla pelillä JA saat siivota muiden sotkuja seuraavan tunnin.

18 tykkäystä

No sellainen vaikutelma tulee välillä. Monelta puuttuu itsehillintä. Vähän kuten pieniltä lapsilta.

:slight_smile:

3 tykkäystä

Nojoo, osittain oon kyllä samaakin mieltä sun kanssa.

1 tykkäys

Se tuo itsehillintä sosiaalisessa mediassa ja sen huonous taitaa olla tämän ajan kuva.
Eiköhän sitä parissa vuosikymmenessä opita…

(Tuon olen tainnut täällä ennenkin todeta) :grin:

1 tykkäys

Ymmärrän ongelman, mutta jos leikkiin ryhtyy niin se pitää myös kestää.

1 tykkäys

Kyllä @cace6969 ihan oikeilla linjoilla on, varsinkin otteluseurannassa tulee sellaisia kommentteja että oksat pois. Mutta no, kun tunteella vedetään niin välillä roiskuu.

1 tykkäys

Sori mutta mun mielestä tää asenne on aivan täysin väärä, nää kaverit maksaa siitä että ne “saa” ylläpitää tätä sivustoa meille, kunnioitukset ja kiitokset ainakin itseltäni heidän suuntansa.

4 tykkäystä

Seurantaketjut ovat juuri sitä varten ja siksi niistä siivotaan vain trollit ja totaaliset törkeydet.

1 tykkäys

Tasan tarkkaan ylläpitäjät ovat tienneet mihin ovat lupautuneet.
Oletan että kaikki tekevät tätä ihan omasta halustaan ja rakkaudesta lajiin ja Tapparaan.
Myös minä kunnioitan heitä, siitä ei ole kahta sanaa.
Olen myös kovasti kiitollinen että jaksavat touhuta muun elämänsä lisäksi tämän palstan kanssa.
Asenteessa ei siis ole mitään vikaa tai väärää.

2 tykkäystä

@Rouhija ihan pienenä vinkkinä - siis ihan ystävällisesti ja kivasti: minähän sanoin tuossa yllä seuraavan asian:

Ja siitä huolimatta kommentoit heti tuolla nähdyllä tavalla. Tätä minä tarkoitin, kun sanoin, että luetaan, mitä kaverit kirjoittelee ja kommentoidaan vasta sitten.

Siinä tapauksessa me nähdään se täysin erilailla. Jos ylläpidolta tulee pyyntö että jokainen miettisi omaa käytöstään on se mun mielestäni täysin ymmärrettävää sen sijaan että moni mekastaa miten tykkää ja heidän hommansa on siivota sotkut koska “ryhtyi leikkiin”.

Edit:
Ja eri näkemyksiä maailmaan mahtuu, ei siinä. Tämä tästä ja eteenpäin :).

1 tykkäys

Ihan vaan kommentoin siihen mitä luin aluksi, jossa kirjoitit, että Tapola on kerännyt Jukan marjat.

Luetaan loppuun asti eikä lähdetä kesken kaiken kommentoimaan. :slight_smile: Viestini sisälsi jo vastauksen esittämääsi kritiikkiin.

Ei se sinun kommenttisi sisältänyt vastausta tuohon marjastamisasiaan. Enkä ole tässä väittänyt kenenkään olevan parempi valmentaja kuin toinen.

@Tapola
Nyt ehdottomasti satoi sinun laariisi plusmerkkisiä pisteitä ja roppakaupalla, kun et ole möykännyt.:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 tykkäystä

Täytyy yrittää pitää pahimmat mölyt otteluseurannoissa ja sielläki vielä yrittää miettiä mitä suoltaa. :slight_smile:

3 tykkäystä

Arvostan tätä suuresti.:+1:t2:
Viikonloppuna ajetaan taas Formula ykkösilläkin.:laughing:

1 tykkäys

Tässähän ihan herkistyy @Tapola n hienoista sanoista. :slight_smile:

2 tykkäystä