Palautetta kanssakeskustelijoille

No nyt en kyllä ihan ymmärrä, että miksei kapteenin heikompia otteita saisi keskusteluun nostaa. Ei kai kukaan nyt kritiikin yläpuolella ole?

Onko Kuusela jotenkin sillä tavalla pyhä, ettei saisi keskustelua käydä? Ei kukaan meistä mitään pahaa tarkoita.

6 tykkäystä

Kyllä siinä muutama kausi menee ennen kun saa palstalla pyhimyksen arvonimen, eikä saa puhua pahaa. Näitä on ainakin Iso-Kasi, Juki ja Saravon Pekka. :joy:

Edit. Siis muutama kausi kapteenina.

Ymmärtäisin tämän paremmin, jos olisi ihan sellaista turhanaikaista negatiivissävytteistä kirjoittelua. Mutta tuo keskustelu oli mielestäni peräti laadukasta, kunnioittavaa ja asiallista. Ihmettelin siksi, että eikö tätä keskusteluakaan saa käydä.

1 tykkäys

Se nyt vaan oli yksi heitto @Tapolalta ja ehkäpä hieman pilke silmäkulmassa heitetty. Kannattaako siitä nyt täällä jauhaa? Jos kerta muu keskustelu on ollut asiallista ja hyvää, niin eiköhän aiheesta Kuusela saa myös keskustella.

Tämän takia olisi hyvä perustella, kun noin lyhyestä kommentista on aika vaikea lukea, onko se pilke silmäkulmassa heitetty vai ei.

Tarviiko sitä kaikista kommenteista edes lukea? Keskittyy vain niihin asiallisiin. Pääsee helpommalla.

Oletan, että tämä on palautetta minulle. Ja vastaan siihen myös:

kyllä, jos osallistuu keskusteluun niin silloin on pakko perustella, miksi osallistuu keskusteluun. Jos keskusteluun ei ole annettavaa tai haluaa kieltää keskustelun niin voi jättää yhtä hyvin kirjoittamatta. Paljon helpompaa on se, että jättää turhat kommentit kirjoittamatta - koskee itseänikin ja sitten, jos on jotain sanottavaa niin kirjoittaa sen sitten.

Totta kai annan palautetta ihan normaalisti, kun tässä nyt oli keskustelun kannalta hyvin erikoinen sävy. Huomiotta jättäminen ei kuulu tapoihini - enkä haluakaan jättää. Jos ei ole mitään keskusteltavaa niin sitten on paras jättää kirjoittamatta.

Ja kyllä tuosta kommentista minä en tavoittanut sitä, että
a) se on kirjoitettu huumorilla
b) millä perusteella se kuului Kuuselan ketjuun ja miksi Kuusela tulisi jättää rauhaan.

@Kuudes kirjoittaa hyvää tekstiä.:+1:t2:

Erittäin hyvä huomio ja ainakin itse työssäkäyvänä allekirjoitan tuon täysin.

1 tykkäys

Itse vetelin tässä joku päivä Levchiä ja luulin kirjoittavani oikein, kunnes huomasin taas että siinä on T.

:tuomari:

Onhan sullaki tapana sanoa ettei tästä ja tästä keskustella koska et tykkää.

Joten tässä oli mun.

1 tykkäys

En tunnista sanonnasta itseäni, mutta jos näin väität niin pyrin välttämään.

@Button , vahvaa suorittamista. Ja et tuonut viestien kirjoittajia esiin, mikä varsin tyylikäs ratkaisu. Vaikkakin joskus olisi hyvä saadakkin näpeilleen. :slight_smile:

3 tykkäystä

Pidä pojista parempaa huolta. :grin:

3 tykkäystä

Ohan tuo nyt aika heikko esitys minulta. En ole pojan kanssa sitten viime päivien ollut yhteydessä eikä hän ole ollut ampujana mokkejäillä :smiley:

1 tykkäys

Nuoremmasta päästä lähtenyt kaverit jo Ilvekseen…

Onko todella? Tai mitä tarkoitat nuoremmalla päällä?

2006 syntynyt. Pelailee Ilveksen C2 AAA/D1 AAA. Ei siitä sen enempää.

Äsken kirjoittelit monikossa ja tässä yksikössä.
Kumpaa tarkoitat?

Sellaisia huhuja olen kuullut, että junnuissa on ikäluokkia, joissa Tapparalla on joukkueita aika mukavasti.

Pistetään erityismaininta @Button ille, upea kollaasi Laineen liigauran alkutaipaleesta Simontaipaleen ketjussa. Oli kyllä loistava. :+1:

2 tykkäystä

Ihan hyvällä vaan @Mailman, vaikka olisi erimielisyyksiä Peterran kanssa, niin älä joka viestiin tägäile. Hänellä on mielipiteensä ja sinulla omasi. Kummatkaan eivät ole enempää oikeita tai vääriä.

5 tykkäystä