Palautetta kanssakeskustelijoille

On kieltämättä aika vahvasti sellasta “noutamisen” meininkiä.

Jees, ymmärrän.

Jäsen @peterra on erittäin hyvin perille jääkiekosta. Varsinkin Tapparasta. Silti pikkuisen sellainen opastava maku, että hän nyt kuitenkin tietää miten asiat lopunperin ovat.

Osin sen vuoksi olen halunnut häntä haastaa. Että ei mene aivan yhdeksi totuudeksi. :slight_smile:

6 tykkäystä

Harvoin annan palautetta, mutta nyt tuli tarve. Kolmeen viestiin tägättynä, vaikka ei osallistunut keskusteluun. Tyyli ei välttämättä maistu, sen ymmärrän. Moinen tägäily kuitenkin vaikuttaa jo muulta kuin haastamiselta.

Otan palautteesi vastaan ja lopetan “tägäilyn”. Varmaan muutenkin olen tällä palstalla ärsyttänyt, joten teen tarvittavan johtopäätöksen. Take care!

@Mailman lopettaa henkilökohtaisen peterra-ajojahtinsa. Toisten nälviminen ja vähättely on todella alhaista. Käyttäytyminen johtaa jatkuessaan kirjoituskieltoon.

2 tykkäystä

Hyvä. Minua et ole ärsyttänyt. Samaa joukkuettahan täälä suurin osa kannattaa ja hieno yhteisö. Meinasin itsekin lähteä jossain kohtaa, onneksi en lähtenyt. Älä sinäkään, ainakaan palautteeni takia.

1 tykkäys

Voi hyvä jumala. Jos toisen näkemysten haastaminen on “nälvimistä” tai “vähättelyä” ja ennen kaikkea “alhaista”, ei muuta kuin kirjoituskieltoon. Otan käsi ylhäällä (virheen merkiksi) sanktion vastaan.

2 tykkäystä

Onneksi et sinä syyllisty tälläiseen lopullisen totuuden tietämiseen, kun julistat omia mielipiteitäsi ja huutelet sitten peterraa ivallisesti vastaamaan tähän totuuteen. Samoin toistelet esim. näin

Etkö syyllisty muka siihen, mistä peterraa syytät?

Mielestäni on naurettavaa riidanhaastamista ja pelleilyä huudella samaa nimimerkkiä useita kertoja ivalliseen sävyyn vastamaan johonkin väitteeseen, kun ko. nimimerkki ei 16 tuntiin edes kirjoittanut mitään palstalle.

1 tykkäys

Lapsellista touhua tuo pelkästään on, kun tietoisesti koitat saada aloitettua väännön. Varsinkin, kun toinen ei ole osallistunut keskusteluun millään tavalla osallistunut. Huvinsa kullakin.

1 tykkäys

Jees. Haastamisesta on tosiaankin ja ehdottomasti kyse. Tietoisesti kyllä olen koettanut “aloittaa väännön”. Ehdottomasti myönnän sen. Ei se musta mitenkään ihmeellistä ole. Näkemyksiään on kiva - ainakin mun mielestä - mitata. Voi olla, että keskustelun kuluessa joutuu niitä muuttamaaankin. :slight_smile:

Tiedän, että jäsen @peterra on/olisi kova “vastus” väittelyssä. Juuri sen vuoksi on/olisi kiva mitata näkemyksiä.

Ei kai tässä sen ihmeellisemmästä ole kysymys. Näin ainakin itse ajattelen.

Vaan jokainen mielensä mukaan. No hard feelings. :slight_smile:

Minä tästä vaan, että kyllä toiset mielipiteet mielestäni(!) ovat oikeampia kuin toiset.

Samoin kuin toiset mielipiteet ovat yksinkertaisesti parempia (paremmin argumentoituja tai jälkikäteen osuvimmiksi todettavia) kuin toiset.

Mutta ei kai tällä ole nykyään niin väliä, kun kaiken maailman sekopäät pääsevät esim tv-studioon keskustelemaan rinnakkain vaikkapa jonkin aiheeseen vuosia perehtyneen tutkijan kanssa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

2 tykkäystä

Olen samaa mieltä kuin jotkut siitä, että ihmisten tägääminen keskusteluun pelkän väittelemisen himosta on täyttä paskaa. Mä en osaa oikein tyhjentävästi muotoilla, mitä on hyvä nettikeskustelu, mutta tunnistan sen kun näen. Siihen kuuluu näkemysten seikkaperäinen perusteleminen ja se, että yritetään ymmärtää miksi toinen on eri mieltä. Siihen ei kuulu “väitteleminen”, minkä tuntomerkki on että molemmat yrittävät todistaa toisensa vääräksi.

6 tykkäystä

Värkkääs sellainen ketju missä kirjoittajat saavat tosissaan haastaa kanssakirjoittajansa ja jos/kun haaste on otettu vastaan, niin muut eivät ketjuun pääse kirjoittamaan ja hämmentämään.:smirk:

2 tykkäystä

Mielenkiintoinen ajatus: Battle-ketju

Annetaan väittämä, ottelijat saavat kiinteän kappalemäärän viestejä aikaa perustella kantansa ja lopuksi äänestys kumpi voitti :boxing_glove: :slightly_smiling_face:

12 tykkäystä

Olisihan tuossa haastetta kun pitää haastaa kaveri vain verbaalisesti sääntöjen rajoissa.
Olisi taatusti mielenkiintoista luettavaa.

Vaikka ei Erkinjuntista pidäkkään, niin erisnimet kirjoitetaan silti isolla alkukirjaimella. :roll_eyes:

Tässä tapauksessa ei, kun viitataan nimellä yleisellä tasolla tietynlaiseen pelaajatyyppiin.

10 tykkäystä

Itse itseäni toistaen.

Joo, sovittavissa oleva asia toki. Voisihan tuo olla myös roast battle, kun vaan molemmat tietävät säännöt.

Enää puuttuu kaksi halukasta ja aihe :slight_smile: . Ketju saadaan kyllä värkättyä.

2 tykkäystä

Eikö palsta ole ajoittain täynnä näitä?

Mutta siis tukisin ajatusta, koska toteutuessaanhan tämä olisi ihan viihdehömppää. Voitetaan iltapäivälehtien uutiset ja sen myötä (syksyn) mestaruus.