Palautetta kanssakeskustelijoille

Yleinen palaute hieman kaikille:

vähän jokaisessa ketjussa on nyt pelaajahuhuilua. Tapolan ketjussa, Kemiläisen ketjussa ja Joonas Järvisen ketjussa.

Jos on huhuja Tappara-pelaajiin liittyen - tai valmentajiin - niin perustetaan niitä huhuketjuja. Kun avaa Tapolan ketjun niin luulee, että nyt on tapahtunut jotain suurta, mutta siellä onkin vain spekulointi Tapolan pestissä Sportissa jne.

Kiitos. :slight_smile:

6 tykkäystä

Vinkkinä, että kannattaa liputtaa valvojalle tiedoksi ja kertoa mitä mieltä on.

1 tykkäys

Aika monet näistä on jo liputettu, minun ei siis tarvinnut nyt enää niitä liputtaa. :slight_smile:

1 tykkäys

Olipa upea avaus @Sardion’lta Asuminen ketjuun. Täys kymppi!

3 tykkäystä

@jartsa
Nyt kaivat itsellesi kuoppaa alla olevalla kysymyksellä Ilveksen kannattajaketjussa.

Myös Tapparalla on useampi kuin yksi faniryhmittymä.
Sellaisiksi lasken Sinioranssit ja TFC:n. Jos oikein olen tulkinnut niin noiden kahden ryhmittymän välillä ei aina ole ollut täydellinen yhteisymmärrys?

3 tykkäystä

@Paragon
Sinulta tulee todella paljon tämänkaltaisia viestejä. Näitä on äärimmäisen hankala lukea. Jos vähän panostaisit kirjoituksen luettavuuteen? En minäkään oikein osaa kirjoittaa kaikkea, mutta pyrin siihen, että tekstini olisi kuitenkin edes jollain tapaa ymmärrettävissä.

5 tykkäystä

Älä nyt niin kovasti pidä väliä kuinka muut kirjoittaa, ota ihan rennosti. Kaikki ei ole yhtä hyviä kun sinä. Tuossa piti olla huumoria mutta ei vissiin auennut

Kaikki täällä varmasti omien kykyjensä mukaan parhaansa yrittää. :slight_smile:

Kyllä @Oijennus’lla ihan pointti oli. Tekstiä on hankala lukea ja ymmärtää, jos ei käytetä ollenkaan välimerkkejä. Esim. jos kahta eri virkettä ja siten kahta eri asiaa / ajatusta ei erota pisteellä ja isolla alkukirjaimella, niin helposti ymmärtää koko viestin pointin väärin tai ainakin se saattaa olla hankala tulkita.

Tämä toki kaikella rakkaudella. Ei tässä nyt mitään äikän opettajaa silti tarvitse alkaa miellyttämään.

8 tykkäystä

Eipä tietenkään, kunhan kirjoitin eiks vaan mutta yritetään parantaa tottakai.

2 tykkäystä

@Paragon
Tässä ketjussa olet vastannut nyt kaksi kertaa palautteeni jälkeen. Molemmat viestisi vain alleviivaavat minun viestini pointtia. Mielestäni.

2 tykkäystä

Sori nyt hirveästi mutta en ymmärrä kaikkea ja jätän tämän tähän mutta sen vielä sulle sanon ettei minun ollut edes tarkoitus kanssasi keskustella ja olen sitä tietoisesti koittanut välttää ja taidan lopettaa kirjoittelun muutenkin jos tämä näin kankeaa on.
Huomattavasti helpompaa on keskustella kasvotusten.

3 tykkäystä

Tää on kaikille niille jotka kritisoi Jukkaa tai Tapparan toimia tällä hetkellä, mutta tällä hetkellä tekisi todella hyvää joku vuosien sukelluskurssi Tapparalle. Ei tee joukkueelle hyvää, mutta kannattajille tekee todella hyvää. Ollaan oltu pitkä taival huipulla ja siellä pysyminen ei oo helppoa vaan on enemmän todennäköistä sukellus kuin mestaruus. Nyt eletään lokakuuta ja Tappara osoittanut jo pelaavansa hyvääkin lätkään ja täällä on vaikka mitä tekstiä. Katotaan joskus ensi vuoden puolella mihin kohtaan alkaa Tapparan runkosarjasijoitus hahmottua, mutta uskon vielä sen olevan korkealla.

6 tykkäystä

Samaa mieltä.

En kai minä nyt, niin pelottava ole? Siis, että pitää vältellä keskustelua kanssani…
:wink:

Oho sovitteva Oijennus, et tietenkään mutta tyylini on tällä palstalla pyrkiä vain tykkäilemään mutta joskus innostuu avaan suunsa ja se on virhe ja kuulut niihin jotka ovat aktiivisia tarinan pieksiöitä eikä niihin itsellä ole mitään rakentavaa sanottavaa varsinkaan näin kirjoittaen.

1 tykkäys

On olemassa mielipiteitä, oikeita, ainoastaan oikeita sellaisia. Mielipide on se, mistä keskustelua syntyy. Turha sen takia jättää kirjoittamatta.
Nythän en palautetta antanut mistään muusta kuin viestin luettavuudesta. Mikäli on haasteita tuottaa helpommin luettavaa tekstiä, niin ei sekään virhe ole. Se oli vain minun kehitysehdotukseni.

2 tykkäystä

@Paragon

§7. Kirjoituksen luettavuus ja oikeinkirjoitus

Pyri kirjoittamaan mahdollisimman selkeästi käyttäen isoja alkukirjaimia sekä välimerkkejä. Lue kirjoittamasi teksti läpi ennen kuin painat “vastaa”-nappia. Hyödynnä esikatselunäkymää viestin kirjoitusasun tarkastuksessa.

Viestiä on mahdollista muokata jälkikäteen, jos huomaat tehneesi kirjotusvirheen tai haluat vielä parantaa tekstiäsi.

Sinulta näyttäisi puuttuvan ohjeiden luku -merkintä, joten luethan palstan säännöt.

3 tykkäystä

Kyllä rima kirjoittamiselle vedetään todella korkealle jos oikeinkirjoitus on näin tärkeää joten minulle se tarkoittaa etten kirjoita enää sanaakaan joten jatkoja kaikille.

6 tykkäystä

Ei näistä kannata itseensä ottaa :). Samat säännöthän tässä on kaikille, huomautettavaa olen itsekkin saanut ja se on musta ihan oikein että sitä palautetta tulee kun siihen on aihetta.

Voi toki aina vetäistä marttyyrit ja vetäytyä takavasemmalle tai vaihtoehtoisesti ottaa se vastaan rakentavana kritiikkinä ja pyrkiä korjaamaan tapojaan. Ei nämä henkilökohtaisia juttuja varmasti ole eikä kukaan sano pahalla, päinvastoin. Eli ei muutakun kiinnittää vähän huomiota mainittuun asiaan ja eteenpäin.

Edit: Unohtui näemmä vastata eli pingataan @Paragon

4 tykkäystä

Marttyyrinviittaa vaan tiukemmin päälle. Luulisi että oikeinkirjoitukseen panostaminen keskustelupalstalla ei olisi niin vaikeata.

2 tykkäystä