Palautetta kanssakeskustelijoille

Vastaan tänne kun en oikein sopivampaakaan ketjua keksi arvuuttelulle.

Saattanut olla Tuukka myös. Olettaisin että hän osaa aika hyvin ruotsia.

Ah, pari tappioo ja Jasun ketju pomppas taas kuukauden tauon jälkeen pinnalle. Vakiokuvio. :smiley:

14 tykkäystä

No nyt kuitenkin ketjun nostaja tuli ihan uudesta suunnasta.
Tällä kertaa Jasua ei lähdetty dissaamaan, vaan lähinnä pohtimaan mikä olisi paras vaihtoehto kummankin osapuolen kannalta jatkon suhteen.

Jep. :smiley: Sama kun Rautakorven ketju.

No, olen kyllä itsekin molemmissa ketjuissa usein silloin aktiivinen.

Teenkin nyt lupauksen, että en kirjoita niihin ketjuihin mitään pitkään aikaan. Varmaan aikalailla kaikki on sanottu. :smiley:

3 tykkäystä

Pitää paikkaansa sun postauksen kohdalla, mutta tuon hiljaisuuden rikkoi @Acetho jokusen tunnin aikasemmin eikä luettelemas tuntomerkit kyllä täsmää ihan sen postauksen kanssa.

Edit: Enkä mä ny siis mitenkään dissaa tai väitä että Jasusta keskusteleminen olis jotenkin väärin. Neutraalisti vaan havainnoin että jännä ilmiö.

3 tykkäystä

Ainakaan minä en ajatellut edes näin. Ymmärsin hyvin mitä tarkoitit.

On vaan ainakin omalla kohdalla turha kirjoittaa lähes samat asiat aina uudestaan ja uudestaan. :slight_smile:

Joku toinen täyttäköön minun tiettyä rooliani Rautakorpi ja Jasu asioissa. :slight_smile: On aika vetäytyä sivurooliin toviksi. :slight_smile:

1 tykkäys

Jasun nostaminen nyt kertoo vain siitä, keihin johtaviin pelaajiin kovassa paikassa eniten luotetaan suuntien kääntämiseksi.

Rautakorven ketjusta taas on vaikea pysyä pois, koska siellähän nimenomaan keskustellaan kaikesta Tapparaan ja kannattamiseen liittyvästä eli palstan ydinaiheista. Vapaalle keskustelulle on sitten oma alueensa.

:slight_smile:

3 tykkäystä

Minä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kun Rautakorpi on valmentajana niin pelaajat saavat huomattavasti vähemmän kuraa niskaansa täällä. Ei olisi meinaan vaikea löytää syntipukkeja tällä hetkellä. Tapolan aikana oli aina jonkun pelaajan ketju kuumana. Jukka take’s one for the team.

14 tykkäystä

Ei Jasu herätä niin paljoa tunteita enään kun rooli siellä missä pitääkin. Viime kauden ykkössentterin rooli taas herätti tunteita.

Paljoa Jasulla ei ole enään annettavaa kentällä kun nykyään keskinkertainen aloittaja. Alivoimalla kaiketi ihan ok, mutta rotaatioon joutaisi.

E: kaiketi tää ois voinu Jasu ketjussaki olla.

2 tykkäystä

Verotiedot ollu nähtävillä jo koko päivän eikä @Messi ole vielä tullut kertomaan ettei noista tarttis keskustella. Skarppaa! :smiley:

7 tykkäystä

Just olin tulossa kertomaan, että nosit pelaajatopiceista on tehty tänään juorukalentereita. Hävetkää :smiley: Toisten henkilökohtaisilla asioilla repostelua.

11 tykkäystä

Vielä kerran ISO KIITOS @MVP :lle. ”etuilu” linkistä NHL lippukauppaan :+1:

6 tykkäystä

Kiitos kaikille viikonlopun ja varmasti ensi viikonkin nauruista sontalista-kanavalla :laughing:

Ideasta tulikin aikas hauska ja suurinosa palstalaisista sai kiinni 200%, mitä ketjulla lähdin hakemaan. Erinomaista tai siis naurettavan/itkettävän p*skaa sisältöä, kuten pitikin. Huhhuh!

8 tykkäystä

Venaa kun lähden seuraavan kerran viihteelle. Saa sontalista lisää täytettä. :slight_smile:

3 tykkäystä

Posia @rizka’lle laadukkaista CHL-vastustajien esittelyistä. :+1: Olen pääosin aika laiska scouttaamaan noita ulkomaan poppoita, joten noilla saan mukavasti ja nopeasti selville perustietoja ja tuloskunnon. :smile:

11 tykkäystä

Hymiöstä huolimatta ihan helvetin huono vitsi.
Lähes syytät jotain palstalaista pyörävarkauden yrityksestä.
Mua tuo ei naurattanut.

4 tykkäystä

Ei kai tuota noin voi tulkita? Mä luen tuosta ainoastaan itsekritiikkiä.

7 tykkäystä

En minä tuota noin olisi tulkinnut, vaan peterra on onnistunut jollain tavalla ärsyttämään taloyhtiössä asuvan ihmisen ja hän on kostoksi ruvennut sabotoimaan peterran pyörää.

7 tykkäystä

Silloin olisi pitänyt kirjoittaa ärsyttävänsä naapureita ja jättää foorumi pois tekstistä.

2 tykkäystä

Noihan siinä sanottiin, kun sen uudestaan luin. syytöksen olisi joka tapauksessa voinut jättää tekemättä.

1 tykkäys