Warrington kyllä saisi kasata kamansa ja siirtyä myös tänne kirjoittelemaan tuolta jatkoajasta. Hyviä tekstejä ilman provoja!
Joo, olen samaa mieltä. Pointtini oli se, että “vieraskirjoittelijoiden” tulisi ymmärtää, että Tappara foorumilla asiat nähdään usein sinioranssien lasien takaa ja olla provosoitumatta tästä.
Vanhassa foorumissa oli se hyvä puoli, että oli selvästi näkyvissä keskustelijoiden kirjoittamien viestien määrä. Tästä oli helppo päätellä kannattaako provoon vastata lainkaan.
Saisikohan tähän uuteen, muuten paljon parempaan, foorumiin mitään samankaltaista luokittelujärjestelmää?
Onhan täällä ja sinä olet konkari. Klikkaa kirjoittajan avatarta ja näet statuksen vasemmasta alareunasta.
Kappas, enpä ole huomannutkaan. Hyvä että Mestari opastaa heikompaa.
Jäsen @Oijennus teki varsinaisen kulttuuriteon lippujen kanssa (osti ja antoi). Tästä ehdottomasti Litti-
Kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun saa lukea juoppo/rattijuoppo kommentteja pitkin otteluseurantaa. Tehän olette ihan Summasia…
Olisiko @ljpp mahdollista, että vaihtasit takaisin aiemman kuvan mikä sinulla oli profiilissa. Todella outoa tämä homma nyt. Se passasi paljon paremmin mikä oli aiemmin.
Minuakin ärsyttää tuo avatarin vaihto. Jostain syystä tunnistan keskustelijan kuvasta ja vaihdoit jo toistamiseen avatarta.
Saa…na, minäkin vaihdan avataria, kun kerran tuolle linjalle lähetään. Olisit vaihtanut vasta 10tonnissa.
Ehkä olisi pitänyt odottaa kesää ja uusi kausi sitten uudella ilmeellä.
En ollut huomannutkaan @ljpp viimeisintä avatarin vaihtoa. Pidin siitä Peltolan C kuvasta.
Muistutus kaikille käyttäjille Tapparan kirjoitusasusta:
##Tappara
Huomioi iso alkukirjain, vaikka sana olisi keskellä virkettä. Nopein tie versaalikirjaimeen käy shift-näppäimen kautta. Sanassa ei ole myöskään esim. o-, u- tahi k-kirjainta. Lisäksi kirjainten järjestykseen on syytä kiinnittää huomiota. Älä unohda tupla-p:tä.
Tappara-HIFK analyysi ketjussa keskustellaan Törmäsen koulutustasosta en ole kettuuntunut,mutta olisi kiva jos “analyysi” ketjussa pysyttäisi pelillisissä asioissa eikä ruvettaisi keskustelemaan siitä kuinka pätevä tai hyvä Törmänen on valmentaja.@Virvelia_kainaloon hyvä ,että ymmärsit pointtini.
Pitääkö laittaa lippu korkealle? Kyllä siellä nyt on karattu aiheesta joo.
E: Noin, liputin oman ja kymmenkunta muuta viestiä.
Tuplae: Eli otetaan vähän poikkaria ja annetaan takaisin.
“Kun aika on…” laittaa taas muutama ketju vaimennukseen hetkeksi.
####Arvon palstaveljet ja -siskot
Tosi omituista, että tällaisia lieveilmiöitä esiintyy keskellä hyvän kauden huipennusta, mutta katson aiheelliseksi nostaa tämän esiin nyt, kun jäsenistö on aktiivisesti paikalla.
Viimeisen viikon-parin aikana ilmaisuvapauttani on useamman kerran pyritty rajoittamaan, tai sitä on kritisoitu, vedoten siihen, että olen Ylläpitäjä. Juha Sipilä ei voi sanoa ja tehdä mitä tahansa, koska hän on pääministeri. Tavallisena yksityishenkilönä ja palstan nimimerkkinä minä voin, yhteisön sääntöjen puitteissa. Jos niitä rikon, viestini voi ja tulee liputtaa (näin on tapahtunutkin). Jos rikon niitä räikeästi ja/tai toistuvasti, minulle voi antaa vaikka banaania (meillä on myös toinen ylläpitäjä, joten teknistä estettä ei ole).
En tiedä mistä tämä ilmiö johtuu, sillä se on uusi ja tätä on kuitenkin tehty jo 11 vuotta. Ehkä olen ollut liian aktiivinen täällä, koska se on ollut hauskaa. Mobiilitekniikka on ja hyvä ohjelmisto on mahdollistanut aktiivisemman läsnäolon. Täällä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja ja fiksuja tyyppejä - tämä on oikein hyvä sosiaalinen media. Mutta hommasta alkaa olemaan hauskuus kaukana, jos tekemisiäni ja sanomisiani aletaan tutkimaan suurennuslasilla ja kritisoimaan siksi, että sattumalta olen myös palvelun ylläpitäjä.
Menestyksekästä kevättä Tapparalle ja maan parhaalle kiekkoyhteisölle. UGH.
Pidä lippu vaan liehumassa ja miekka valmiina. Olet tämän foorumin tukipylväs. Tuo on ihan tavallista, että hyökätään kimppuun kun ei voida mellastaa “rauhassa”. Ole vaan yläpuolella ja vastakin moderoi yhtä hyvin ja jämäkästi kuin tähänkin saakka.
Tänne on alkanut pesiytymään liian voimakkaasti sellainen tyhjänpäiväinen kinaamisen meininki. Jatkoaika on jo sitä täynnä, enkä missään nimessä halua sellaista tänne. Se on RASKASTA.
Aion liputtaa tästä eteenpäin kaikki viestit joissa samat nimimerkit tankkaavat samaa asiaa, lainaten vielä jokaiseen viestiin kilpakinaajansa sanomisia.
Mulle on turha tulla kitiseen sananvapaudesta ja kuinka eri mielipiteet rikastuttavat keskustelua. Noista kumpikin on TÄYSIN eri asia kuin tyhjänpäiväinen jankkaaminen.