Palautetta kanssakeskustelijoille

Ja olisi se vähän tökeröä väkisin vääntää jotain starteria siihen : Åke-Pekka Silmälälle siis 5-vuoden suora soppari (lukee jo linkissä). Luulen että tämä on hyvä pukukoppipelaaja (olettamus hauskoista instagram päivityksistä).

On ihan hyvä pudottaa se linkki sellaisenaan sinne, jos ei ajatuksenvirralle ole aikaa. Kyllä se keskustelu sitten lähtee soljumaan, jos on kysyntää. Joku sen keskustelun avaa ja rakentaa, jos sikseen.

7 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että käsitänkö väärin tuon “Tappara roster 2019-20” -ketjun? Kun minun käsitykseni mukaan sana “roster” viittaa juuri pelaajistoon, joten eikö nuo valmentaja Marko Ojasen asiat olisi enemmän sen “Rautakorven kätyrit” tms. ketjun aihetta?

8 tykkäystä

On. Eikä edes ole rajatapaus. Suosittelen liputusta aiheella eksyy aiheesta ja toiveissa, että @iceman keskusteluun osallistuneena ohjaa vääristymän oikeaan ketjuun.

3 tykkäystä

Mä ehdin ensin. :slight_smile:

5 tykkäystä

Oispa samanlaista intoa noiden kisojen ansiomerkkien jaossa. :wink:

6 tykkäystä

Juu, toki sen teen, jos asia on täysin selvä itselle. Tuossa vain varmistin, että olen ymmärtänyt ketjun idean oikein. Pääasia että nyt korjattu.

1 tykkäys

Ping @Dominik49

Minä lahjoitan lippuja potkupallopeliin.
Jos joku menee niillä lipuilla katsomaan mielestään jalkapallopeliä, niin se on mulle aivan yks ja sama.

1 tykkäys

No juu. :thinking: Kyllähän se Kakkonen kovempaa viihdettä tarjoilee. :wink:

2 tykkäystä

@peterra liputin viestisi, se kuuluisi tänne.

Itsekin laiskuuttani vastasin tänään väärään ketjuun. Yritetään skarpata, henkilökunnalla varmaan parempaakin tekemistä näin kesällä kun siirrellä viestejä ketjusta toiseen. Muutenkin äreyttä ilmassa turhan paljon, johtunaa helteestä

Sinällään sillä ei ole mitään väliä, minusta tuo toinen ketju oli parempi ja kuului sinne. Ei minulla varsinaista palautetta ole kanssakeskustelijoille tällä erää :smiley: Jatkakaa.

Oltiin näköjään väärässä molemmat.

Kaivoin ässän hihasta ja pistin sen “aiheiden jaottelu palstalla” -ketjuun

Hah! Aina vähän tulokulmariippuvaisia, miten viestin sisällön näkee. Ja välillä itsekin hukassa, jos viestissä on useampaan suuntaan repivää aihetta tai vivahteita nyansseissa. Ja toinen on sitten se reaktion ennustaminen eli miten keskustelu jatkuu. Ennustaminen on toisinaan helpompaa ja toisinaan vaikeampaa.

1 tykkäys

Tuossa tuo monien ketjujen aiheuttama haaste ilmenee hyvin. Kuka oikeasti muistaa ja osaa etsiä oikeilla hakusanoilla oikeita ketjuja?
Joitain voit muistaa, mutta kyllä valitettavasti ainakin itseltäni jää välillä etsimättä. Kyllä siinä vähän kärsii mielenkiinto kirjoittaa, jos pitäisi etsiä ensiksi 15 minuuttia sopivaa ketjua jollekin hyvälle jutulle.

12 tykkäystä

Ehkä kuitenkin enemmän sellainen Tapparasta katsoen offtopiciin liittyvä ongelma. Mielestäni kauden aikana ketjut on todella loogisia, kun Tappara pelaa :slight_smile: Eli kiekkokeskustelu pysyy hyvässä järjestyksessä. Ongelma on enemmän se kaikki muu keskustelu siinä kiekon ohella. Aina ei edes keksi, että on olemassa jo tällainen keskustelu :slight_smile:

1 tykkäys

Etkös sinäkin ole vähän väliä väärässä ketjussa, myös kiekkoaiheiden kanssa? :wink:

Tähän aiheeseen ollaan oikeassa ketjussa. En enää nykyään juurikaan :slight_smile: Tai no riippuu vähän - en minä tiedä, millaisella asteikolla henkilökunta noita arpoo. Lippuja satelee minulle kuitenkin tasaisen tappavasti eli kaiketi. Tietysti viimeisen kuukauden otanta on vähän huono, kun ei oo tullut paljoa kirjoiteltua.

2 tykkäystä

Ongelma on sama kuin vitsailussa. Yksi viesti ohi aiheen ei niin haittaa varmaan ketään, mutta sitten kun siihen vastataan ja mitä useampi, niin ollaankin täysin hakoteillä.

2 tykkäystä

Itse annan tuosta @Oijennus mainitsemasta syystä sellaisen ujon yläpeukun noille massaketjuille. Minulle on ihan ok, että toinen kertoo tuossa “Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle -ketjussa”, siitä kuinka lähikaupasta löytyi Tapolan mustaa tai loman alkamisesta.
Meiltä kun löytyy, niin paljon noita ketjuja, joihin jostain asiasta myös voisi kirjoittaa, kun on ketjut mm. paperilennokeille, unelmille ja haaveille sekä teatteritaiteelle. Tuokin itsessään jo hankaloittaa etsintää, kun ketjuja vapaan keskustelun alueella on niin paljon.

6 tykkäystä

Sit täytyy rohkeasti perustaa uus ketju, ja sit ylläpito voi todeta että väärä ketju, ei näin, tämmönen aihe on jo.

Ai hitto tänkin vois joku tulkita “Palautetta ylläpidolle” -ketjun asiaks.

Eli lopputulos on sama. Ylläpito joutuu töihin.

Itse notkun täällä sen verran liikaa, että aika hyvin muistuu ketjuja mieleeni. Toki virhearviointeja sattuu myös minulle.