Palautetta kanssakeskustelijoille

@Maikkeli, se on tänä keväänä havaittu erinomaisen hyvin kuinka haitallista on vastata mahdolliseen provokaatioon samalla mitalla. Moinen kukkotappelu aiheuttaa vain harmistusta koko käyttäjäporukalle - tästäkin tuli reilusti palautetta.

Trollailu ja tahallinen provosointi on kielletty. Liputa. Eriävä perusteltu mielipide ei ole trollausta.

3 tykkäystä

Kun eri ketjuissa huudetaan vähän väliä, että hän ja hän vilttiin, niin olisi kiva kuulla kuka lähtisi vilttiin ja miksi.
Ja jos menee joku vilttiin, niin miksi ja miten poppareilta tuleva/tulevat parantaisivat tai muuttaisivat Tapparan kuvioita.

Tai no, ihan sama. Kyllä maailmaan ääntä/tekstiä mahtuu.

1 tykkäys

Jos @Naapuri ainoa tarkoituksesi on yrittää provosoida keskustelua silloin, kun Tappara häviää niin…noh - ehkäpä muumit ja noita ovat oikea henkilö tähän kohtaan sanomaan asian.

- YouTube

8 tykkäystä

Oikeastaan kaikille tänään epäedullisesti esiintyneille “vierailijoille” @Jasperi, @Naapuri ja @Raumalainen: “hörps” tai “:yellow_heart::yellow_heart: jne.” ja muut provosointi ja jankkauslätinät voi jättää vähemmälle. Niin ankea kuin tilanne teidän kannaltanne on, vasemman yläkulman merkki kertoo, missä ollaan. Eli toivon vieraskoreutta ja pelisilmää. Esim. KalPan ylistäminen välittömästi ottelun jälkeen vieraan suusta on ehkä vähän liikaa.

Hienoa, että finaalit kuitenkin kiinnostaa! On myös hienoa, että teiltä löytyy noin paljon energiaa olla huolissaan finaaleista. Teidän ei todellakaan tarvitse olla Tapparan puolella, mutta edelleenkin peräänkuulutan pelisilmää ja pidättäytyneisyyttä ilakoinnissanne. Haluan kuitenkin uskoa, että tavoitteenanne ei ole provosoida, koska teillä ei oikeastaan ole siihen mitään varaa. Ette myöskään varmaan halua leimautua KalPan kannattajiksi…

Eteenpäin.

30 tykkäystä

Jos viitsit lukea viestejäni, niin sieltä on provosoiteja vaikea löytää

Viesteistäs kun ottaa provoomisen ja jankkaamisen pois, jää jäljelle tyhjä sivu.

10 tykkäystä

Näin ehkä onkin, koska esim. tämä on aiheellisesti liputettu piiloon:
https://tappara.co/t/otteluseuranta-playoffs-2017-2-finaali-kalpa-tappara-20-04-2017/5316/1012?u=fever

Samalla lienee kylläkin jälleen kerran aiheellista muistuttaa myös muuta palstaa siitä, että eri mieltä oleminen ei ole oikea syy liputtaa viestejä.

Anteeksi mitä? Taisi olla ensimmäinen kerta kun kukaan ei lipputtanut mun viestejä, ja sain hyvää palautetta. Noh, pitihän tähän nyt mutkin tietenkin lisätä. Tsemppiä

1 tykkäys

Kyllä sun viestejä olis useammankin voinut liputtaa otteluseurannasta. Itse en jaksa, jos saat jotain provoamisesta, ole hyvä vain.

Yksikään viesti ei ollut provoamista multa. Se hörps nyt oli ensimmäinen sana mikä tuli mieleen, ei sitä kukaan muukaan mikskään laskenut. Kyllä siellä ihan omat koirat puri tänään.

No, seurannasta sattui osumaan silmään “hörps”-kommentti Domin päästämään maaliin. Se hieman maistui, no, voit kuvitella. Tarkoitus ei tietenkään ole ketään turhasta mustamaalata. Viestini oli myös laajemmin kaikille [uudemmille] vieraille. Olet @Jasperi olosuhteiden uhri, pahoittelen.

Ja tuosta jankkauksesta, niin ei tehdä sitä täällä sen enempää. Aivan kaikkeen ei tarvitse erikseen vastata. Asia on nyt puolestani ja toivottavasti muidenkin osalta loppuunkäsitelty. “Syytetyt” ovat vastanneet syytöksiin ja se siitä.

Mielestäni tänään otteluseurannassa ainakin @Jasperi:n harrastama puhdas provo on lähellä pysyvää pelikieltoa. Saa olla KalPan puolella, saa olla Ipan puolella ja saa olla jopa Tapparaa vastaan kaikessa. Mutta tämä on väärä paikka. En kertakaikkiaan keksi mitään syytä joillakin nimimerkeillä miksi ylipäätään kirjautua tänne, paitsi provosointi. Se on sinänsä hyvä, että on muitakin faneja täällä, mutta jos Tappara herättää vaan negatiivisia ajatuksia, voi olla että löytyy muita paikkoja asian ilmaisemiseksi.

5 tykkäystä

Hyvä jos näin. Naapuri on ihan niitä viimeisiä paikkoja josta kannattaa alkaa kuittailemaan Tapparalle tai tapparalaisille. Tai voi niin tehdä, mutta noloa se on.

Kannattaa varmaan käydä läpi kahen nimeltä mainitsemattoman herran, tapparafanin negaa joka sai todella monen ärsyyntymään. Jos mun hörps aiheutti tunnontuskia ni nää kaverit on ilmeisesti banaanilla? Ihan oikeesti.

6 tykkäystä

Sinulla on oikeus siihen mielipiteeseen. Moni muu on tällä palstallakin eri mieltä ja harva se päivä täällä napsahteleekin minulle jos jonkinlaista “prenikkaa”

Jäit mieleen jo ekassa pelissä otteluseurannassa, enkä usko sattumaan tässä. Katsoin viestisi läpi nyt, vahvisti ajatusta.

Minä voin @Jasperi puolustaa sinua tänään. Harvinaista kyllä, en nähnyt lainkaan tarvetta tänään liputella viestejäsi.

Ja jopa sinä ärsyynnyit “negaatiosiivestä”.

10 tykkäystä

Ei ollut pointtina provo. Niinkuin sanoin jo eri osiossa ennemmin eri mestari joka vuosi kun samat joka vuosi. Tapparaa vastaan mitään ole. Hieno paikallisvastustaja joka vuosi playoffeissa. Toivottavasti ensi vuonna taas pääsee Treellä käymään useamman kuin muutaman kerran.

:joy: lopeta nyt. Olin täysin asiallinen otteluseurannassa. Ainoa minkä sieltä voisi tosiaan jälkeenpäin aateltuna vetää pois on ‘hörps’.
Kaikenlisäksi kirjoitin varmaan A4 kokosen kirjotelman muutamalle negailijalle jossa puolustin tapparaa? En nyt ymmärrä.

Itse kyllä nostan @Jasperi’lle hattua tämän päivän seurannasta. Voi olla, että meni paljon ohi, mutta puuttui mielestäni hienosti myös negaileviin tapparalaisiin.

Hörps, kuuluu myös mielestäni asiaan silloin, kun sen paikka on. Ikävä meidän kannalta, mutta kyllä tänään oli sen paikka.

5 tykkäystä