Luulisi sinun jo muistavan, että pidän/arvostan K.Kuuselaa hyvin korkealle omissa papereissani. Hieno pelaaja!
Mutta ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Kuuselan lopettamispäätös joskus tulevaisuudessa on 100% varmuudella sen vuoden ja kenties elämäni kohokohtia.
Mutta tämä ei missään nimessä ollut haukku, kuten fiksutkin sen ymmärtää!
Luonnollisesti ymmärrän. Mutta täällä ei välttämättä ymmärretä vaikkapa Tappara-Lukko pudotuspelin otteluseurannassa vilahtavaa nopeaa Kuusela-aiheista reaktiopostausta.
Laittakaas joku osaava kyselyä/äänestystä/pollia että mitkä juhlat on Ilveksellä seuraavaksi…
35 v viimeisestä kullasta vaiko kultaa 2020.
Niin vaikeaa kuunnella some vidduilua ja Tampereen herruus ilakointia…tuntuu että varsinkin ne alle 35 vuotiaat mylvivät liikaa joilla ole mitään havaintoa edellisestä mestaruudesta?
@Luppakorva on perehtynyt asiaan. @Pipa myös.
Tuo koko Korona jakaa aika vahvasti mielipiteitä, mutta eikö se ole hyvä, että tästä keskustellaan? Ei tuosta tapauksesta ole kenellekään mitään “varmaa totuutta”. Niin eikö paras ratkaisu olisi keskustella ko. aiheesta ihan ilman “varmoja faktoja”?
Ilmanmuuta on ja olen 100% täysin samaa mieltä, mä keskustelen mielelläni mut mulla kilahtaa kiinni tohon vähättelyyn ja naureskeluun aika nopsasti, en mä itse mitään pakokauhua levittämässä ole, jaan tietoa mitä itse löydän ja toivon että se jotain jeesaa ihan vilpittömästi.
Toiaalta ymmärränkin sen, oon syyllistynyt samaan monet kerrat eri aiheissa itsekkin, niin kai me kaikki. Foliohatut jne.
Myönnän myös että käyn aika herkällä, kohta viikkoon syönyt muutakun jugurttia helkkarin hankalan viisurin poiston jälkeen ja naama täynnä tikkejä niin pinnakin ehkä aika kireällä, täytyy ens kerralla laskea kymmeneen ja ohittaa olankohautuksella.
Mulla on muutama screenshot tallessa kevättä varten, nähdään kuka on ollut oikeassa. Yhden käden sormilla pystyy laskemaan meidät ketkä on ollut siinä “hillitsijöiden” leirissä.
Silmitön haukkuminen ja marmattaminen on kannustamisen vastakohta. Aika usein pelaajat kiittelevät sitä, kun on koko kaupungin tuki takana. Koskaan ei oo kukaan erikseen kiittänyt siitä, että kaupunkilaiset kyttäsivät joka virhettä ja buuasivat, mikä siivitti loistosuoritukseen.
En laske kannustamiseksi sitä että jokaisen viimehetken takaisku maalin jälkeen ollaan huutamassa v alkuisia rautakorven tai jonkun pelaajan ketjussa. Puhumattakaan siitä että lytätään koko organisaatio. Fiksusti kirjoitettu negatiivinen palaute on toki asia erikseen .
Ollut kyllä ihan sairasta tää haukkuminen Jussi Tapolan jälkeen ja tuntuu, että isoin syy on Rautakorven potkut u20 mm-kisojen tuoman maineen takia.
Vielä kun moni ymmärtäisi, ettei sarjassa toisena olevan joukkueen valmentaja ole menneen talveen lumia, eikä pelkkä rosteri riitä tohon sijaan jos valmennus sakkaa. Vaikka näin moni väittää, että 2017-2018 rosteri ja tän kauden pärjäisi ilman valmennustakin.
Tapolan joukkueen mestaruuskausillakin 2016 finaaleissakin 6-0 ja 4-0 turpaan. 2017 puolivälierissä oli noutaja riman päässä. Finaaleissa 0-2 tappiolla heti alkuun. Ei se Tapolakaan jumala ollut.
Tää menestysputki sokaissut liian monet ja muistaa menneet, että elokuusta alkaen pelkkää herkkua vaikka Tapolan runkosarjapelitkin oli samaa puurtamista kuin Rautakorvellakin.
Palstavierailuni tänne päättyy/vähenee tänään, kun vihdoin saan lentoliput takaisin Jatkoaikaan banaanisaarilta. Katsotaan jaksaisiko sitä jatkossakin vielä kirjoitella tänne ja kuinka aktiivisesti. Todennäköisesti ainakin kiekkoaiheisissa liittyvissä asioissa tulen rapsuttelemaan jatkossakin jotain, koska siinä minulla on ehkä jotain järkeviä näkökulmiakin annettavana ja aihe muutenkin lähellä sydäntä.
En tiedä liittyikö tämä mienkään minuun, mutta pakko tarkentaa vähän. Toivon kaikkien ymmärtävän sarkasmin tässä meikäläisen jatkuvassa kausikorttien heittelyssä
Otteluketjussa luulisi porukan ymmärtävän sarkasminkin päälle… Se voi sekoittua osittaihin näihin, kellä oikeasti menee pata jumiin. Siitä voi jollekin tulla vääränlainen tunne yleisestä ilmapiiristä. Ikuisuus kysymys, kun viesti vaihtuu tekstin muodossa, että tuleeko oikein tulkituksi.
Sillä en pidä tästä ilmiöstä “minä kannatan oikein”.