Palautetta kanssakeskustelijoille

Millä ihmeen tavalla pystyt mielessäsi päätteleeen että jos pidän Koivua Tps ikonina niin se on ristiriidassa Kontiolan suhteen?

Puhutaan kuitenkin täysin eri pelaajista…
Toisella 1028 Nhl ottelua, olympia, mm mitaleja. Ollut leijonien kapteeni, Minnesotan kapteeni jne
Toisella Nhl otteluita takana 12 kappaletta. Niin miten edes pystyt puhumaan heistä samana päivänä?
Toisen Isä niin tepsiä kun olla voi, veli sama. Niin Eikö kyseisestä Koivusta ole Tps ikoniksi? Vai tuleeko sulle hänestä saipa mieleen?
Ollaan varmaan pikkasen eri ikäpolvea ja toinen näkee kasvatti seurat vähän erilailla…
Koivu Tps
Konna skiekko

Lue tuo iltasanomien juttu Koivusta

Edit. Itselleni sana ikoni merkitsee pikkaisen enemmän. Joten Kontiolasta sitä nimitystä en voi käyttää että hän olisi Tappara ikoni

Täytyy nyt hiukan puolustaa Ranttia. Hän tuo tänne foorumille ilmettä ja särmää, joista minä ainakin tykkään. Toki ei täällä kovin montaa ole, joista en pidä. Olen nykyään kuin puutarhuri, joka antaa kaikkien kukkien kukkia.

18 tykkäystä

Tää vaatii vähä enemmän ku pelkän tykkäyksen. :blush: Otetaan tälläin talteen, jotta ei mene keneltäkään ohi. Tähän pyrkikäämme.

5 tykkäystä

Fiksua puhetta :+1:
Ja tuohon pyritään

2 tykkäystä

Palautetta koronaketjuun. Kaikille tasapuolisesti.

4 tykkäystä

“Vieraassa” paikassa kun ollaan vierailevana tähtenä, niin silloin ei viitsi olla kukkona tunkijolla. Joten Messin viestiin viitaten, rakastan kaikkia tasapuolisesti, joten jokainen kukka kukkikoot omalla tavallaan.

4 tykkäystä

@discobot on ihan ykkönen. Palstan oma Burning Man.

1 tykkäys

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua.

1 tykkäys

Ei näköjään ole kuitenkaan yleinen mielipide tämä, koskaa foorumi on hyllyttänyt sen suosituimman kirjoittajan. Tästä minä kyllä mieleni pahoitan. Se on vähän sama, kuin laittais Kuuselan villaan.

5 tykkäystä

Kyllä me pari peliä (päivää) nyt jotenkuten varmaan pärjätään kuitenkin? Vahvaa sisääntuloa odotellessa. :yum:

"Jotka osaa, ne tekee mitä vaan.
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan.
Kuinka kauan ne mellastaa saavatkaan pellossain.

Ne muokkaa, tutkii ja lannoittaa,
ne hyödyntää kaiken minkä saa.
Jos tahdo et olla niiden riistomaa,
epäile vain."

4 tykkäystä

Jonne sana ainakin itseä tympäsee raakasti.

Esim. nyt jos jotain 40 vuotta vanhaa asiaa tiedä on “jonne”
Jos joku noiden vuosikymmenien ihminen käyttää kyseistä sanaa, niin voi jo sanoa “jonnejenjonne” :grin:

Eli kenet?

6 tykkäystä

Veikkaan, että @Messi viittaa käyttäjän @Oijennus viikon hyllytykseen.

4 tykkäystä

Samat säännöt ne jokaisella olla pitää, oli sitten Kuusela tai Malinen, eteenpäin.

13 tykkäystä

Aika kilttihän tuollainen viikon kakku on. Joku olisi voinut lähteä samasta pidemmälle kakulle.

3 tykkäystä

Miten mä liityn koko jupakaan?

3 tykkäystä

Oletkohan sinä senkin paholainen kaiken pahan alku ja juuri :grin:

4 tykkäystä

Minultakin meni ohitse. Ilmeisesti tuo on jonkinlainen viittaus siihen, että saatat olla foorumin kiltein ja harmittomin keskustelija. Vähän olet rautakorpimaisella tavalla sellainen saippuapala, ettei oikein saa otetta, mutta pääsääntöisesti sinusta on hirmuisen vaikea olla pitämättä. Ja olethan sinäkin joskus henkilökunnalta bannit saanut, joten se antanee kulmaa koko keskusteluun, ketä saa bannata ja ketä ei. Samat säännöt ne on kaikilla.

Olisiko @Kujamaki viittaus osunut väärään postaukseen ja tarkoitti viitata tuohon ylempään? No joo, tuu itse Kujamäki kertomaan, mikä juttu.

5 tykkäystä

Oon tämän suoraan avannut Trepulle yksityisviestillä. Kunhan tuota @cace6969 mainitsemaa jäähyn pituutta ajoin takaa.

5 tykkäystä