Näin on joskus myös jääkiekko-ottelussa.
Tässähän kävi niin, että meille tuli liigamainen ongelma - konklaavilla oli jostain syystä kaikilla parempaa tekemistä kuin keskustella hiekkalaatikon viimeisimmästä nahinasta. Sinänsä tapaus oli aika uniikki kun harvemmin täällä huudellaan jonkun toisen organisaation jäsentä nimeltä.
Koska konsensuspäätöstä ei ollut mahdollista muodostaa, mutta en myöskään halunnut tuomita tätä yksin, kutsuttiin apuun kurinpidon yli auktoriteetti, jota myös ihmekone Sammoksi on kutsuttu:
Sinänsä tuomioista valituksen määrä näyttää olevan vakio, joten ehkä nuo voisi jatkossakin arpoa, mutta vähän pidemmällä haitarilla?
Tätä viimekertaista oli jo aikaisemmin useamman viestin verran. En vastannut, liputin ohjeiden mukaisesti silloin aiemmin, ja ymmärrän ettei jokainen liputus johda toimenpiteisiin, mutta ei rajoittunut tähän kertaan tämä toiminta. Vaikea olisi ymmärtää foorumia, jossa tämä on toistuvasti sallittua. No, se siitä.
Tämä foorumi pyörii vapaaehtoisvoimin. Liput menevät jonoon ja ne käsitellään sitten kun joku @valvojat -ryhmästä paikalle ehtii/viitsii/huvittaa. Tämä on harrastetoimintaa, ei virasto, yritys tai edes yhdistys. Kaikki kuitenkin käsitellään.
Nimenhuutelu tuossa ketjussa on ollut typerää ja nyt siitä annetiin penaltti. Ymmärrän kuitenkin kritiikin, sillä itsekään en pidä Jatkoajan nykyisestä toimituksellisesta linjasta. Mielestäni hieno sivusto on menettänyt sen faneilta faneille -hengen, joka sillä alunperin oli. Minua itse asiassa pyydettiin aivan alkuvaiheessa mukaan, mutta jostain syystä en mennyt (olisi varmaan kannattanut mennä, mutta elämä on).
Mennään eteenpäin ja yritetään käyttäytyä. Valitettavasti kokemus vuodesta 2006 on kuitenkin osoittanut että off-seasonit ovat haastavaa aikaa ja nyt siitä tuli vieläpä normaalia pidempi.
Niin, kyse on puolestani edelleen siitä, että tuo lainaukseni ei ole Jatkoajan kritiikkiä vaan sisällötöntä pääaukomista kohdistettuna minulle. Ja ihmettelen enemmän jos isompi osa palstasta sen hyväksyy, koko palstasta. Kritiikki on enemmän kuin tervetullutta, ja täällä on hyvääkin sellaista.
Esim. nämä nim. Rinteen postaukset ovat nähdäkseni kritiikkiä, eikä niissä kovin paljon itse kohdetta säästellä:
Eikös tuo Jatkoajan otsikointi keissi taputeltu jo. Yksi sai “pelikieltoa” niin eikö lätkässä vastapuoli sit siihen tyydy ja anna asian olla.
Matka jatkuu kohti uusia seikkailuita😉
Tuomiohan oli oikein mallikas, vaikka sitten olikin Discobotilla arvottu. Ja mitä tulee tuohon yleiseen keskusteluun @AWennstrm osalta niin mielestäni tuossa keskustelussa on täysin turhaa, henkilöön menevää kritiikkiä & huutelua. Vaikka on kuinka eri mieltä niin pitää kaikkien yrittää välttää noita henkilöön meneviä juttuja ja tässähän mentiin hyvin vahvasti henkilöön.
On täällä paljon keskustelijoitakin, jotka osaavat pitää sen henkilökohtaisuuden irrallaan siitä erimielisyydestä. Esimerkkinä voi katsoa vaikka koronakeskustelua täällä. Kyllä siellä on tunnetta ollut viime päivinä kuin otteluseurannassa, mutta pahin seuraus on ollut jonkinlainen minun ja @Torma jankkaus. Mutta en näe sielläkään hirveästi näitä henkilöön meneviä solvauksia. Jääkiekkokeskustelussa on luonnostaan niin paljon tunnetta, että silloin valitettavasti tulee välillä ylilyöntejä. Bannatun käyttäjän kohdalla ei ole kyse mistään yksittäisestä tapahtumasta.
Joo tarkoitin vaan sitä että tuomio annettu mikä oli oikein niin eikö asian voi sulkea. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mutta eteenpäin asiasta voi mennä
Käsittääkseni syy on siinä että tuossa on verottajan mielestä liian helppo käyttää väärin henkilökohtaista etua. Eli mitä teet kahdella elokuvalipulla kun menet yksin sitä katsomaan.
Ts tuo työnantajan kulttuurietu on henkilökohtainen.
Mutta miksi en voi ostaa sarjalippuja elokuviin, mutta kausikortin peliin voin?
Varmaan jos kuuklettais löytyisi tuohon vastaus tai joku palstalainen sen tietää.
Mutuilen että kausari on yksi tuote ja täten helposti valvottava ettei voi käyttää yhteen tapahtumaan useammin kuin kerran. Sarjalippuja kaiketi voi, en ole varma kun elokuvissa en ole noin 10 vuoteen käynyt ![]()
Juu olin väärässä. Nykyään voi ostaa sarjalippujakin finnkinolta esim smarttumilla. Niihin tulostuu nimi. Ja voi joutua todistamaan henkilöllisyyden.
Kyllä kaveri on ainakin sarjalippuja saanut ostettua Edenredin kortilla.
Ja olen itsekin kerran itseasiassa ostanut.
E. Ehditkin vastata ylempänä😄
Kiitos tiedosta, näin se aika muuttuu.
Lahjakortteja tolla Smartum / Edenredillä ei voi lippupuljuista ostaa.
Eikä myöskään vip-lippuja jos niissä on ruokailua tms oheisjuttusia (tuli testattu kun piti ostaa vip lippu itselle Sauna openiin pari v sitten).
Lopettakaa nyt se @Treppu kilpakehunta
Rupeaa menemään kuppi nurin, vaikka onhan tuo Treppu kova tyyppi
Ja kehunsa ansainnut noin muutenkin
Kohta nousee hattuun, jos vielä kehutte lisää. Rajaa ny.
Tässähän alkaa tuleen kohta hirveet suorituspaineet.
Tyyliin, jos en Suomen presidentiksi yllä, nii elämäni on epäonnistunut. ![]()
Kiitos silti kehuista, lämmittävät sydäntä! ![]()
Sinällään hauska nähdä, että tällä foorumilla on pirun monen alan asiantuntijoita. Esim. Linux ketjua lukasin jostain syystä, vaikka en tajua asiasta hevonhelvettiä, mutta heti tuli mieleen, että jos joku apua tarvii, niin melko varmaan saa sieltä. Muutenkin täältä saa hienosti vinkkejä asiaan, kuin asiaan oli sitten kyse rakentamisesta, elektroniikasta tai sitten jostain ihan muusta. Jatketaan samaan malliin. Iso peukku kaikille ![]()
On täytynyt ottaa vähän välimatkaa koronakeskusteluun, kun minulla palaa niin kiinni @Rannari ja @Torma tuossa keskustelussa. Eikä sen takia, että minulla jotain olisi kumpaakaan vastaan. Näkemykset on hyvin perusteltuja ja ulostulot asiallisia, mutta saman levyn soittaminen on jotenkin todella rassaavaa ja kyllästyttävää. En enää jaksa lukea kommentteja, kun sisältö on koko ajan sama. Hyvä se on, että keskustellaan, mutta jossakin vaiheessa olisi kiva, jos toisi keskusteluun jotain muutakin kuin koko ajan samat pointit ja vänkäämiset uudestaan.
Olen @peterra pahoillani jos tiskiin lyömäni faktat pahoittaa mielen.
Tämä koko korona on ollut alusta asti kahteen tai jopa kolmeen osaan mielipiteissä jakava asia.
Asioilla on aina kaksi puolta. Monesti on nyt vaan ollut että kyseisessä korona keskustelussa painetaan villasella se valitettava pahempi. Eli mennään ehkä jopa liian takki auki…
Mut keskustelujahan nämä on
Älä nyt missaa pointtiani. Pointti on se, että jos on esittänyt “lopun ajan ennustukset” jo kerran niin toisto ei tee niistä faktaa tai fiktiota yhtään enempää. Ja se on ainoa asia, johon otin kantaa
Tai siis toivon niin! ![]()