Palautetta kanssakeskustelijoille

Olen @peterra pahoillani jos tiskiin lyömäni faktat pahoittaa mielen.
Tämä koko korona on ollut alusta asti kahteen tai jopa kolmeen osaan mielipiteissä jakava asia.

Asioilla on aina kaksi puolta. Monesti on nyt vaan ollut että kyseisessä korona keskustelussa painetaan villasella se valitettava pahempi. Eli mennään ehkä jopa liian takki auki…
Mut keskustelujahan nämä on

Älä nyt missaa pointtiani. Pointti on se, että jos on esittänyt “lopun ajan ennustukset” jo kerran niin toisto ei tee niistä faktaa tai fiktiota yhtään enempää. Ja se on ainoa asia, johon otin kantaa :slight_smile: Tai siis toivon niin! :smiley:

2 tykkäystä

Faktat? No juu @peterra n kanssa samoilla linjoilla. Ei kyllä jaksa sinun kanssa alkaa vänkäämään.

3 tykkäystä

Millä tavalla tuo lasten peloista puhuminen oli toistoa? Nyt paukkuu yli😂

Edit. Joo olen toistanut ja lisännyt muutamana päivänä peräkkäin linkin uusiin karanteeni määräyksiin mitä on kouluista tullut. Mutta Huom uudet.
Tänään toin lisänä keskusteluun lasten pelkotilat korona karanteenin vuoksi

Nyt siellä aloit heti haastamaan, kun yleisesti kirjoitin, enkä sinulle vastannut. Pidä ketju mun puolesta ja pura sinne pelkosi. Mulle alkaa riittään koko virus ja siitä jauhaminen.

2 tykkäystä

En kyllä mitenkään alkanut haastamaan. Pahoittelut jos sait sellaisen kuvan.

@peterra Mahtaakohan kellään muilla pyöriä sama levy koronaketjussa? Vai mainitsitko vain ne, joiden levyiltä ei tule omaa lempimusiikkiasi?

8 tykkäystä

Eikö pelkästään se, etten maininnut sinua todista toisin?

3 tykkäystä

Häh? En ole viikkoon kirjoittanut koko ketjuun. Reilu kaksi viikkoa sitten kirjoitin muutaman samankaltaisen vastauksen viesteihisi, jotka myötkin olivat sisällöltään keskenään täysin saman asian jankkausta. Tuossa vaiheessa alkoi jo mennä maku koko ketjuun, kun siellä oli jotain leireihinjakoäänestyksiä. Ei ole mitään mielenkiintoa osallistua internetin leirinuotiolta toiselle huuteluun.

3 tykkäystä

On tullut selväksi, että olet asioista kanssani eri mieltä. Siinä ei ole mitään väärää. Olen tyytynyt tilanteeseen. Kannustan kuitenkin (jos tsekkaat mihin nimimerkkeihin alkuperäisen kritiikin kohdstin) katsomaan, kuinka monen viestin sisällöstä ko. ketjussa he vastaavat. Viestit ovat sisällöltään hyvin samanlaisia ja eivät varsinaisesti ole enää hetkeen edistäneet keskustelua mitenkään.

1 tykkäys

Aika mielenkiintoista etten sanoisi… Esim viimeiset 3-päivää niin joka päivänä keskusteltu ja huom keskusteltu eri asioista korona ketjussa.
Enkä todellakaan ole pauhannu samaa asiaa…

Jos tuosta pystyy ärsyyntymään niin miten pystyy lukemaan koko palstaa?
Samat asiat pyörii joka ketjussa…
Jotkut ovat aktiivisempia jossain ketjuissa kuin toiset…
Ja se ei ole syy ärsyyntyä…

Käytin palstan hakutoimintoa ja selasin viimeisen viikon viestit koronaketjusta molemmilta. @Rannari hivenen toistaa samaa asiaa kouluista. @Torma ei näytä kyllä jankanneen yhtään mistään. @peterra on kirjoittanut viimeksi neljä päivää sitten, jolloin jankkasi monta viestiä maskeista.

1 tykkäys

Kyllä. Ainut mistä olen useammin puhunut on koulut. Lisännyt linkkiä uutisista mitä ollut kouluissa

Täällä on vähän sama homma, kun työmaalla. Aina jonkun pitää valittaa jostain :grin:

9 tykkäystä

Vähän on jäänyt sellainen kuva että olet jankkaamisessa perimässä @naapurin manttelia sillä erotuksella että olet kumminkin ehta Tapparalainen :blush:

1 tykkäys

Tänään joku sanoo että tartunnat yksittäisiä tapauksia, huomenna lisää… Huomenna joka sanoo että tartunnat edelleen yksittäisiä tapauksia ja ylihuomenna silti lisää…

Siinähän se heti on🤪

Mut joo yritän lisätä “jankkaamiselle” myös jotain pohjaa… Joku kyseenalaistaa laitan linkin…

Ja hei todella ehta Tappara

Edit… Esim tänään oli puhetta että vanhemmat saa lapset pelkään koronaa…
Laitoin siittä aiheesta kaksi eri linkkiä mikä kertoo sen että eipäs olekkaan vanhempien vikaa

1 tykkäys

Öhm. Linkit kertoo sen, että… Niin mitäs ne kertookaan. Ei ainakaan sitä, että joku olisi 100% oikeassa tai väärässä.

1 tykkäys

Linkit kertoo paljonkin…
Kannattaa lukea niin tiedät sinäkin :blush:

1 tykkäys

En tiedä, olenko herkkähipiäinen vai onko vika vaan siinä, että kirjoittaja olen minä :smiley: Palaute johtaa palautteeseen. Tämän takia en täällä anna juurikaan palautetta, kun siitä alkaa tällainen 60 viestin jono :smiley: En edes tiedä, olisiko pitänyt taas jättää sanomatta. Aika hauskaa, kun yksi käyttäjä jo laskee, kuinka monta käyttäjää keskustelee ko. ketjussa :smiley: Ei tämä kyllä mikään kypsä yhteisö ole, vaikka muuten erinomainen onkin.

4 tykkäystä

Palaan takaisin “mökömökömaahani”, mutta tämä sai minut aktivoitumaan. Melkein viisisataa viestiä ketjuun “palautetta kanssakeskustelijoille”. Onneksi et anna juurikaan palautetta ja onneksi sinun palstapoliisi toimintaa katsotaan hyvällä.

26 tykkäystä