Palautetta kanssakeskustelijoille

Kuinkahan kauan Tapparan talous kestäisi, jos tämän palstan henkilöt päästettäisiin teutaroimaan esim. Tapparan pelaajapolitiikan kanssa? Pitkäjänteisyys nolla ja ovi kävisi huolella suuntaan jos toiseen. :smiley:

13 tykkäystä

Pahempaa olis kuin Venäjällä, jossa tosin raha vähän kompensoi. :grin:

2 tykkäystä

Sori, mutta hivenen naurattaa tämä joidenkin synkistely täällä palstalla. :smiley:

11 tykkäystä

Et jutellut minun kanssa enää tuolla toisaalla. Yllätyin jopa siitä. Tykkäät toki muiden viesteistä missä kirjoitetaan täsmälleen samaa kuin itsekin aikaisemmin kirjoitin.

Mutta laitoin myös ihmettelyä eteenpäin, koska tuota jättitekstiä en laittanut tahallani. Ilmeisesti kyse on Samungin ja iPhone eroista.

Ja älä @peterra luovuta minun kanssani. Sairaana, kun olen, niin jaksan kirjoittaa saman mittaisia viestejä kuin sinä.
Ei meidän tarvitse samaa mieltä olla. :wink:

1 tykkäys

Uli Höeness ja Karl-Heinz Rummenigge kuten tuossa seurassa on tapana, mutta ei siitä sen enempää täällä.

Sanokaas nyt naiset jotain järkevää, kun nää miehet ei osaa kuin kiukutella.

2 tykkäystä

Tuntuuko musta vaan vai onkohan tietyt käyttäjät hiljentynyt nyt jo? (1 pelin jälkeen) Jotka aikasemmin oli niin kovassa äänessä.

9 tykkäystä

Hyvä vaan :slight_smile: Onneksi ylimielisyys yleensä loppuu varsin nopeasti - ilman huomautustakin :wink:

Edit: jatkathan taas palautetta kanssakeskustelijoille-ketjussa tästä eteenpäin. Se on parempi paikka kohdistaa tuota. Mutta ylimielisyys todella loppuu aina aikanaan - toinen minkä olisi hyvä loppua on turha provosointi ja piikittely.

2 tykkäystä

Keltä loppuu ja keltä ei…

Sinulla selvästi jotain peterraa vastaan.

Rakentavassa hengessä kirjoitetut asialliset palautteet tänne. Muunlaiset jääköön kirjoittamatta.

@Oijennus ja @peterra ovat kuin vanha aviopari. Aina vähän napit vastakkain, mutta lopuks aina sovussa.

6 tykkäystä

@Miksa itse asiassa olet väärässä tuossa kohtaa. En itse asiassa ole lainkaan napit vastakkain Oijennuksen kanssa - Oijennus vaan tuntee heikkouteni ja iskee niihin. Siis tavoite on ihan kohtalaisen hyvä - provosointi.

Oijennus on myös taitava lukemaan rivien välistä paljon sellaista, mitä siellä ei ole - tai hän haluaa sellaisen sieltä nähdä. Toki eihän Oijennus ole ainoa - ei varmaan eka kerta tällä foorumilla, kun mua syytetään ylimielisyydestä :stuck_out_tongue: Se on varmaan joku sanavalintoihin liittyvä juttu. :smiley:

Sikäli tilanne on nyt tietysti erilainen aiempaan verrattuna, että olen yrittänyt lisätä strategisiin vaihtoehtoisin myös vetäytymisen ja piiloutumisen maalin taakse - vastaväitteiden sijaan :wink:

Ihmisethän voidaan jakaa psykologisesti neljään eri ryhmään: valtaihmiset, turvallisuusihmiset, ideat-ihmiset ja ihmisten ihmiset. :stuck_out_tongue: Kaikkia varmasti löytää kirjoitetusta tekstistä, mutta väittäisin, että Oijennus on ainakin 100 % valtaihminen. Heitä yleensä ärsyttää, jos ei saa sanoa viimeistä sanaa :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Ei missään nimessä.

@peterra on äärimmäisen analyyttinen kirjoittaja ja arvostan hänen tuotoksiaan kyllä.

En vain tykkää siitä, että hän nostaa itsensä välillä PetteriSihvoseksi tähän tyyliin:

Jne. Jne. Analyytikko, joka tietää meidän kaikkien persoonat. Pelkästään kirjoitusten perusteella…

On hyviä ja huonoja kirjoituksia. Ei kaikki myöskään minun lätinöistä piittaa.

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Ja antakaa meidän vääntää @peterra :n kanssa rauhassa. Se on osa meidän suhdettamme.

Rivienvälistä en osaa lukea. Tekee ihan riittävän tiukkaa lukea rivejä, varsinkin pitkissä höpöhöpö viesteissä…

Ellet ole huomannut - olen haluton vääntämään kanssasi, joten suosittelen, että lopetamme kokonaan :slight_smile:

1 tykkäys

Vähän eri sanoja käyttäen olen kuullut samat sanat ennenkin…

1 tykkäys

Mitäs me asiantuntijat ollaan?

4 tykkäystä

Ei oo mun alaa :smiley: Tiedän vaan noi kategoriat, mutta olen ymmärtänyt, että ihminen on moninainen. Kaksi ominaisuutta saattaa olla dominoivia. Pääsääntöisesti silti eniten kahnauksia tulee niiden kanssa, joiden kanssa samanlainen ominaisuus on dominoiva. En lähtisi itseäni kategorisoimaan, se on muiden tehtävä. Tiedän vaan foorumilta yhden ihmisten ihmisen ja se on @Treppu :smiley:

3 tykkäystä

Mitä mitä? Etkö olekaan asiantuntija? Jotenkin on sellainen ohut muistikuva, että näin on joskus sinua tituleerattu?

2 tykkäystä

Onhan noita kategorioita monenlaisia erilaisia ja kukin käyttää itselleen sopivia. Lopulta aika moni Tauno Tasalakki menee eri arvotuksilla ihan ristiriitaisiin koreihin.

3 tykkäystä