Palautetta kanssakeskustelijoille

Itselläni olisi myös pieni pyyntö. Jos linkin takaa kopioi tekstiä niin laittaisi kyseisen tekstin lainausmerkkien sisään. Tällä palstallahan tämä on helppo tehdä.

Helpottaisi lukemista kun tietää heti mikä on omaa ja mikä lainattua sisältöä.

7 tykkäystä

Erinomainen huomio, tuotakin välillä näkyy. Sehän siis onnistuu yksinkertaisesti maalaamalla muualta liitetty teksti ja napauttamalla tuota lainausmerkki-ikonia viestikentän yläpuolella.

@Fever oli nopeampi, mutta kyseinen lainausmerkki-ikoni on siis viides vasemmalta. Vaihtoehtoisesti voi itse lisätä > jokaisen lainatun kappaleen alkuun. Pelkät lainausmerkit erottuvat aika heikosti varsinkin pidemmän lainauksen tapauksessa. Verratkaa näitä:

“Tämä on lainattua tekstiä. Lainatun tekstin tulisi mielellään erottua omasta tekstistä.”

Tämä on lainattua tekstiä. Lainatun tekstin tulisi mielellään erottua omasta tekstistä.

5 tykkäystä

Ei pidä pojitella jos ei myös elätä.
Tämän kuulin eräältä, jo edesmenneeltä, hyvältä ystävältäni joskus.

7 tykkäystä

Kiitokset Oijennukselle, jonka ansiosta positiivinen palautteeni YLE:lle näkyy edelleen, vaikka jotkut ovat alkuperäisen viestini pimeyteen liputtaneet.

1 tykkäys

Ei millänsäkään, halusin vain kommentoida asiaa ja seurantaketjuun ei kuulu. Virallisen TSN:n jääkiekkolähetyksen nimeksi olisi minusta vaikea kuvitella “Not a hockey stream”. Lisäksi en jotenkin usko tuollaisen mediatalon lähettävän otteluja Youtube-pohjaisesti.

Valtaisaa vaivannäköä ei tarvitse siihen, onko lähetys laillisesti jaettua vai ei. Ja jos ei ole varma, niin hyvä lähtökohta on kyseenalaistaa ilmaiset lounaat.

Ja tämä vain näiden jakamiseen. Katsomista torun näin, kun virallisia kirjoitellaan, ihan vain varmuudeksi.

Oli suositelluissa YouTubessa. En lukenut kanavan nimeä enkä pahemmin muutakaan.

Tämä on muuten sitten eniten viestejä kerännyt runkosarjapelin otteluseuranta tämän palstan historiassa. Menee 6.10.2017 Pelicans-vieraspelin (843 viestiä) ja useiden pleijaripelienkin ohi.

No, olihan siinä tunteitakin ylhäältä alas!!

11 tykkäystä

Yhteisö otti eilisen työtapaturman varsin kypsästi. Kiitos siitä.

Tämä ketju muuten alkaa aika legendaarisella kommentilla ”häviäjät selittelee”. Kausi päättyi mestaruuteen.

7 tykkäystä

@Vilttitossu muuten palailee itse anomaltaan vuoden pelikiellolta ensi tiistaiksi. Tervetuloa jo etukäteen.

13 tykkäystä

Mitä viime vuonna oikein tapahtui tähän aikaan, kun päätti itselleen antaa vuoden pelikiellon? :smiley:

Löytyy ketjun alkupäästä. Oli hieman mun kanssa erimielisyyksiä :wink:

2 tykkäystä

[quote=“ljpp, post:1249, topic:3757, full:true”]Tämä ketju muuten alkaa aika legendaarisella kommentilla ”häviäjät selittelee”. Kausi päättyi mestaruuteen.
[/quote]
Niin ja se kommentti oli vielä Luuserille, häviäjälle suunnattu. Itsehän päätin kauden mestarina, aina seisoen joukkuen tukena koko matkan ajan, palstalla ja livenä. Joku muu luimisteli jossain muualla. Mutta mitäs näistä, kukin tyylillään.

5 tykkäystä

Näillä näkymin ei palaile, mutta koitetaan houkutella. saatais hiukan väriä tähän ankeuteen :smiley:

[quote=“Superturbo, post:26, topic:7933, full:true”]
Itse en koko palstaa edes osaa kuvitella ilman sinua.[/quote]

Pari kertaa poistumista on mietitty. Molemmilla kerroilla parin käyttäjän hyvän päivän kommentit saivat jäämään. Nyt ihan hyvä motivaatio olla palstalla. :blush:

21 tykkäystä

Onko pakko avata kaikelle paskalle oma ketjunsa? Tässä ei ehdi lukemaan asiaa ollenkaan, kun aika menee ketjujen vaimentamiseen.
Palsta alkaa olemaan, kuin vauva.fi tai joku saatanan Suomi24, kun avataan ketjua ties mille, vaikka pitäs vissiin olla kiakkofoorumi.
Ja sitten se kaikki saatanan eipäsjuupas -väittely joka vitun ketjuun. Emmää tajua enkä ymmärrä sitä, että jokku saatanan aasit saa kirjotella vaikka ja mitä muka hauskoja yksrivisiä viestejä eikä säännöt koske, kun on kuningas-status ja perseennuolijoita liuta säestämässä kuorossa. Sitten vielä vedetään suurin osa viesteistä ihan päin ■■■■■■■ kun ei osata tai malteta kirjottaa edes sinnepäin alkukirjaimia, yhdyssanoja ym. Se, että ‘mää kirjotan puhelimella ja tulee virheitä’ on paskin selitys koskaan
Toivottavasti homma muuttuu tai lähden ■■■■■■■ koko palstalta. Eikä mua kiinnosta, vaikka ei perään huudella. Ainoastaan harmittaa, että hyvä keskustelupalsta on pilalla.

11 tykkäystä

MInä olen kanssa vaimentanut noita kaiken maailman keskustelunaiheita, joilla ei ole mitään tekemistä kiekon kanssa. Se on hiukan eria asia kuitenkin, kun keskustellaan esim. grillaamisesta tai oluesta. Ne on ihan ok topicceja. Mutta kaiken maailman polittiset, etniset, yhteiskunnalliset, sinne vaan Suoli24:een. Siellä saa jappasta ja provoilla mielensä mukaan.

• Säännöt koskee kaikkia
  • Liputtaminen on hyvä tapa puuttua esim. turhiin onelinereihin ja muihin sääntörikkeisiin
  • Myös kokonaisia alueita (esim. vapaa keskustelu) voi vaimentaa
1 tykkäys

Tämä ottaa itseäkin päähän ja isosti. Tekee palstasta todella raskasta luettavaa, kun tietyt “statusnimimerkit” suoltaa suoraan sanottuna täyttä paskaa viesti toisensa perään, eikä banaani tunnu heiluvan. Ja joo, liputettu on.

3 tykkäystä

Joo. Toi liputus on ihan täys vitsi, tavallaan. Jos oikeesti vetäis linjaa edes sinnepäin, niin ei muuta ehtis, kun liputtamaan, kun osa, jota säännöt ei koske, eivät edes viitti yrittää luoda asiallista, keskusteluun uutta näkökulmaa tuovaa asiaa ja vielä oikeaan ketjuun. Ei uskois, että tää on niin vaikeeta, mutta…

Edit: ja kyllä, olen vaimentanut ketjuja ja vitusti.

2 tykkäystä