Palautetta kanssakeskustelijoille

Siks mä täällä palstalla oonkin, en keräämässä kavereita, vaan hämmentämässä :grin:

(Make) #1495

Kiitoksia positiivisista kommenteista tuohon otteluketjuhommaan liittyen! Motivoi kyllä tekemään sellaisia jatkossakin. :slight_smile:

Oon varsinkin tän kauden aikana tän vuoden puolella huomannut että positiivisuushaasteemme kehittäjä tuntuu olevan kovin negatiivisena täällä foorumilla. Mitä on tapahtunut @peterra? Ei mitenkään ole tarkoitus “hakea” tai sellaista, kunhan alkoi ihmetyttämään. :thinking:

Onneks oli viestit, jotka koskivat erästä yksityishenkilöä, poistettu. Hieman toivoisi tarkkuutta tällasissa asioissa, joissa on nimikaima kyseessä. Tässä haukuttiin väärää puuta.
Hetken jo ihmettelin, että onko muka niin Tappara vastainen, koska useeseen kertaan ex-maajoukkuekiekkoilijan kanssa keskustelleena ei tällainen tunne ole ainakaan itselleni tullut.

Edit. Nimi poistettu pyynnöstä, siksi hieman sekava teksti.
Tosin on kyllä kirjoittajakin aika ajoin hyvin sekava :see_no_evil:

Tällaisiin syytöksiin en edes jaksaisi vastata. Kun kirjoittaa paljon laidasta laitaan niin on ihan selvä, että siellä on paljon “ok”-viestejä, muutama hyvä viesti ja sitten on kasoittain viestejä, jotka ovat huonoja tai eivät vastaa koko otantaa.

Tyylissäni ei ole muuttunut mikään, joten kannattaa ennemmin miettiä, että suodatatko sinä viesteistä juuri ne, jotka haluat tulkita negatiiviseksi. En ole ollut mitenkään erityisen negatiivinen missään vaiheessa tätä kautta ja olen ollut johdonmukaisesti mieltä pelistä.

Joka tapauksessa kannattaa ottaa vaikka hieman isompi otanta eikä uskoa ihan ekaan intuitioon. Siellä on ihan yhtä paljon positiivisia kuin negatiivisiakin.

Mites se negatiivisuusen ja kritiikin ero menikään?:thinking:
Meneekö nämä välillä sekaisin ja raja on veteen piirretty viiva?

Jaha, en kyllä ihan tollasta reaktioo odottanut. Ei ollut kyse mistään “syytöksistä”, sen luulin tulevan selväksi siinä mun viestin loppuosassa mitä et lainannut. Sori, jos jotenkin loukkasin. Ilmeiseisesti mulle jäi sitten väärä kuva sen jo kuopatun positiivisuushaasteen ja muutenkin alkukauden aikoihin sun kirjotuksista. Suunnilleen joka päivä olen näitä keskusteluja lukenut, en tosin ihan vuosikausia, että ei se otanta ihan vaan pari viestiä ole. Mutta joo, eteenpäin.

(「LIVE IS LIFE」) #1501

Halusin vaan antaa taas parin viikon tauon jälkeen palautetta näistä lainauksista. Pelkkä kaksoispiste ei kerro, että seuraava teksti on suora lainaus. Lisäksi Kiekkoareenassa on tuhansittain tekstejä, joten olisi suotavaa lisätä linkki alkuperäiseen juttuun. Sitten saa vielä papukaijamerkin, jos mainitsee vaikkapa jutun kirjoittajan viestissään.

Tällä alustalla lainaaminen on hyvin helppoa eikä edellytä kummoista äidinkielen osaamista. Kopioit vain haluamasi tekstin ja lisäät sen ensimmäisen rivin eteen “>”-merkin.

Esimerkki

(66)

Edit: Lainatulle viestille näemmä tehty mode-edit, ja nyt se on soiva mallikappale. (12)

Tämä on tärkeä huomio. Mut ainakin vei kyseinen viesti alun perin täysin kebabkioskille siitä, mikä on lainattua ja mikä ei.

Oli mukavaa pöhinää maalineduskahakassa @peterra ja @Oijennus välillä, niin eikö sieltä tuomari tule väliin. :slight_smile:

@coly hyvä vihellys, tuo pitikin ottaa pois. :slight_smile:

Halattiin jo @peterra :n kanssa. Molemmilla hampaat tallessa.

E. Olen sitä mieltä, että tuomari ei ollut tällä kertaa pelin tasolla. Minun ja @peterra :n vääntöjä on nyt nähty monesti ja niistä ollaan aina selvitty puhumalla.
Toki jotain ärsyttää aina, ihan sama kuka ja mitä kirjoittaa

Ehän näitä enää kukaan jaksa lukea. Onko kävimäärät kovassa kasvussa?

@rizka Pahoittelut.

Turku ja turkulaiset on vaan mulle vähän kuin punainen vaate.:rofl:

@peterra siirryn tänne, kun tuo vähän väärä ketju. En kieltänyt sinua tekemästä yhtään mitään, kerroin vain että hölmöä se on. Ja itsekin toteat, että nuo kumoaa toisensa, mitä kumpaakaan ei voi varmaksi tietää. Tästä kaudesta ja pleijareista ei kenelläkään ole mitään hajua, Rautakorven historiasta sentään on. Tämä on ensisijaisesti tulosurheilua, siihen peilaten kaikkine vaikeuksineen on menossa todella hyvä kausi eikä joukkuekaan ole vielä valmis. Kritisoi minun puolesta pelitapaa miten tykkäät, mutta hölmöä argumentointia on tuo, ettei tämän päivän peli riitä kuukauden päästä.

Edit. Enkä hiero mitään kenenkään naamalle. Aika poistua, kiitos ja näkemiin.

Hölmöä argumentointia toiseen suuntaan täysin samalla tavalla:

Enhän minä voi tietää, mitä tapahtuu kuukauden päästä. Voin esittää nykyhetkeen perustuvan valistuneen arvauksen, joka on ollut aika lailla standardiarvaus itseltäni:

Joko joku muuttuu pelissä merkittävästi tai Tappara kerää kimpsunsa ja katsellaan ensi kaudella uudestaan. :slight_smile:

Se on hyvä arvaus. Siihen on Rautakorpi ennen pystynyt todistetusti, saa nähdä miten nyt. Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut hieroa mitään kenenkään naamalle, olen pahoillani että sellainen kuva jäi. Nykyään jää liian usein. Panokseni tänne annettu kirjoittelun muodossa, jatkossa lukijana.

@peterra on oikeilla jäljillä jälleen kerran. On kyllä kiinnostava kauden loppu. Tapparan pitäisi repiä kani hatusta organisaationa kauden loppuun triplan eteen. Huolenaiheita ja täyttämättömiä tarpeita näkyy laajalti mv peliä lukuunottamatta - Rautakorpi on hyvä playoff valmentaja mutta pelin flow puuttuu edelleen perusteellisesti.

Höpöhöpö.

Älä todellakaan lopeta. Kaikkihan joutuu @peterra :n kanssa inttämään määräajoin. Parempi ottaa ilta happea ja jatkaa huomenna taas.
Ihan normaalia.

@Oijennus koko viikon oon taas elänyt hiljaiseloa ja heti, kun joku sanoo jossakin jotain niin sehän on mun vika. :smiley:

Eli kaikki siis johtuikin taas siitä, että joutuu mun kanssa inttämään. On tää hieno foorumi ja hieno yhteisö.

P.S. pistin myös Juissille yksityisviestiä! :smiley: