Palautetta kanssakeskustelijoille

Epäilemättä ärsyttää. Se on ihan okei, helposti ymmärrettävääkin.

Voin myös sen verran avata taustoja, että ei minua ärsytä pitkien viestien kommentointi. Oikeastaan päin vastoin. Itse koen kielen mielenkiintoiseksi aiheeksi. Meta-keskustelu jostain lauserakenteista, teksti- tai argumentointityylistä, sanojen tai lauseiden merkityksistä jne. on aidosti mielenkiintoista. Ihmisten tapa käyttää ja ymmärtää kieltä on yllättävän monipuolinen ja kiehtova aihe.

Se, mikä esim. tuossa jäsenen @trasat palautteessa häiritsi, oli tyyli. Palautteen voi antaa leimaamatta muita narsistiksi. Ihan perusjuttuja argumentoinnissa. Argumentoidaan asian puolesta / asiaa vastaan, mutta ei hyökätä henkilöä vastaan.

En minä viihdy tappelemassa tuulimyllyjä vastaan, jos palsta / jokin palstalla ärsyttää. Itselläni on tapa sulkea palsta ja siirtyä tekemään jotain muuta. Palaillaan palstalle taas, kun fiilis on oikea.

Ei tämä ole niin vakavaa.

6 tykkäystä

Valvojat pistivät @trasat:in miettimään omaa ilmaisuaan olympialaisiin asti.

Pitkähköllä kokemuksella sanoisin, että yhteisölliset haasteet ajoittuvat aika tarkasti yksiin pelillisten haasteiden kanssa.

6 tykkäystä

Tämä Rauman tilastoihme tarvii oman ketjun. Tykkään lukee kaverin aikaansaannoksia.

4 tykkäystä

Voi voi Oijennus. Kuinka usein sitä jaksaakaan toivoa, että lukisit ennen kuin kirjoitat ja senkin jälkeen, kun olet lukenut niin toivoisi, että edes hetken miettisit ennen kuin luet rivien välistä jotain sellaista, mitä siellä ei ole.

1 tykkäys

No kerroppa nyt sitten markkinoinnin asiantuntijana, että mitä ja miten luin rivien välistä.

Itse viet keskustelun kohti organisaation toimintaa jne.

4 tykkäystä

Voisin kertoakin, mutta enpäs kuule kerrokaan. Kerron sinulle vain sen, että on todella kiva irrottaa keskustelusta yksi palanen, jos asiasta oli postattu sitä ennen kolme eri viestiä. Jos olisit lukenut sen alkuperäisen, olisit tiennyt, mihin peleihin asia oli sidottu.

1 tykkäys

Itse otat kantaa organisaation toimintaan omalla kappaleella ja kerrot siinä kuinka helppoa on kerätä hallille porukkaa.

Sen lainasin. Ja totesin väitteen olevan turhaa lätinää, paskanjauhamista suorastaan. Ja edelleen olen samaa mieltä.

Sinun perinteinen vastaus: Älä lue rivien välistä, lue se ja se.
Ehdotukseni: lue itse mitä kirjoitat.

4 tykkäystä

Oijennuksen ja Peterran väliset kinastelut palstan parhautta. Saisivat järjestää joskus kunnon kinastelun omaan ketjuun.

16 tykkäystä

@Oijennus kannattaa ehkä miettiä myös ilmaisua uudemman kerran. :slight_smile: Palautetta voi antaa monella eri tavalla ja sinä teet sen kategorisesti aika huonosti.

Tämän voin myös tehdä, mutta tulkintaan en voi vaikuttaa.

2 tykkäystä

Kohta halataan taas.

2 tykkäystä

Jotkut tykkää, jotkut ei niinkään. Osa keskustelijoista tais häipyä jo paikalta :smiley:

Toivottavasti edes varasit poppareita mukaa :wink:

4 tykkäystä

Jatkakaa vaikka yksityisviestein jos tarvitsee.

3 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 7 tunnin kuluttua.

:joy::joy: ROAST ala tappara.co :joy::joy:

Eiks näille kyyhkysille vois ennemmin tehdä vaikka oman ketjun, niinkun @Raumalainen ehdotti? Muut vois sit tarvittaessa piilottaa sen.

Ei tarvi.

Tää on ihan paras ketju, kiitos siitä kuuluu teille. Parivaljakko, jossa molemmat on aina oikeassa, mutta erimieltä jostain, saa kyllä aikaan hyvät naurut :grin:

3 tykkäystä

@Vilttitossu ja mikä parasta, kuulut täysin samaan porukkaan meidän kans :stuck_out_tongue:

Saattaisitte muuten hämmentyä, kuinka usein hyvän väännön jälkeen ollaan myönnetty toisillemme, että mulla meni överiksi ja sä oot oikeassa. :smiley: Ikävä, että julkisuuteen asti käsitys on aina niin väärä.

@Dominik49 kyllä nuo tykkäykset sun otteluketjujen avauksissa kertoo, että yhteisö arvostaa :slight_smile:

5 tykkäystä

Siks mä täällä palstalla oonkin, en keräämässä kavereita, vaan hämmentämässä :grin:

4 tykkäystä