Palstalaisten parisuhdetarinat ja neuvot

Krobbelta hyvä kysymys, mutta vähän lyhennän sitä muotoon saitko?

Tosin eihän herrasmies koskaan antaudu ensimmäisillä treffeillä, joten pahoittelen jo nyt kysymystäni…

3 tykkäystä

Oon varmaan vaan kukkahattutäti ja kaikkee mutta:
a) mitä se meille kuuluu?
b) mitä väliä sillä on?
c) ketä oikeasti kiinnostaa?

8 tykkäystä

Kuten varmaan jo huomasit, niin korjasin jo viestini.

Toisaalta mitä meille kuuluu ylipäätään mikään tai kenenkään asia tällä palstalla? Siitä huolimatta porukka kertoo omista asioistaan aika paljon. Niin olet sinäkin tehnyt tietyssä ketjussa.
Ja jos tuo kysymys sinua ahdistaa, niin ei muuta kuin lippua minulle.

2 tykkäystä

Ainakin tuo c kohta oli ihan vilpitön kysymys, ketä kiinnostaa?

Veikkaan, että ainakin tätä kaveria kuka on treffeillä ollut.

Minua… ei oikeastaan pätkän vertaa, mutta keskustelupalstalla olen joskus aikaisemminkin törmännyt jonnin joutavaan lässyttämiseen. Itse sorrun siihen aika usein ja olen itseni kanssa tämän asian suhteen sinut.

Jos tämä toimintani harmittaa, niin tiedät varmasti mitä tehdä.

1 tykkäys

Niin kyllähän kun @Rantt3 alkoi juttua kertomaan, niin voi kai kertoa, että pääsikö maalille, ja pistikö sisään. :innocent:

1 tykkäys

Tässä alkaa liputus oleen ihan huulilla.

3 tykkäystä

Mennään taas eteenpäin minun huonosta viestistäni.

Tässä muutama vinkki @Rantt3 sinulle (miksei muillekin) omasta elämästäni, mutta pakko ei ole käyttää.

1: Koita löytää itsellesi paras ystävä.
2: Toivottavasti löytyy yhteisiä harrastuksia.
3: Toivottavasti löytyy myös omia harrastuksia ja sitä kautta omaa aikaa omien ystävien kanssa.
4: Keskustelkaa suhteen alussa avoimesti siitä mitä haluatte tulevaisuudeltanne.

3 tykkäystä

Koska tanssitaan häitä?Hääkutsut ajoissa postiin. Meitä palstalaisia on paljon,ota se sit huomioon.

Lopuksi jotain järkevääkin: Hienoa että tärskyt onnistu ja homma kipinöi.

2 tykkäystä

Tyttö sanoikin haluavansa isot häät… :slight_smile:

@Oijennus, @krobbe: alkuperäiseen kysymykseen vastaus on tottakai että tottakai :smile:

7 tykkäystä

Ymmärsit siis yskäni!

1 tykkäys

Tämä.
Varsinkin nuoremmat tehkää tämä ja aika pian suhteen alussa. Tottakai ihminen muuttuu ja se kumppani on aivan eri ihminen vaikkapa 30-vuotiaana kun suhteen alussa 20-vuotiaana. Molemmat ovat. Mitä tulee ajatuksiin lapsista, asuinpaikasta yms. niin kuitenkin rehellisesti mielipiteet pöytään. Niitä esimerkkejä on paljon että vuosikymmen ollaan ja ihmetellään ja sitten hoksataan että kappas vaan, mehän halutaan ihan eri asioita.

8 tykkäystä

Oman vaimoni tapasin Tampereella koskenrannassa vuonna 2007. Sillon oli paljon porukkaa liikkeellä. Suomi pelasi Hollantia vastaan (futis). Turpiin tuli.

Tapasimme kun hän tuli kaverinsa morjestamaan porukassa ollutta ystävääni. Esittelin sitten nohevasti itseni paskaksi jätkäksi. Juttu kuitenkin luisti ja huomasin tovin juteltuamme, että juoma mieltymyksemme oli sama. Hänellä sattui olemaan mukana leijona viinapullo. Herrasmiehenä tietenkin ajattelin, että eihän naiselle ole soveliasta juoda pulloa yksin ja nautiskelin viinat omiin kitusiini. No ilta jatkui. Kotiuduin.

Meni kaksi viikkoa ja aloin selata puhelimen turhia viestejä pois. Eteen tuli outo numero jossa oli viesti tyyliin “moi, tavattiin koskenrannassa muistatko mua?”.

Pääni löi tyhjää. Kuka hellkkari? Ainoa nimi jonka muistan siltä illalta. Kokeillaan. Vastaus. Osui!
Siitä se sitten alkoi. Nyt 10 vuotta yhdessä.

Tarinan opetus. Olkaa omia itsejänne alusta asti. Klisee mutta totta. :smiley:

13 tykkäystä

Nähdäänkö Lukko-pelissä kenties kosinta videotaululla? :sunglasses:

Nojoo, mutta pakko se on sanoa, että alusta alkaen pitää olla oma itsensä. Kaikenlainen feikkaaminen osuu jossain vaiheessa omaan nilkkaan, josta seuraa että tuulettimen osuu… Sama pätee kyllä elämään ylipäätään. Aidot ihmiset on se juttu.

Parisuhde ja sitä (ehkä) seuraava perhe-elämä on loputtoman pitkä yhtenäinen ketju kompromisseja, sinun ja hänen. Sinun työsi on opetella tekemään niitä ja opetella tuntemaan itseäsi sen verran, että tiedät mitkä ovat asioita joissa et voi joustaa.

Oikeastaan tämä pätee kaikkeen joka tapahtuu lapsuuden jälkeen. Eli 23—>

Etäsuhteissa on hyvät ja huonot puolensa. Asioiden mennessä hyvin, tulee aikanaan eteen yhteen muutto. Suuria kysymyksiä tulee eteen, että mihin muutetaan. Yleensä toinen joutuu jättämään vanhat ympyränsä.
Lisääntymisen kannaltahan on hyvä, että geenit sekoittuu.

Tähän lisäksi nyt vielä tällänen kevennys.
Mies on perheen pää. Nainen on se niska joka sitä päätää kääntää.

1 tykkäys

Hah! Ihan noin pitkälle ei kyllä ole vielä edes uskaltanut ajatella, kuhan hauskaa ajanviettoa nyt alkuun saa harrastaa :slight_smile:
Toki itse tulen nykyisestä kaupungistani muuttamaan pois joka tapauksessa viimeistään 6v päästä, joten sinänsä muutto johonkin ei ole ongelma :slight_smile:

2 tykkäystä

Oikea asenne. Itse etäsuhteen hedelmänä sain kaksi poikaa. Helkkarin kovia Tapparanmiähiä.

3 tykkäystä

Toverit, auttakaa. Tyttöystävän kanssa väittelyä siitä onko uusivuosi ns. “parisuhdepäivä”. Itse jotenkin mieltänyt aina että on, mutta muijan mielestä ei. Perustelut molemmin puolin hyvin heikot, mutta samaa mieltä ollaan siitä, että ollaan eri mieltä.

1 tykkäys