Ei ehkä varsinainen ostos vaan paremminkin sijoitus.
Silmäleikkaus.
Maksoi aikanaan vi*usti tonnia mutta oli tähän asti elämäni ehkä paras sijoitus.
Ei ehkä varsinainen ostos vaan paremminkin sijoitus.
Silmäleikkaus.
Maksoi aikanaan vi*usti tonnia mutta oli tähän asti elämäni ehkä paras sijoitus.
Kaksi asustetta on yli muiden: Nousun collegehousut ja Varustelekan merinovillahuppari. Ylivoimaisen mukavat ja todella kestävät. Toimii töissä, kotona ja melkein missä vaan.
Tähän vahva sama. Elämäni parhaiten sijoitettu kolme tonnia. Harrastekiekko, laskettelu, maastopyöräily, uinti, you name it, kaikki sujuu mukavammin ja helpommin.
Itse ostin Sonyn 40" Full HD LCD -töllön 02/2008 ja tuossa se edelleen porskuttaa. Chromecast tuo tarvittavan älyn. En perkele vaihda ennen kuin hajoaa
Parhaita ostoksia vuosien varrelta, ei järjestyksessä:
Suositus kaikille kotoa omilleen muuttaville: älä osta heti tiskikonetta. Kituuta ja tiskaa käsin ainakin vuosi, ja osta tiskikone vasta sitten - näin osaat arvostaa sitä lopun elämäsi, etkä enää ikinä elä ilman.
Elin liian pitkään sillä mentaliteetilla, että ihan sama, halvimmat H&M/J&J-bokserit riittää mulle. Mutta kerran sain lahjaksi laadukkaat bokserit, ja se oli todellinen pelinmuuttaja. Elämänlaatuni on kohonnut merkittävästi, kun olen vähitellen heittänyt halpiskalsongit mäkeen ja laatua tilalle. Ei hierrä, ei kierrä jne., eivätkä reikiinny niin kuin ne, joita saa kympillä kolmet. (Omat kokemukset CK:n low rise trunkeista, jotka ovat jonkinlaista silkinpehmeää mikrokuitumateriaalia)
Ihmisten kanssa ei aina tiedä, millä motiiveilla ne ovat liikenteessä ja mitä ne oikeasti ajattelevat, mutta koiran rakkaus on puhdasta ja pyyteetöntä. En tiedä, ansaitsemmeko me ihmiset edes koiria, mutta kerta niitä on mahdollista hankkia, niin suosittelen. Siis jos elämäntilanne sallii etkä vihaa eläimiä.
Kotikuntoiluvälineet on ehdottomasti parhaita ostoksiani. Pystyy tekeen kotona kuntoilua koska ehtii. Positiiviset vaikutukset mieleen ja kehoon.
Adidas Superstar
Nyt varakengäksi alentuneet kestäneet 20 vuotta
Caterpillar
Edelliset talvikengät kestivät 14 vuotta
Moccamaster
On vain yksi kahvinkeitin
Van Halen I
Kestänyt 30+ vuotta, hinta 39,95 mk