Poikamme sotaväessä - LIVE

Treppu täynnä aamuja siellä painaa. :smile:

13 tykkäystä

Eikun vastalihasreeniä. Sillä lähtee alaselkäkivut pois.

1 tykkäys

Ai perskuta, kun ensimmäiset vapauden hetket 2,5 viikkoon ovat tuntuneet hyviltä! Saan pukea omat vaatteeni ja pitää niitä miten tahdon. Ei tarvitse olla särmättynä ja mintissä. Rakkaat tennaritkin tuntuivat taivaallisen hyviltä.

Voin marssia jääkapille kun huvittaa. Voin käydä vessassa, kunhan se ei ole varattu, kun huvittaa. Omaan sänkyyn rohjahtaessakin mukava asento löytyi ilman etsimisiä.

:innocent:

7 tykkäystä

Ei lähde, vaan maastavedoilla.

3 tykkäystä

Voi olla, että niilläkin. Usein selkäkipu johtuu kuitenkin huonoista vatsalihaksista, jotka eivät tue kehoa tarpeeksi. Itselläni selkäkivut loppuivat vatsalihas harjoitteiden aloittamisen jälkeen.

1 tykkäys

Komppaan Ljpp:tä… Kyllä muuten tuntuu intin punkka aivan hotellin sängylle mosaleirin jälkeen :joy: Se oli kyllä intin yks TOP fiiliksistä, sänky jota oot vihannu kun on aivan perseestä mutta mosaleirin jälkeen onkin aivan parasta :joy:

1 tykkäys

Maastaveto tosiaan harjoittaa paitsi vatsalihaksia, myös selän ja jalkojen lihaksia melko tehokkaasti.

1 tykkäys

Kysyin vääpeliltä neuvoa ja hän sanoi että vatsalihaksia, selkälihaksia sekä maastavetoja tulisi tehdä.

1 tykkäys

Maastavedossa teet tämän kaiken samaan aikaan :wink: Itse tehty korsetti on paras :+1:

Joo mave on hyväksi, paitsi jos käy niinku mulle, että sain tyrän kun revin vissii sit vähä huonolla tekniikalla.

Kannattaa ensin harjoitella oikea tekniikka ihan ilman painoja, jos olen oikein ymmärtänyt.

1 tykkäys

Vieläkö tornissa pätee kultaisen keskitien neuvo?

Eli: Älä erotu joukosta, älä ole liian hyvä, äläkä ole joukon huonoin.

Oletteko kuulleet huhua, että II/17 ei kotiudu koskaan?

18 tykkäystä

Jotkut jutut on kyllä ajattomia. :smiley:

2 tykkäystä

On siitä pari kertaa tultu luettua ja kuultua.

2 tykkäystä

Myös “x/xx, hajotkaa tetsareihinne (tai mihin ikinä milloinkin)!” on ajaton klassikko. Sekä tietty “II/21xx, hajotkaa valomiekkoihinne!”

Ps. Aamuja!

8 tykkäystä

On tää klassikko. Kukahan tän on keksinyt? Mun mielestäni menee ihmiskunnan tärkeimpien keksintöjen joukkoon johonkin penisiliinin ja polttomoottorin välimaastoon.

6 tykkäystä

Varmaan alokas Simo Hovari saapumiserästä 2/69.

10 tykkäystä

http://www.ts.fi/viihde/fingerpori/20170719

9 tykkäystä

Paras hajotkaa juttu koskaan:
“Hajotkaa Alikersantti Kaikkoseen (nimi muutettu)!”

Ainoa tapa miten siihen jätkään voi hajota on nauraminen! :joy: On se sellainen hessuhopo. Kunnon Nibizan Cowboy, kun pitää seikkailuhattua kuin stetsonia. :laughing:

1 tykkäys