Poikamme sotaväessä - LIVE

@treppu nyt sitten hilliten sitä energiajuomaa ekalla lomalla.
Sinun pitää tarvittaessa pystyä huomenna puolustamaan minua.

Vai onko armeijalla vielä tallessa ne amfetamiinit?

Eli mun pitää suojata Mysteerimiestä “mystisen tuntemattomalta uhalta mainitsemattomasta ilman suunnasta”?

Keltainen valtio, voi koukata lännestä.

5 tykkäystä

Banaanivaltio? Joo ja sekin opetettiin jo että jos vihollinen tulee sivusta tai takaa niin se on aina kiertänyt selkään.

Ihmiskilpiä teistä tehdään. Muistaako/löytääkö joku sen South Park jakson ihmiskilvistä?

1 tykkäys

Niin joo, ettehän te ole vielä päässeet taistelemaan.

Tällänen riisitikku ihmiskilveksi kelpaa. Ilmakin melkeinpä parempi suoja. :laughing:

1 tykkäys

Miinanraivaaja?

Heiheihei! Älä nyt! Mä kävelin smurffit päällä läpi linjojen. Kuului laukauksia ja sarjoja mutta pääsin silti linjojen läpi. Eivätkä luodit edes hipaissutkaan.

Nope. Vaikka tellut osaankin asentaa ja purkaa. :grin:

Jaksoitko itse myös kantaa ne? :slight_smile:

2 tykkäystä

Sen lyhyen 10-20m mitä piti :stuck_out_tongue: Kuulemma niitä kannetaan myöhemmin enemmän ja se epäilyttää jo nyt…

Taisteluvarustus päällä jaksan kyllä kirmata hyvin mutta jos selkään lyödään muutaman kilon reppu niin alkavat vaikeudet. Kuorma ei ole enää tasaisesti ympäri kroppaa vaan se painottuu selkään. Ja kuorman paino tällöin on noin 1/3 mun painosta että… :laughing:

Vieläkö niitä on olemassa? Eikö Halonen kieltänyt ne? Siis telamiinat.

Eikö Tarja kieltänyt jotain jalkaväkimiinoja?

4 tykkäystä

Kuten alokas tietää, niin jalkaväkimiinat Tarja kielsi.

@Treppu joko olet päässyt ravaamaan täyspaketti päällä?

1 tykkäys

Palveluspuku, sirpa, tetsari, kypärä, rynkky ja reppu. Eli olen. Onneksi repun kanssa vain muutamaan otteeseen… joista viimeisellä tupa-alikki joutui ottamaan sen kantoon…

Onko reppu sama kuin rinkka? Ja sirpa ei varmaan ole nainen tässä tapauksessa?

Tämä on niitä hetkiä, kun tuntee olevansa jo vanha.

2 tykkäystä

Ei. Ollaan menty vain taistelurepun kanssa. Rinkkaa on käytetty vain varusteiden haussa.

Ei ole nainen. :laughing: Sirpaleliivi.

1 tykkäys

No sitten. Toivon sydämestäni, että pääset täyspaketin alle. Ja mielellään sitten talvella suksen kanssa.

Se on ihan hauskaa, selälleen voit huoletta kaatua. Ylös pääsee kyljen kautta, jos sattuu olemaan puu vieressä.

Eikä meillä mitään sirpaleliivejä ollut. Luodit otettiin vastaan vatsalihaksilla tai hampailla. :raised_hands:

6 tykkäystä

Ei jumaliste… :grinning: Mähän litistyn sen alle!

Mitä jos kuti tuli päätä kohti? Vatsalihaksilla sekin?