Olikos tuo hyvä vai huono asia?
Eiköhän tuolla kaikki silmäkirurgit asiansa osaa?
Itselle tosin kelpasi vain Juhani Pietilä, kuten JMJ:llekin.![]()
Olikos tuo hyvä vai huono asia?
Eiköhän tuolla kaikki silmäkirurgit asiansa osaa?
Itselle tosin kelpasi vain Juhani Pietilä, kuten JMJ:llekin.![]()