Sinioranssien mielenilmaus 6.3.2018

Mikki kertoo, että TFC on virallinen faniryhmä ja SO ei. Jutussa myös Holman kommentit.

-Meillä on keskusteluyhteys, mutta näin asian Facebookista. Sinioranssit ovat tehneet sosiaalisessa mediassa julkisen kannanoton olematta ainakaan minuun yhteydessä, Tapparan myynti- ja markkinointijohtaja Aki Holma kertoi.

–Virallinen faniryhmä jakaa liput ja käsittääkseni suurin osa Sinioransseista on myös virallisen ryhmän jäseniä. Jos tänä vuonna lippuja ei ole mennyt erityisesti Sinioransseille – muuta tukea on kyllä mennyt – niin siitäkö he nyt ilmaisevat mieltään?

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-faniryhma-aikoo-protestoida-illan-huippuottelussa-seurapomo-siita-tassa-varmaan-on-kyse-200791804

Edit. Lisätty Holman kommentit.

16 tykkäystä

Voisi sen Holman nimen silti isolla kirjoittaa. Eikä sinioranssit siis ole saaneet minkäänlaista tukea Tapparalta? valehteleeko Holma?

Painoarvoa perseilylle antaa myös se,
että kouluihin/päiväkoteihin jaetuista lipuista ei ole mitään mainintaa koko uutisessa.

Oli niin tai näin, protesti on avauserässä.
ja jatkossa katsotaan vastaillaanko viesteihin tai puheluihin. Kesällä on aikaa miettiä.
Nyt on tärkeät ajat meneillään joukkueella
ja meillä. En ala tästä asiasta tappelemaan.
Porukkaa on paljon, ja tämä on mun mielipide.
ja pekka perusjätkällä on toinen, ja TFC:n jäsenellä kolmas. Kaikkia ei voi miellyttää.

NYT HALLIIN ja 3 pistettä on paras lääke!
Mukavaa kiekkoiltaa kaikille! :wink::beers:

Vastasin vaan kysymykseen siitä, montako virallista faniryhmää Tapparalla tulisi olla.
Mielestäni yksi riittää ja sen alla kukin voi muodostaa oman ryhmänsä tai kannustaa haluamallaan tavalla.

Sekä SO ja TFC tekevät hyvää työtä ja molemmissa autan mielelläni ja osallistun. Tälläinne keskinäine kisailu on turhaa.

Miksi jollain seuralla pitäisi olla monia ja jopa keskenään kilpailevia virallisia faniryhmiä? En ymmärrä.
Samalla logiikalla seuralla oisi olla useita virallisia Face-/Instagram-tilejä tai webbisivuja… :smirk:

1 tykkäys

Siellä pukuherrat näyttää kuinka näitä asioita ei pidä missään nimessä hoitaa. (omasta mielestäni)

Oon lähettänyt Holmalle henkilökohtaisesti neljä kertaa viestin ja hän on ainoa koko Tapparan organisaatiosta, joka on vastannut minulle. Kukaan muu ei ole vastannut vielä koskaan.

Silloinhan kassa olisi yhteinen? Mikäli eri ryhmillä on eri fokus ja keskittyvät eri asioihin niin silloin myös varojen käyttö on hyvin eri tapaista. Kuka jakaa varat, millä perustein ja mihin tarkoituksiin? Paljon on myös samanlaista toimintaa kuten esimerkiksi fanimatkat. Mutta onko olisiko TFC valmis käyttämään kuinka paljon varoja bannereihin ja tifoihin? Olisko se SO.lle tarpeeksi?

Ryhmittymien intressit ovat sen verran erilaiset että itse uskon että tämä olisi ihan yhtä vaikeata mikäli olisivat yksi iso faniryhmä.

Olen nyt vähän ilkeä.

Jos kirjoitusasu viesteissä Tapparan suuntaan on samaa luokkaa kuin tänne tuotettu, niin saattaisin minäkin jättää vastaamatta.

En myöskään ole aivan vakuuttunut, että tämänkaltainen toiminta ja piikkittely avaa tulevaisuudessakaan ovia.

Kuten olen monesti todennut, teette hienoa työtä, mutta toimimiessa samalla leikkikentällä olevien kanssa, tulisi tulla toimeen tavalla tai toisella. Ei piikittelemällä, ei naureskelemalla.

27 tykkäystä


(kuva FB:stä)

Voin uskoa että toiseen erään tullaan melkoisella mökällä! :muscle:

Allekirjoitan täysin.

Sinioranssit on tällä hetkellä katsomon sydän. Sitä kukaan ei voi kiistää.

Silti toivoisin tietyllä tapaa nöyryyttä. Toistaiseksi TFC on se virallinen faniryhmä. Sillä työllä mitä SO on tehnyt tämä saattaa olla tulevaisuudessa toisin.

Toivottavasti molemmat ryhmät istuvat alas ja tekevät jatkossa tiivistä yhteistyötä. Ulkopuolisena tämä näyttää siltä, että TFC puolustaa omaa asemaansa syrjimällä toista ryhmää. Samaan aikaan osalla SO:n porukasta (tai heitä kannattavista) tuntuu olevan tarve dissata TFC:tä aina kun mahdollista.

Ei voi olla isoista asioista kiinni, että jatkossa molemmilla on yhteiset fanimatkat jne… Tehkää se niin koko Tappara-yhteisö voi jatkossa paremmin.

8 tykkäystä

Ruudun lähetyksestä, kun kaksi minuuttia pelattu:

On porukkaa katsomossa enemmän kuin tuossa kuvassa sentään, tallettakoon jälkipolville tietoon.

7 tykkäystä

Kirjoitusasulla tosiaan jonkinlainen vaikutus asian saamaan huomioon vastaanottopäässä. Mutta olettaisi, että aina vastataan jotain viimeistään 1-2 pv:n kuluessa. Itse olen aina vastauksen saanut toimistolta.

Jos itse olisin markkinointidirikka niin ottaisin itse viimeistään huomenna yhteyttä ja tarjoaisin pullakahaveet.

Kauheasti on väitteitä ja syytöksiä, mutta todisteita sitten vähemmän. Asiassa on aina kaksi puolta, mutta täällä käsittely on ollut hyvin yksipuolista.

4 tykkäystä

@tatesulo esitti hyvän kysymyksen jonka toistan: Valehteliko Holma?
Eikö sinioranssit ole saanut mitään tukea?

Jos puolestaan tukea on tullut, tuoko on oikea asenne varmistamaan sen saanti jatkossakin?

3 tykkäystä

Keneen siis toimistolla on oltu yhteydessä jos tällaisia asioita on yritetty hoitaa?

Ihme pelleilyä tuollaiset mielenilmaukset. En tykkää.

1 tykkäys

olen laittanut tänne kaikki whatsup keskusteluista lähtien… mitä sää tarviit vielä todisteiksi? :slightly_smiling_face:
ota yhteys fb:n kautta niin kerron sinullekin.

Ei @Rebeto67 paskaa puhu. Itse on tullut oltua aika lähellä tuossa TFC porukassa mukana ja tiedän kyllä mistä täällä puhutaan. “Jos ratkaisu olisi helppo, se olisi jo ratkaistu”

Mä tuun joskus jutulle Hovissa :smiley: Kyllä mä sut tiedän ja säkin varmaan mut.

2 tykkäystä

En tunne asiaa yhtään. Enkä väitä että kukaan puhuu paskaa. Ketju kokonaisuudessaan on tuonut paljon uutta minulle ja herättänyt suurta hämmästystä ja hämmennystä. Sanotaanko näin, että alkuun herätetty sympatian tunne on hiipunut pikku hiljaa.

11 tykkäystä