Tupakointi ja sen lopettaminen

Anteeksi, tarkoitus ei ollut todellakaan mahtailla asialla ja voin kertoa, että olen myös repsahtanut usein uudestaan tupakoimaan, joten en pidä itseäni lopettaneena. Parhaimmillaan olin ilman n. vuoden ja sitten repsahdin, sitten olin ilman n. 6 kk. Uskon kuitenkin, että joku päivä vielä pystyn olemaan pysyvästi ilman tuota harrastusta.

En tarkoittanut tätä millään pahalla kenellekään. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta itse haluaisin ja halusin kovasti tupakoinnista eroon. Minulle korvaushoidoista ei ollut mitään apua, koska silloin vain mässään 2x enemmän sitä purkkaa tai nikotiinitabua naamaan. Olen yrittänyt voittaa riippuvuuden mentaalisen keinoin, koska minulle kyseessä on ennen kaikkea TAPA, josta en erityisesti pidä. Erityisesti tavasta eroon pääseminen on ollut paljon vaikeampaa kuin päästä itse nikotiinista eroon, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Tämä oli vain minun oma kokemukseni - ei kaikilla ole samanlaisia kokemuksia. Minä haluaisin lopettaa itseni takia enkä korvata tupakointia uudella vastaavalla tavalla. Haluaisin vapaaksi siitä riippuvuudesta, for good.