Mikä erottaa merta ja rantaa?..Anteronsalmi
Sen verran kova taso, että luokaa vaan pojille tunnukset. Pelkästään vitsipalsta näkyviin!
Opettaja kysyy 5. luokan oppilailta, että mitä heidän isänsä tekee työkseen. Luokan oppilailta tulee vastauksia laidasta laitaan, mutta pienen Pekan vastaus on ”isi on stripparina homobaarissa”.
Opettaja poistaa muut oppilaat luokasta ja ottaa Pekan puhutteluun; ”Eihän isäsi sellaista ammattia harjoita!?”
Pekka vastaa; ”No enhän mä kehdannut kaikkien kuullen kertoa, että se pelaa Tapparassa lätkää!”
Vitsi on varmaan 90-luvulta!
5-vuotiaan Markun isä ja äiti erosivat.
Ero oli riitaisa ja sitä puitiin oikeudessa asti.
Oikeudessa käytiin myös juttelu Markun huoltajuudesta - kumpi sen saisi?
Isä perusteli kantansa, Äiti perusteli kantansa ja lopuksi Tuomari joutui päätöksen helpottamiseksi kutsumaan itse Markun haastateltavaksi.
“Markku, kumman luokse sinä haluaisit asumaan?”, tuomari kysyi.
- En kummankaan , vastasi Markku
“Mutta Markku, mihin sinä sitten haluat eron jälkeen? Jotain pitää valita.” totesi tuomari.
- Ilvekseen haluan, Markku sanoi.
“Ilvekseen?? Miksi ihmeessä?”
- haluan Ilvekseen, koska isä hakkaa ja äiti hakkaa, mutta Ilves ei hakkaa ketään!
Meni väärään ketjuun, mutta laitetaan tänne tälleen
Aina (paitsi kesällä, kun seon tunnetusti Ilvesfanin parasta aikaa) niin ajankohtainen kuvakaappaus minkä otin 16.01.2010
Perkele, kun ei saa 221:stä auki
223 on just nyt nätin näköinen
Arkkitehdille sattui vahinko. Oli käytävä vessassa.
Toi Keräsen pokka on kyllä jumalainen.
Keiteleenjätti tykkään!!
Kuulin isältä vitsin ajalta kun Ilveksellä meni alkukaudesta vielä huonommin.
Mitä yhteistä on Ilveksellä ja James Bondilla?
007
Tamperelaisen, Turkulaisen ja Somalialaisen vaimot olivat synnyttämässä samaan aikaan samassa sairaalassa.
Kävi kuitenkin niin että hoitajat vahingossa sekoittivat lapset, ja isät alkoivat pohtia, kuka lapsi on kenenkin.
Sovittiin, että jokainen saa valita yhden vauvan vapaasti omakseen, ja tamperelainen sai valita ensimmäisena.
- Minä otan tuon mustan lapsen, hän päätti.
- Miksi? Ethän sinä varmasti ole voinut saada mustaa lasta, somali ja turkulainen
ihmettelivät. - Onpahan ainakin varmaa, tamperelainen vastasi, ettei se ole turkulainen.
Oululaiset järjestää ulkoilmaottelun Sorsapuiston malliin Pulujärvessä.
Että sillai.
Oliko sisäpiiri vitsi ?
Ei. Olen ihan pihalla.
Mitäs jos Jokereitten uusi vahvistus sanoo että mä en ala en