Yhteisöpeli IX: Selviytyjät TapparaCo - peliketju

Totta tuokin, että ketä on ennen paljastusta tiputettu ulos. Ja tietenkin jos kameramiehen paljastus on hyvis, niin siinä jää jossiteltavaa juonittelijan roolista.

Mutta juonittelijaa ei tarvitse tiputtaa. Eli jos tulos on hyvis, tätä pelaajaa ei pidä päivällä pudottaa. Toki emme tiedä, voiko häneen luottaa.

3 tykkäystä

Aivan, koska juonittelijaa ei lasketa pahisten kokonaismäärään. Mielenkiintoinen roolitus ja enemmän kerroksia, kuin alkujaan antaa ymmärtää.

2 tykkäystä

Kas, täällähän ollaan jo päästy vauhtiin. Hei kaikille, mukava taas olla kanssanne! :slight_smile: Äänistä olen hieman yllättynyt, niitä on jo annettu ilman perusteita monta kappaletta. Itse en vielä rupea ketään äänestämään, epäilyjäkin on vähän vielä. Mutta hyvä että täällä on näin vilkasta keskustelua heti alkuun. :+1:

@Bilbo, joko vihdoin pääsit maistamaan toista puolta pelistä?

En päässyt. Tai pikemminkin voisi sanoa että en taaskaan joutunut. Koska tykkään olla hyvis enemmän.

Mistäs tiedät, jollet nyt ole sitten pahisten puolella ja hermoile mitä kirjoittaisit?

Juuri tätä samaa minulta kysyttiin viime pelissäkin, kun sanoin että tykkään olla hyvis enemmän.

1 tykkäys

Olet kehittänyt patenttivastauksen, jolla voit joka pelin alussa vastata, oli roolisi sitten mikä tahansa :thinking:

Kuitenkin kävit pahisklubilla kysymässä, mitä pitää vastata.

Jokaiselle roolit on selviä ellei ole joku kolmas osapuoli. Joka hämmentää.

Niin, tuo “mistäs tiedät” viittasikin siihen, että mistä @Bilbo tietää tykkäävänsä olla enemmän hyvis kuin pahis, jollei ole ikinä pahis ollut.

Menee vähän samaan kategoriaan kuin kysymys “tykkäisitkö olla enemmän hyökkääjä kuin puolustaja” vaikkei ole koskaan jääkiekkoa pelannut. Tietää kuitenkin suurin piirtein kummankin tehtävän joten voi vastata.

1 tykkäys

Bilbo voi olla tuon vastauksen perusteella mitä vaan, mutta louskutin ja Varilasit omaan silmään tarttuvat nyt vähän helppoon…

1 tykkäys

Onhan se yritettävä heti paineistaa, jos on edes jotain millä sitä tehdä. Ei tässä ensimmäisenä päivänä isommin taas kenestäkään mitään irti saa.

1 tykkäys

Niin kuka tahansa voi väittää, että “olen hyvis älkää nyt minua pudottako”. Ei saa ummistaa silmiä.

2 tykkäystä

Lounas ja khvitauko. Siis kahvi, tämä näppis on alkanut syödä a-kirjaimia. Kaikkia en ehkä huomaa korjata ennen viestin lähettämistä.

Pelin alku tuo mieleeni, kun kerran pelattiin bridgeä ja korttinsa katsottuaan aloittelevat kaverit alkoivat kilpaa tehdä toinen toistaan suurempia tarjouksia vaikka heillä ei ollut kovin kummoiset kortit.

Minä aion yrittää sellaista Columbo-taktiikkaa, ja esittää yksinkertaista. Tai ehkä ei tarvitse esittää. Columbo sai siinä TV-sarjassa kyllä nopeasti hyviä johtolankoja. Minä en ole vielä saanut mitään. Mutta on minulla pieni muistikirja jossakin. Mihin minä sen laitoin.

3 tykkäystä

Sir, just one more thing, before I forget… :smiley:

Tuo on itse asiassa aika hyvä analogia, sellaisia epäloogisuuksiahan tässä nyt yritetään kaivaa pahisten puheista.

1 tykkäys

Huuh, huh… Miten hitossa näin nopeesti tänne kerkesitte? Eikö teillä ollut mitään mukana? Katellaas sopiva paikka mihin rantatuolin voi laittaa… Kyllähän tämäkin olisi Gran canarialla ollut enemmän hyötyä, mutta toisaalta kiva tällä on istuskella, ja katsoa järven liplatusta.

Onkos täällä jotain tehtäviä mitä pitää suorittaa? Itse harjoitellut pari kuukautta jousipyssyllä ampumista, ja heittopelejä… Vai meinaako jengi vetää vaan lonkalta kisat?! Voittamaan tänne on tultu!

Huhujen mukaan @louskutin on ollut sekä aktiivisin, sekä kerennyt jo minuakin haikailemaan… Onko jopa liian innokasta touhua, mitä “myyrän peliä” pelaat? Kovasti kiinnostaa roolit yms.

1 tykkäys

Innokasta peliä oli alkuun, mutta menikö nyt kyräilyvaihteelle?

Ihan yritän tässä myyräansoja viritellä. Se on oltava nyt aktiivinen, ennen kuin porukka kotiutuu liikaa. Onko tuo jälki jalassasi myyräansasta peräisin?