Kyllä mä tän tiesin.
Noniin, ketäs tässä pelissä olikaan mukana. Pitää sen verran katsoa, etten yritä herätellä esimerkiksi Joonatania tai Hornaa äänelläni (äänestys, ei äänihuulilla tuotettu värähtely).
Acetho
Armas
Bilbo
Casperi
Koo
louskutin
Jopeti
Mazzus
Nuti
Petri
Varilasit
Virvelia_kainaloon
Wrathchild
Eli tällaiset, noniin. Näistä Acetho, Petri ja Nuti vaikuttavat olevan ehkäpä puolellani, Casperi ja Wrathchild kenties vastapuolella. Olisivatko muut kaivautuneet keskiviivalle? Mitä tästä kaikesta ajattelee @Armas, vai onko myyrä edes kykeneväinen prosessoimaan näin kompleksisia kokonaisuuksia?
Ei mulla ole mitään velvollisuutta vielä äänestää. Epäilen sua ja Wrathia, ei tässä nyt koko aikaa itse tarvitse täällä kytätä.
Ei toki. Tuntuu vaan kovin haetulta tämä, ja siksi kiinnostuin. Kysyit nimenomaan minulta mielipidettä Wrathchildiin, minä sanoin että voin äänestää jos sinulla on vahva epäilys siihen.
Niin mikä tässä tekee aiheelliseksi epäillä meitä kahta pahispariksi?
Minä ajattelin pyrkiä siihen, että mietin ääntäni hyvin huolella ennen kuin äänestän. Ja myös siihen, ettei minun kerran äänestettyäni sitä tarvitsisi sitten enää vaihtaa. Tietysti voi tulla tilanne, että vaihtamaan joutuu. Se on varmaan todennäköisempää sitten, kun pelaajia on vähän.
Ajattelin pyrkiä siihen, että saadaan myyrää soppaan. Muuten tässä saattaa nälkä yllättää. Miksi ++Koo olisi ollut aamulla kankea, ellei kauhusta, kun Eye of the tigerin esittäjät saapuivat saarelle?
Toistaiseksi tämä on tuntunut ihan kivalta peliltä.
Ei ole kauhusta tietoakaan. Eiköhän me päivän aikana saada tämä homma käyntiin ja puristellaan myös sinusta myyrämehut ulos.
Pssst… En haluaisi heti tippua ekana yönä, niin pakko härkkiä. Kerrankin pääsi pelaamaan. Mutta älkää kertoko kellekään.
Näissä kannattaa olla myös vähän varuillaan. Joskus on tietämättään pahisten kaveri.
Olisikin näin helppoa. Siksi niin hauskaa…
Ketä epäilet/et luota alun perusteella?
En minä luota täysin keneenkään eikä vahvoja epäilyksiä vielä ole. Muistikirjan sivut (Muistion tekstitiedosto) on vielä melko tyhjä.
Välillä meno on kuin turkkilaisella basaarilla. Ääniä vaihdetaan sitä tahtia, että pelinjohtajilla menee oma aikansa selvitellä viime hetken rallia.
Ei äänen vaihtamisessa mitään pahaa ole. Kuitenkin se näyttää viime hetkellä ilman ilmeistä syytä tehty epäilyttävältä, joten sitä ei kannata harkitsematta tehdä.
Ehkä Casperi koittaa uida Wrathin kamuksi, kuten viime pahispelissään. Muistat kai Wrathchild, miten siinä kävi, kun lähdit Derekin ja Casperin kelkkaan ja ohitit kaikki mun heittämät epäilyt heille?
Jaa jaa. En tiedä seisonko sinun rinnallasi, enkä tiedä mitään muutakaan. Tässä kohtaa mielipiteeni on ehdoton ehkä.
Otetaan nyt tämä pois, ei siitä mitään hyötyä ole:
-Varilasit
OK. Olen paria aikaisempaa yhteisöpeliä stalkannut vähän. Useimpia en seurannut yhtään. Kokemus on ihan eri, kun pelaa itse.
Lupailemani mutulistaus:
Acetho:
Hyvismäisellä pelipäällä. Juurikin tuo analyyttisyys heti alusta on hyvismäistä Acethon pelaamisessa. Jotenkin pahiksena on ehkä enemmän keksinyt tarinaa, ei niinkään epäillyt ketään. Ja korostan sanaa alussa.
Armas:
Kädenlämpöinen, voi olla mitä tai mikä tahansa.
Bilbo:
Samanlaista tekemistä kuin aiemmin. Puolustuskannalle joutui heti alussa, kuten niin usein aikaisemminkin. @Bilbo toivon sinulta silti sitä otetta kuin silloin Andeilla, jolloin olin pelinjohtaja. Eli siis aktiivisempaa otetta, jos ei kiireet pukkaa päälle.
Casperi:
Kuten todettua varovainen alku. Jopa epätyypillinen Casperille. Ottaisiko pahiksena riskin ja herättäisi muuttuneella tyylillä näin paljon epäilyjä. Acetholta ihan hyvä haku mahdollisesta Casperi-Wrath kaksikosta.
Koo:
Mielenkiintoinen heppu. Ei epäilytä, mutta ei kyllä saa hyvispisteitä lainkaan. Pelityyli ei ole ollenkaan samanlainen kuin hyviksenä viime pelissä. Toki selitteli asiaa, joten itse olen ainakin valmis antamaan Koolle lisäaikaa päästä peliin mukaan.
louskutin:
Hyvä, aktiivinen ote. Samanlainen ote kuin pahiksena viimeksi. Tuntuu kuitenkin olevan tosissan pahisjahdissa, hyviksen ei ehkä tarvitsisi näin alussa olla yhtä "kärkkäästi* pahiksia nappaamassa. Vähän epäilyttävyyttä nostaa minun kimpussa touhuilu😁
Mazzus:
Turhaan Koon kädessä kiinni. Kädenlämpöinen.
Nuti:
Tykkään kovasti ja vaikuttaa todelliselta konkarilta. Ei paljoa ensikertalaisuus näy. Toki aiempaa dataa ei ole niin ei uskalla todellakaan luottaa. Sanotaan kuitenkin: hyvyyden puolella.
Petri:
Mielestäni epäilyttävä startti. Jopa epätyypillisen aktiivinen Petriltä. Sittemmin hiljentynyt pikkuisen. Petrin kohdalla voisin mutun määrää korostaa eniten. Ei kovinkaan epäilyttäviä liikehdintöjä, mutta jokin epäilyttää.
Varilasit:
Kovin on samanlaisen oloinen kuin aiemmin.
Virvelia_kainaloon:
Nutin ja Acethon kanssa eniten hyvismäinen. Jostain vain kumpuaa tämä fiilis.
Wrathchild:
Ei nyt itsessäni viisareita heilutellut, mutta Acetho tarttui. Acetho on tunnetusti kova pelaaja, joten voi hyvin olla jäljillä. Katsellaan.
-louskutin
Noh, ei mulla oo hajuakaan, mutta ajatuksia tässä kuitenkin. Alkaa pieni myyräkuume nousta pikkuhiljaa…
Olisiko Casperi sen lisäksi, että on konna, vielä vesimyyräkin?
@Armas Olisi hienoa, jos et seisoisi rinnallani. Sellainen rajoittaa ikävästi hapen matkaa ilmasta verenkiertoon. Eikä välttämättä kannata myöskään näissä peleissä meikäläistä peesailla. #1-6 #ainatuleekuonoon #eimyyränkuono
Nämä ensimmäiset päivät eivät vielä kerro yhtään mitään. Arpomalla tulee menemään ensimmäinen äänestyskin.
Kun peli etenee ja porukka vähenee alkaakin kunnon spekulointi. Pitäisi myös muistaa, että tämä on vain leikkimielinen peli.
Aiemmin peleissä olen ollut tulkitsevinani, että eräillä on peli mennyt hieman tunteisiin.
En tiedä miksi minut tässä mainitsit, koska en ole vielä kirjoittanut sinusta mitään. Hyvä se vain on jos noiden erikoisroolien toimintaa pohtii, nytkin on nostettu monia hyviä pointteja niiden suhteen.
Ei se matka mihinkään muutu, keuhkojen laajenemistyö vain käy hankalaksi.
Paitsi jos… oletkin myyrä! Silloin jopa meikäläisen mittava paino (n. 700 N) saattaisi saada teikäläisen hengittämisen erittäin vaikeaksi.