Yhteisöpeli: Soluttautujat harjoitusleirillä II - Tuomionpäivä - peliketju

Jos olen oikeassa, jos vaihdat äänesi Dillingeristä Tonkeen, vaihtuu samalla tiputettava pelaaja.

Tilanne taitaa myös olla se, että soluttautujat voivat keskenään viime minuuteilla pudottaa haluamansa tuppuralaisen, ellei me tuppurulaiset saada jollekulle kolmea ääntä?

1 tykkäys

Äänestystilanne runsas vartti minuuttia ennen päivän loppumista:

Dillinger: 2 ääntä (Joonatan, Petri)
Tonke: 2 ääntä (Virvelia_kainaloon, Acetho)
Joonatan: 1 ääni (Mazzus)
Petri: 1 ääni (Bilbo)
Bilbo: 1 ääni (tatesulo)

Putoamassa ensin saadulla äänellä Dillinger

2 tykkäystä

Taisi olla osaltaan harmitusta. Ajattelin ettei mehupoika paljastaisi itseään. En kyllä nyt epäile että olisit soluttautuja, mutta en osaa oikein ketään epäillä. -Bilbo

1 tykkäys

++Tonke

4 tykkäystä

Totta. -Dillinger ja ++Tonke.

1 tykkäys

Koo saattoi pelastaa Dillingerin, olin juuri vaihtamassa ääntä estääkseni mainitsemani skenaarion.

Hankala on päätös, mutta luotto acethoon on kova ja hänen jalanjäljillä äänestän ++Tonke

1 tykkäys

Eikös Tonke ole saanut kaksi ääntänsä ennen kuin Dillingerin voimassa olevat kaksi ääntä on annettu?

1 tykkäys

Minulla on vielä paljon annettavaa Tuppurulle. Joten äänestän ++Dillinger

Elleivät soluttautujat halua Tonkea ulos.

1 tykkäys

Mielenkiintoinen tilanne. Onkohan tässä nyt kumpikaan soluttautuja? En odottanut tällaista Tonke äänivyöryä.

Minusta alkoi tuntua samalta.

Hmm… –Tonke ++Joonatan

1 tykkäys

Pari ehdokasta soluttautujaksi on. Tonken ja Dillingerin väliltä piti valita.

Saatan nyt pudottaa hyviksen. :cry: Harmin paikka. Informaation puutteessa näin ensimmäisenä päivänä en muutakaan voi. Jos Tonke tai Dilllinger eivät ole soluttautujia ovat soluttautujat esittäneet hyviksen roolia kerrassaan mainiosti.

-Dillinger
++Joonatan

Aivan liian ohjautunut hyökkäys Tonkea vastaan, sano

Pitkän pohdinnan ja viestien läpikäymisen jälkeen annan ääneni Tonkelle.

Hän onnistui haksauttamaan (jos siis oikeasti yritti sitä) mut luulemaan, että tatesulo on myös väittänyt olevansa mehupoika. Tästä menee osa myös oman huolimattomuuden piikkiin mutta se ei poista epäilyksiä kokonaan.

Viestejäkään ei ole kovin paljoa mutta mitään täyttä radiohiljaisuuttakaan ei ole ollut.

Mut tässä ääneni:
++Tonke

Ei lasketa. Boldaa.

4 tykkäystä

Mua hämmentää nyt niin paljon se, että samaan aikaa sekä Koo, Joonatan, että Jopeti tuli äänestämään Tonkea. Ja ny vielä Treppu.

2 tykkäystä