Ai Aku olisi lähtenyt tarjouskilpailuun. Ja vielä Jaken
joukkueeseen muka jotain havaijikiekkopakkeja…
Taidan kyllä lyöttäytyä tässä toistaiseksi Derekin valjakkoon:
++Bilbo
Ai Aku olisi lähtenyt tarjouskilpailuun. Ja vielä Jaken
joukkueeseen muka jotain havaijikiekkopakkeja…
Taidan kyllä lyöttäytyä tässä toistaiseksi Derekin valjakkoon:
++Bilbo
Älähän hättäile ystävä hyvä. Ollaanpa siellä nyt agressiivisella päällä.
Itselläni epäilykset kääntyy @Koo suuntaan. Esittelyssään “unohti” mainita joukkueensa ja kun viihtyy jäähyllä paljon, niin eiköhän silloin myös vastustajien rusikoiminenkin onnistu. Vaikka sitten soluttautuneena. Siispä ++Koo
Epäilen, että yhtään oikeaa soluttautujaa ei ole vielä äänestetty. Itsellä on kolme vahvaa ehdokasta. Katsotaan kuka heistä paljastaa itsensä ensin ja saa äänen.
Minäpä taidan äänestää Tilhiä, koska hän väittää ettei soluttautujia ole olemassakaan joka on selvästi vain selittelyä. Miksi hän muuten ei edes yrittäisi löytää soluttautujia ellei hän olisi soluttautuja itse? ++Tilhi
El Classico = Tuppuru HC vs Ipandeer-ottelu, missä sitten ipandeeriläiset joukkuetoverisikin mukana ja siksi odotat sitä?
Meikäläisen tuntemat El Classicot pelataan yleensä Kaakkois-Suomesta Saimaan rannalta tulevaa erityisen kiinnostavaa keltamustaa sakkia vastaan
No todisteiden puutteessa: –Mustis. Mutta epäilykseni eivät vielä minnekään haihtuneet.
Herätys! reenipäivä. Muistetaan ne turvavälit, vaikka ipandeerusviirus ei voi olla kovin tarttuva, niin tieteellistä näyttöä ei ole etteikö se saattaisi tarttua myös ihmiseen. Nii ja mää oon siis se legendaarinen juomapulloteline, palavellut HC Tuppuraa jo seitsemällä vuosikymmenellä. vanhoina hyvinä aikoina kaverit työnsi mut maalin eteen ja siitä mua ei siirtäny samppoonikaan.
Äänestystilanne
2 Bilbo (Derek, Virvelia_kainaloon)
1 Koo (Mustis)
1 Tilhi (Bilbo)
Päivä päättyy huomenna klo 21:00.
On täällä kummat tavat! Menin Derekin jälkeen suihkuun niin koko lattia oli ihan saippuasta liukkaana niin että jos en ois saanut sopivasti käsiä alle olisin kaatuessani satuttanut pahastikin! Outoo saippuaakin tuonut sieltä rapakon takaa kun ei pesemälläkään lattiasta irronnut. No onneks kerkesin varottaa muita ennen ku kellekään kävi pahemmin!
Hmm… Koo tykkäsi Tilhin viestistä jossa syytti minua Haiskahtaa liittolaisuudelta! Oliko Koon ja Tilhin pieni “kärhämä” alussa pelkkää hämäystä?
Kannattaa liittolaisia hakiessa katsoa ketä on äänestetty ja kenenkä toimesta. Heti alussa kaksi äänesti Bilboa. Haiskahtaa vahvasti soluttautujilta.
Hmm… @Virvelia_kainaloon avasi pelin, nuoruuden intoa vai hirveä kiire päästä hämmentämään. Ei savua ilman tulimiestä…
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Minua epäilyttää eniten se että Virvelia_kainaloon äänesti juuri samaa pelaajaa kuin Derek. Ovat ehkä kumpikin soluttautujia ja haluavat saada minut pois pelistä? Lisäksi Virvelia_kainaloon tykkäsi tuosta Derekin viestistä jossa hän syytti Koota ja Tilheä.
Tilheä en enää niin paljon epäile, joten –Tilhi. Uusi ääneni menee käyttäjälle ++Derek, katsotaan tarvitseeko sitä enää vaihtaa.
Virveli tuli tosiaan hyvin pian äänestämään samaa, jolle olin antanut oman ääneni… Eli soluttautujana hän tarttui virittämääni ansaan, ja ajatteli käyttää hyväkseen tilaisuuden rakentaa yhteistä rintamaa hyvispelaajaa Bilboa vastaan.
Joten otetaan ääni pois pelaajalta -Bilbo, ja vahvaksi epäillyksi ++Virvelia_kainaloon
Miksihän ihmeessä soluttautuja alkaisi heti liittoutumaan? Silloinhan maalittaa varmasti itsensä. @tatesulo on aiemmissa viesteissä ollut mukamas pelkkä mukiteline, mutta heti kun haistetaan, että jotakuta ollaan maalittamassa, niin sitten tullaan heittämään lyhyt viesti, että “kattokaa tota”. Ja niin varovaisesti, ettei edes äänestänyt. –Bilbo ++tatesulo
Tässähän menee kuviot uusiksi. Silti on aika laittaa ääni ++Derek.
Sorry, mutta kuulostaa tyypilliseltä soluttautujan selitykseltä kun jää kiinni hätäilystä.
Toisaalta nyt on nähtävissä melkoista ystävyyttä Koon ja Bilbon kesken. Puolustellaan toisaan, tykätään toisten syyttelyistä…
Epäiltyjen Top 3 tällä hetkellä:
Koo
Virvelia_kainaloon
Bilbo
Koolla ja Bilbolla on myös keskinäisissä viesteissään erikoisen tuttavallinen äänensävy.
Älkää menkö siihen halpaan, että pitäisitte mun hyökkäämistä pahana merkkinä. Muistetaanhan, että peliohjeissa nimenomaan hyviksiä kehoitettiin pitämään keskustelua yllä ja äänestää aktiivisesti. Tulokkaana joka ei ole vielä päässyt sisälle pelikirjaan, aloin tietysti noudattamaan tuota hyviksille annettua taktista neuvoa.
Skrollaapa muuten ketjua ylöspäin, kuka oli ensimmäinen äänestäjä? Niinpä. Toki itsekin näytän varmasti juuri nyt epäilyttävältä, mutta kyllähän sinä olet aika lailla listan kärkipäässä.