Mitäs tässä teidän mieliksi chattailisi. Casperi muuttui melko paljon ensimmäisestä päivää. Silloin hän oli mielestäni vielä varmasti tavallinen hyvis, nyt voi olla vähän mitä vaan.
Ollut todella hiljainen päivä, enkä nyt sen suhteen voi nostaa ketään suuresti esiin kun asiaan olen itsekin syyllistynyt. Luultavasti sielä tuonelan toisella puolen keskustelussakin on enemmän ollut puhetta.
Positiivisessa mielessä olen hyvisviboja ekaan päivään nähden saanut nyt louskuttimesta. Ehkä hieman kohentanut virvelikin asetelmiaan omissa papereissa.
Ennen taas loppukahinoita on mielestäni suurin osa epäilyttäviä, mutta Treppu saa nyt ääneni toistaiseksi. Osittain olisi tehnyt mieli Bilboa äänestää, mutten vielä ainakaan siihen lähde.
Yritän vielä ehtiä ennen päivän päätöstä lueskella viestejä lävitse.
Huomasin vasta muuten että virveli ja louskutin myös äänestäneet molemmat Treppua, haluan selkeyttää etten lähde heitä beesaamaan nyt vaikka he ovatkin asetelmia omissa silmissä kohottaneet.
Ensimmäisessä viestissä mainitsen en epäile. Kerron etten saa otetta, enkä osaa sanoa. Aika kova väite syyttää valehtelusta monikielisesti ja huutometkein, ellei tarkoituksena ole yleisesti dissata mun luotettavuutta.
Siinä ei varmaan viestin sävy ihan välittynyt toivomallani tavalla.
No veikkaisin, että Acetho tiputettiin siksi, koska vaikutti erikoishahmolta (kapteenilta). Luonnollisesti olin pahoillani kapteenin ja hyvän pelaajan menettämisestä, kyllä täällä ilman Acethoa on paljon hiljaisempaa. Ihmetyttämään kyllä jäi Varilasien peliliike, hieman samoin kuin ihmetyttää Casperin tämän päivän liikkeet.
No eipä ole tuo sinun pahoillaan olisikaan oikein viesteistä välittynyt. En nyt sano että valehtelet, mutta et sinä ainakaan puolustella ole yrittänyt vahvaa pelaajaa. Rehellisesti sanottuna sain aika erilaisen kuvan viesteistäsi jotka Acethoa koskivat.
Miksi muuten haluat vaihtaa puheenaihetta, tätä kun ei ole käsitelty vielä ollenkaan, minun epäilyjä henkilöihin on jahdattu lampun ja laskimen kanssa. Jutellaan nyt siis hetki teidän väleistä. Mitä luulet, miksi kapteeni epäili sinua?
En keksi muuta kuin sen, ettei kukaan osaa ajatella pahiksen pelaavan noin. No ehkä se, jos arvioitte, että Tonke koetaan sinua epäilyttävämpänä ja muut pahiskaverit ovat molemmat liipaisimella (Bilbo, Treppu, Horna)?
Niin muistan hyvin kun Acetho kirjoitti minusta samoin pahiksena ollessani ja kyllähän se pisti harmittamaan. Oon aina ihaillut Acethon kykyä lukea viestit ja kirjoittajien nyanssit kuinka ne vaihtelee roolista riippuen. Acetholle oli edellisessä pelissä kun soluttautujat pihdeissä jo, mutta äänestäessä kuitenkin vaihtoi.