No, kuten jo esille toin tykkään pelata tätä peliä, jatkossa se olisi äärettömän vaikeaa jos nyt pyöritän jotain pahiskuviota.
Tällä hetkellä ääneni on menossa @Bilbo , muita epäilyttäviä henkilöitä on @louskutin ja @Casperi . Katsotaan illemmalla näenkö syytä muuttaa äänestykseni kohdetta.
Louskuttimen analyysit tykkäyksien määristä ja niiden perusteella tehdyt johtopäätökset tuovat mieleeni edellisen pelin ja exel taulukon epäilyttävistä hahmoista.
Casperin sodanjulistus Tonkelle on mielestäni osoitus siitä, että Casperi on jotain muuta kuin tavis. Mistä Casperi voi tietää Tonken olevan pahis? Nyt hän kuitenkin masinoi äänestyskampanjan alulle ja ottaa riskin tulla tiputetuksi/ tiputtaa hyvis.
Bilbo on taas mielestäni pitänyt ääntä tyhjästä ja hämmentänyt jatkuvilla muutoksilla äänestyksessä, joka on mielestäni hämentävää.
Joo, Nellisillä näytti ääni käyneen jatkuvasti, Casperia kokeili neljäntenä päivänä.
Omien kokemusten perusteella tuolta pahisten puolelta ja miten tämä peli tässä on edennyt.
Mun sodanjulistus Tonkelle, jos Tonke on hyvis, olishan tuo nyt mahtava tilaisuus soluttautujille tarttua ja antaa ääni hänelle. Tonke pihalle hyviksenä, niin sitten Casperinon seuraava ulosäänestettävä.
Joo sori piti kirjoittaa epäröi, ei siis äänestänyt vaikka epäili kaikkia soluttautujia. Sinä kimpaannuit Acetholle samoin kuin Derek edellisessä pelissä, kokeneena pelaajana (sinulla lienee ylivoimaisesti eniten pelivuorokausia täällä) erikoista hyökkäilyä, valmiiksi jo kun Acetho vasta kirjoittaa…
–tatesulo hermostuminen ei siis johtunutkaan pelkästään häneen kohdistuneista epäilyistä. Lisäksi vastannut kysymykseen jonka minä ja louskutin kysyimme.
Mitä ihmettä tämä oikein on? Juurihan vastasin että Tonke ei enää ole listallani ykkösenä enkä siksi äänestä häntä. ++Casperi
No Minsk-pelissä minua epäiltiin näin:
Kun verrataan aiempiin peleihin niin käytöshän on muuttunut täysin. Aiemmissa peleissä on listaillut epäilyttäviä ja heitellyt ääniä sinne sun tänne.
Eli tämä on ollut tyylini ennenkin. Minsk-pelissä kun annoin vain yhden äänen koko päivän aikana, se epäilytti, ja nyt kun taas tuttuun tapaan poukkoilen äänien kanssa ja vaihtelen niitä vähän väliä niin sekin epäilyttää.
Reagoin kun epäiltiin kevyin perustein. En nyt tajua, miksi tämä tarvii uudelleen perata, kun vastailin näihin jo eilen? Voidaan toki, mutta mitään lisättävää minulla ei tähän ole.
Oliko hän eilen sun listalla ykkösenä?
Päivällä ei ollut, illalla oli jaetulla sijalla Hornan kanssa.
Tajusit kuitenkin miksi itse nostot mun viestejä esiin vaikka niitä oli perattu monta tuntia. Syy kysymyksille no lienee selvä, vastauksesi eivät vakuuta. Miksi sinut pitäisi jättää epäilyjen ulkopuolelle?
A) Kävin läpi tuota väittelyänne kohta kohdalta, ei ollut tarkoitus nostaa sinun vanhoja viestejäsi vaan katsoa miten sinä ja louskutin tuossa viestittelitte.
B) Syy kysymyksille on epäselvä. Mitä pitäisi vastata siihen, jos toinen kyseenalaistaa kirjoitustyylin eikä asiasisältöä?
C) Niin, miksi pitäisi. No olen hyvis, mutta mistä te muut sitä tiedätte. Ei kai ketään voi jättää epäilyjen ulkopuolelle?
Mutta iltapaniikin aikana ei välttämättä aina äänestetä listan ekaa, vaan silloin yleensä valitaan muutamasta tippuja-vaihtoehdosta ketä päättää äänestää.
Hän oli sun ykkössijalla (tätä en itse ole huomannut, mutta olkoon).
Sattumalta kuitenkin pelastit ykkösepäiltysi putoamishetkellä?
Ja nyt et usko epäilyksiäni hänestä.
Tiedätkö mitä Jafar sanoi Jagolle ennenkuin mätkäytti tämän seinää vasten?
En ole katsonut Aladdin-elokuvia, en voi tietää.
Ei ollut tarkoitus nostaa mun viestejä, mutta päätti kuitenkin nostaa ja mielipidevaikuttaa mun syyllistämiseksi. Vartin vanhat viestit. En ollut epäilyttävä, et uskonut mun olevan kannibaali, mutta silti halusit tökkiä. Muistakaa nyt ainakin kaikki tämä keskustelu jos mut yöllä häädetään.
Poimitkin just sen oleellisen kysymyksen.
NYT PORUKKA SILMÄT AUKI JO PIKKUHILJAA
–Casperi
++Tonke
Jos lukisit viestejä, niin päätelmänäni louskutin oli teistä hieman epäilyttävämpi tuossa. Hyvän vinkin annoit kyllä tuossa pahiksille.
Te kanssa nyt hetken tulirauha ja katsokaa mitä ympärillä tapahtuu.