Joo, Bilbon osakkeet laskussa. Miksi lähtee juttuusi mukaan, jos ei oikein äänestäisi kumpaakaan?
Haluatko oikeasti että kerron?
Nyt oon ihan kassalla.
Kiinnostaa kyllä.
No, selvä. Olet ollut koko ajan niin varma Tonkesta, että ainoastaan diplomaatti voi tietää jos on kysynyt Tonkea yöllä. Lisäksi tämä vihje silmistä sai minut uskomaan että olet diplomaatti joka on kysynyt Tonkea:
Silmillä tietysti näetään, ja kun muiden silmät ovat vielä kiinni niin näkijä näkee kaikenlaista. Lisäksi ihmetyttää miksi puhut koko ajan vain siitä miksi kukaan tule äänestämään Tonkea. Siksi uskon nyt että ole diplomaatti. Toivottavasti tämä viesti ei auta pahiksia, mutta selitystähän te kaikki pyysitte.
Mä taas luulen, että sä olet pahiskaveri ja mä osuin. Nyt sä vedät hajuraon.
Hahhah. Kun ei äänestä pelaajaa niin “puolustaa” häntä, sitten kun äänestää niin “vetää hajuraon”. Jos Tonke nyt putoaa pahiksena niin eipä tarvitse arvuutella kuka lähtee yöllä… Ja jos minä lähden tänään hyviksenä niin älkää ainakaan ruvetko seuraavaksi äänestämään Wrathchildia tai Virveliä pois.
Kyllähän mä Tonke-epäilyni olen jo suhun aiemminkin liittänyt.
Tää “vihje” mihin viittasit oli ihan spontaani reagointi kun itselle niin läpinäkyvvää, mutta kukaan muu ei tartu.
Jos olisin Diplomaatti olisin kysynyt luultavasti Virveliä. Mutta olen tavallinen tallaaja ja siksi kovasti uhrautumassa.
Päivemmällä ei ollut aikaa käydä pelissä
Vielä parempi olisi jos Bilbo saataisiin ulos.
Se tässä mietityttää, että miksi juuri kukaan ei ole äänestänyt Bilboa? Eikö skenaarioni ole uskottava? Nimittäin jos esittäisin tuollaisen skenaarion jossa luulisin hyvistä pahikseksi ja hyvikset eivät äänestäisi, kannibaaleilla olisi siinä mainio hyvä tilaisuus saada kohde jonka äänestämistä ei epäillä. Jos taas esittäisin skenaarion jossa kannibaaliepäilykseni osuisivat napakymppiin johonkin kannibaaliin ja hyvikset eivät äänestäisi tuota kannibaalia, en usko että kannibaalitkaan tähän silloin ottaisivat riskiä tarttua. Nyt on sitten ilmeisesti toteutunut jälkeenmainittu.
Tonke oli mun mielestä varmempi. Bilbo olisi seuraava.
Jos porukkaa Bilboa lähtee äänestään, olen kyllä mukana. Odotan vaan jos Trepulla olisi vielä sanottavaa ennen päivän päättymistä. Kohta vuorokausi viime viestistä ja taitaa olla tippumassa (tai ainakin siinä hujakoilla)
Tästä juuri äsken puhuin viestissäni. Jos “hyvikset eivät äänestäisi tuota [skenaariossa epäiltyä] kannibaalia, en usko että kannibaalitkaan tähän silloin ottaisivat riskiä tarttua.”.
Mennyt tuo viesti ohitse. -Treppu ++Bilbo
No vielä aikaa taisi olla se nelisen tuntia ja loppuhetkien rullailua odotellessa.
Häh? Sinähän vastasit tähän alle lainaamassani viestissäsi siihen, joten en usko että se on voinut “ohitse” mennä.
Kappas keppana en ihan varma mistä se ”vastaus” tullut. Enkä siitä että näköjään olin tuon viestin todella puolittain sisäistänyt ja puolittain en näköjään. Ehkä vaan kelailen nyt ne kaikki kakkos päivän viestit läpi, jos vaikka saisi kokonaisia viestejä tajuntaan asti. Ei tee kylmä hyvää selvästi ajattelukyvylle.
Nopeasti selasin viestit, mutta ei kyllä tässä ajassa pysty sisäistämään. Lupaan perehtyä tähän päivään paremmin huomenna, jos minua ei ole häädetty.
Tää sama mulla oli Tonkea vastaan. Tarjoamani kaksintaistelu mielestäni vielä selkeämpi.
Mutta Joonatanin voitte kyllä äänestää ulos heti seuraavana päivänä, on kuin kopio draft-tilaisuuspelin Petristä, mikään ei enää muutu, mitään ei enää usko. On minua vastaan niin kauan kunnes olen poissa. Silloin Petri sai muut vakuuttumaan syyllisyydestäni, ja nyt Joonatan on tekemässä samaa. Kuinkas silloin kävikään? Suosittelen kaikille edelleen Tonken pudottamista, jos hän paljastuu hyvikseksi niin Casperin voimme lähettää erämaahan seuraavana päivänä. Tällä hetkellä luotan Casperiin tässä asiassa, ja olisi jo kiva tietää Tonken rooli, kun sitä on nyt tässä jo pari päivää kovasti arvuuteltu.
–Treppu
++Horna sotkee itseään syvemmälle suohon.
Toisaalta se voi kyllä olla Bilbokin.