Myönnän, niin sotkin kyllä. Ei oo nyt tämä kakkospäivä ollut hohdokasta tekemistä itseltäni. Luultavasti sotken vielä loppu iltanakin, kun Bilbon sanoissa on kuitenkin pointti Casperista ja Tonkesta ja nyt käyn kolmen väliltä ketä äänestäisin.
Ja kolme siis ovat Bilbo, Treppu ja Tonke, joiden välillä kelailen.
Vielä muistutan pääpointit.
-
illan ei-seesteisyys-> pahis oli lähdössä (Tonke oli)
-
Äänestysjakautuminen
-
Reagointi ehdotukseeni (sen puuttuminen)
-
Tonken viestit, ei perusteluita eikä pahisten etsintää
+kaikkea muuta pientä.
*1. 1. Illan
Kai ymmärrät että siinä menee myös kaksi yöpudotusta.. Ei oikein olisi nyt varaa ryssiä, miettikääpä mitä sanoin ennen kuin Casperi flippas..
Ei tuo Casperin pelikään niin puhtoiselta näytä. Tämän jälkeen jänkäystä että viesti hukkuisi tuonne massaan, ja kaikki vaan muistaisi että Wrath ja Casperi otti yhteen. Voin olla väärässä, mutta miettikää..
No miksi se vaihtoi takisin Värilaseihin eikä Hornaan?

Yritän käsittää mikä tässä case Casperi-Tonke jutussa on meneillään.
Löydän kaksi selitystä:
Casperi on mielipuoli ja haluaa ulos tai
Casperi tietää jotain Tonken roolista.

Laitetaan nyt ensituntumalla ++Treppu
Kyllä mua tämäkin logiikka kovin paljon ihmetyttää.
Siis se, että sä kehität kaksintaistelun johon mun pitäisi osallistua koska sä tuollaisen olet kehittänyt?

Odotan vaan jos Trepulla olisi vielä sanottavaa ennen päivän päättymistä. Kohta vuorokausi viime viestistä ja taitaa olla tippumassa (tai ainakin siinä hujakoilla)
Ei tässä hätiköimään kannata ruveta, kun se ollaan nähty niin monta kertaa, että viimeinen puoltuntia on melkein ainoa merkitsevä asia. Silloin voi tapahtua ihan mitä tahansa.
Nyt taidat olla sä lähtemässä.

No miksi se vaihtoi takisin Värilaseihin eikä Hornaan?
Miksi sinä kirjoitit että keksit jutun juonen, mitä kaduit? Sellasta se on, virheitä tulee kiireessä. Kyllähän Acetho tuota vahvasti ajoi läpi… Ja itsekin olin sopassa mukana, arvasin bluffin… Kuka tahansa voi nytkin tehdä väärin…
Heität taas lopun kaaoksessa äänen sille joka on tippumassa?
Haha Joo jos esim. Hornalla on viis ääntä ja seuraavalla kaks, nii voishan sitä huvikseen painaa Hornalle. Sillai vikallla minuutilla kivasti tyhjiin.
Sanoin vaan että mietittäs nyt joka kantilta, ettei tarvitse sekoilla lopussa… Voitte olla molemmat hyviksiä, sen takia täällä väännetään et saatas selvyys… Mulle käy monikin vaihtoehto, mutta pidän nykyisen enemmän kuin mielellään edellä mainitun episodin takia.
Mulla ei ole Tonkeen mitään isompaa mihin tarttua, johtuen vähäisestä panoksesta sillä TEIDÄN väliltä valitsen Tonken puolen…
Bilbo on kyllä outolintu tässä pelissä. Taitaa kohta takista saumat revetä, kun kääntää takkia…
Hornalla yksi ääni mun mielestä. Sä oot saanut epäilijät karistettua karismalla? ilmeisesti? ainakaan et yltiöpäisellä syyllisten etsinnällä
Horna Treppu mazzus taas liitelee tutkan alla…
Jaa taidat haluta musta eroon?
No siis mä ymmärrän tämän niin, että sun silmissä joko Casperi on sekopää tai casperi/tonke akselissa toinen on varma pahis (casperi tietää tonken roolin).
Niin miksi et äänestä jompaakumpaa?
Ja aijot siis pelata niin, että suurimman osan pelistä vain hiljaa ja vikalle muutamalle tuntia tulla jakaan äänen nopsaa jollekkin ”epäilyttävälle” vain tiputtaan. Taktiikkahan tuokin toki.