Yhteisöpeli VI: Rentoa kisailua Etelä-Amerikassa - peliketju

Miten mä liidän tutkan alla, kun viimeset hetket ei oo muusta puhuttukaan?

@Horna kait mä oisin sua siinä tapauksessa äänestänyt.

1 tykkäys

Mitä ihmettä sä selität?

Näytätkö mulle missä olen kirjoittanut katuvani.

Joko näytät sen tai pahoittelet valehtelua, ennen en sun kommentteihin jatkossa reagoi ja olet juuri kakkosepäilty Tonken ja Bilbon välissä.

EPÄVIRALLINEN Äänestystilanne:

Bilbo: 2 (Joonatan, mazzus)
Treppu: 2 (Louskutin, Horna)
Tonke: 2 (Casperi, Treppu, Bilbo)
Casperi: 2 (Wrathchild, Tonke)
Horna 1 (Virvelia_Kainaloon)

Olisko jotenkin näin nyt?

1 tykkäys

Se että te kaksi ette ole ainoat pelaajat tässä pelissä. On täällä muitakin kuvioita kun tuo teidän kuvio, vaikka kaiken huomion siihen haluatkin.

Tässä on vielä hyvin aikaa, näyttää siltä että mun Treppu ääni on tyhjä arpa, kun muut siitä kelkasta on hypänneet.

Mutta älä yritä noin selkeästi vaikuttaa mun päätökseen.

1 tykkäys

Eikös Horna vaihtanut Bilboon?

4 tykkäystä

Veljekset on aika tasoissa papereissani, niin –Horna ++Treppu, kun siltä vähän näyttää.

Meinaan tilanne näyttää.

Yritän auttaa, kun sä olet eniten porukasta jäljillä.

Tässä

Ja sit:

Alkaa vähän kyllästyttää kun joudun aina näyttämään sanomisiasi. Taidat valehdella niin paljon nytten, ettet muista itsekkään mitä kirjoitat…

PISTÄKÄÄ MERKILLE! Ei mulla muuta…

2 tykkäystä

Aaa, tulistuin turhasta. Luulin sun jo tarkoittavan että kadun tätä kaksintaistelujuttua.

En mä tuotakaan kuitenkaan katunut, uskon että pahikset kyllä ymmärsi jutun ilman minunkin kommenttia.

Tätä ei tarvi selitellä, itse olen tätä pyytänyt ja toivon edelleen että meidän väliltä se valinta tehdään.

Kirjotin jo aiemmin että tää on nyt jatkuva noidankehä meidän välillä enkä siihen haluaisi enempää tänään tuhlata.

En sulle vastannutkaan alunperin vaan kaikille muille pelissä, mutta tuut aina sotkemaan…

No kai mä tulen kun sanot että olen tuon kommentin jälkeen flipannut.

Agree to disagreed

1 tykkäys

Onko jostain leffasta?

Varmaan sieltäkin, yleinen lausahdus…

Äänestystilanne

Bilbo: 3 (Joonatan, mazzus, Horna)
Treppu: 2 (Louskutin, Virvelia_Kainaloon)
Tonke: 3 (Casperi, Treppu, Bilbo)
Casperi: 2 (Wrathchild, Tonke)

Putoamassa Tonke, joka sai äänisaaliinsa ensin täyteen. Päivä päättyy noin puolentoista tunnin päästä klo 22.

Seuraava päivitys klo 21 maissa. (Jos on päivitettävää)

3 tykkäystä

Toivon edelleen kahden kauppaa, tuo on pahiksille nyt tarjottimella valita mieluinen putoaja.

Nyt mun viestijen tykkääjät Casperille ääniä. Lähtee pahis tai mielipuoli, molempi parempi…

Toivottavasti kova työ palkitaan. Yrittänyt olen.

En oikein muuta enää osaa sanoa.

2 tykkäystä

Vakuuttavat tukijat sulla…

1 tykkäys