Vieläkö @Bilbo n takki kestää kääntämistä?
Vahvasti näyttää Treppu ja Bilbo olevan hyvispisteiden perässä “ei mitenkään voi olla pahis” -Casperin kelkassa.
Mukana taistellaan loppuun asti, vaikka se loppu tulisikin omalta osaltani pian. Vielä pysyn Tonkessa, mutta loppupaniikeissa tapahtuu varmasti jotain yllättävää joten lopullinen ääni tämä ei todennäköisesti vielä ole.
Enempi luotan Bilboon kun sinuun.
Se on valitettavan todennäköistä, että minun matka päättyy yöllä.
Jos olisin diplomaatti, olisinko tullut jo näin vahvasti esiin vaikka "tietäisinkin’, on kuitenkin mahis myös että ‘tiedän vaan’ mielipuolen. Siinä pahiksille purtavaa yölle. Mutta tavallisena tallaajanakin saatan kääntyä heidän joukkoihin.
Se on tässä kohtaa ymmärrettävää. Mielestäni olen aika vahvasti perustellut näkemykseni, sillä uskon olevani oikeassa. Useampi asia natsaa minun mielestä. Myönnän tämän olevan sairaspeli, jossa ikinä ei voi olla varma…
Onko @Wrathchild saatavilla jotain kokoomaviestiä seikoista jotka tukisivat Casperin kannibaaliutta? Koko teidän keskustelunne on ollut melkoista silppua ja vähän väliä pikkuasioista keskustelua. Toistaiseksi olen vakuuttunut vain siitä että Casperi on joko hyvis tai mielipuoli. Kannibaaliudestaan en ole siis vielä mielestäni saanut riittävää näyttöä enkä halua haaskata kokonaista päivää mielipuolen häätämiseen.
@Casperi kuulemma epäilee Tonkea suurin piirtein samoin perustein kuin minä, mutten äänestä Tonkea vielä ainakaan tänään. Mikäli tilanne ei suuremmin muutu, todennäköisesti huomenna tai lähipäivinä ainakin, riippuen nyt siitä miten tämä Bilbo-juttu etenee.
@Bilbo uskoo että Casperi edelleen diplomaatti?
Mitä mieltä täällä ollaan Bilbosta ja Trepusta? Bilbo on myös kärkiepäiltyjä, niin voin sinne vaihtaa, jos Treppu herättää luottamusta.
Tärkeitä huomioita:
Wrath haluaa Casperin pois
Virveli ei halua osallistua Casperi vs Tonke
Ai onko täällä meneillään joku Bilbo-juttu?
No en enää oikein, mutta jos vaihdan nyt pois Tonkesta niin olisin itse tippumassa. Loppuun asti taistellaan. Toki Tonkekin voi olla hyvis niin kuin minäkin.
Lähden Casperi vs. Tonke jos sinne lähtee muitakin hyviksiä. Top-epäilyni ovat Bilbo, Horna ja Treppu. Tonke sit neljäs.
Epäilyttää tuo Casperin ohjailu.
Ei mulla herätä oikein luottamusta yksikään äänestyksessä olevista. Treppu ollut huoleton, olisko kannibaali niin rento? Tonke, Bilbo vai Casperi?
Olen pääpiirteittäin samoilla linjoilla, ja voin vaihtaa jos tämä Treppu ei saa kannatusta.
Oletko pistänyt merkille että kukaan minua oikeasti olisi puolustanut/tukenut?
Ei kukaan, Bilbo ja Treppu tarttuneet oljenkorteen.
Siksi epäilen että olet mielipuoli.
Ne kun kääntää kelkkansa niin Casperi lähtee ja tilanne on huono.
Niin on koska voitat pelin.
En ole, mua ei tippaakaan kiinnostaisi pelata tuossa roolissa ja toivln että se katoaa näistä peleistä.