Tabletilla lainaaminen on työlästä, ja mitään vedenpitävää tuskin tässä voi olla. Mutta pari ranskalaiset tarjoan.
Ollut kärkäs kun olen epäillyt.
Useaan kertaan joutunut Casperin omia sanoja kaivamaan “todisteeksi” = epäilen että valehtelee, eikä pysy itsekään perässä
Esitin toisen näkökulman heidän (tonken kanssa) kaksintaisteluun, heti naputteli listan epäilyistä johon yolin putkahtanut. Mutta eka päivän lopussa ja toisen alussa ei haastanut minua, jaa oli yllättäen “salaa epäillyt”
Tonkeen en löytänyt mitään isoja syitä 100% pahuuteen. Joten epäilin että hän yritti ennakkosuosikin asemalla äänestyttää hyviksen pois. (Jos hän on pahis tietää sen)
Tämä on minun näkemys
Bilbo
Tammikuu 14, 2021, 7.14pm
822
Mites on, saako tässäkin pelissä äänestää itseään niin kuin viime pelissä? Säännöissä ei ainakaan minun nähdäkseni tästä mitään mainita.
Casperi
Tammikuu 14, 2021, 7.15pm
823
Eiköhän kun ei ole kielletty.
1 tykkäys
Jopeti
(Kermit)
Tammikuu 14, 2021, 7.15pm
824
Jopeti:
Äänestystilanne
Bilbo: 3 (Joonatan, mazzus, Horna)
Treppu: 2 (Louskutin, Virvelia_Kainaloon)
Tonke: 3 (Casperi, Treppu, Bilbo)
Casperi: 2 (Wrathchild, Tonke)
Putoamassa Tonke, joka sai äänisaaliinsa ensin täyteen. Päivä päättyy noin puolentoista tunnin päästä klo 22.
Seuraava päivitys klo 21 maissa. (Jos on päivitettävää)
Ei päivitettävää toistaiseksi. Josko katsellaan puolelta uusiksi?
2 tykkäystä
Vastaavaa listaa en pystyisi tekemään muista…
Casperi
Tammikuu 14, 2021, 7.20pm
826
Tulen aina vastaamaan asiallisiin epäilyihin, kysymyksiin jne. ja yritän ne myös parhaani mukaan perustella.
Suurin osa ollut väärinymmärryksiä.
Wrathchild:
Esitin toisen näkökulman heidän (tonken kanssa) kaksintaisteluun, heti naputteli listan epäilyistä johon yolin putkahtanut. Mutta eka päivän lopussa ja toisen alussa ei haastanut minua, jaa oli yllättäen “salaa epäillyt”
Agenda siinä koosteessakin oli, minkä tein. Siihenkin meni yli 5min puhelimella joten en ajoittanut mihinkään tarkoituksella.
Toisen alussa epäilin, josta kimpaannuit, josta yllämainittu agenda.
Yleensä sinäkin olet ollu kärkäs jos joku (Tonke) äänestää ilman perusteita. Nyt tuo on ok?
Voitko Casperikin vielä tiivistää, miksi Tonke on se sun varma valinta? Lukenut moneen kertaan, mutta tässähän sekoo sukissaan.
Minulle käy kyllä muukin vaihtoehto jos nyt ei muut näe tätä asiaa. Ainahan voin olla väärässäkin, muut päättää…
Yksi kysymys Casperille vielä. Miksi ihmeessä hyviksenä lähdit tuollaiseen rumbaan?
Ainakin mun ykkösepäily on selvä, kuten on Casperinkin. Toki pelissä on muitakin…
1 tykkäys
Tonke ei ole ollut kolmeen tuntiin linjoilla, ettei ainakaan ole keskustelemassa viimehetken taktiikoita…
Jostain syystä Casperilla on jopa selvä kolmikko…
Tarkistin asian, ja tämä oli sinulta uusi näkökulma ja mietin, mikä tähän on johtanut. Sekö syynä, että rooli on nyt tullut tutuksi ja
Näihin ei ole ennenkään massalla reagoitu, ovat kerrassaan outoja ehdotuksia. Eihän kaikki täällä ole jatkuvasti…
Paljon oli toi sun “aika ikkuna”
Se on aina hyvä muistaa ihmiset ajattelevat eri tavoin. Joskus jumittuu yhteen asiaan, eikä ajatuksesta pääse irti. On tapahtunut mi ulle alkuun joka pelissä.
Casperi
Tammikuu 14, 2021, 7.26pm
839
Ei, älä lähde tuonne jos et halua tahallasi sotkea.
Sillä oli tuo 5. Kohta että oli oma näkemys, ja sanoin että muut päättää. Tämähän on demokratia…
1 tykkäys