Selvä, katsotaan miten käy. Sitten ollaan taas vähän viisaampia.
Haluan voittaa ja nimenomaan hyviksenä.
Eikä ole minulle ainut vaihtoehto. Joka pelissä arvioni menee kankkulan kaivoon, se voi olla osa syy tähän tilanteeseen. Vaikea enää perääntyä mielipiteestä, mutta aika moni nyt on tyytynyt seuraamaan tätä kuin tennisottelua. En tiedä onko sekään hyvästä…
Jos ymmärrän kysymyksen oikein niin real-time eilisaamupäivällä tein ehdotukseni ja illalla taisin todeta että ei tähän lähdetä mukaan, paitsi pari pelaajaa varovasti minua äänestäen.
Sitten ehdotin että tehkää edes valinnat väliaikaisesti, että olisi enempi nähty, ja vaihtakaa ne pois ennen Tapparan peliä jos ei tunnu oikealta.
Tähtäsin ettei tule loppupaniikkia.
Arkena moni töissä, joten saattanut olla että kaikki ei ole tätä huomannut? Aikaa siis ollut, mutta et voi kiistää etteikö nämä tämmöiset ole ennenkin ollut suutareita…
Loppupaniikki tulee nykyään aina peleissä varsinkin ensimmäisenä ja toisenä päivänä. Sitä ei voi välttää.
Tilanne yhä sama. Katsotaan 21.45 uudelleen ja sen jälkeen pyritään päivittämään mahdollisuuksien mukaan👍
En kyllä edes tarkoittanut arvostella sinua vaan tavallaan jatkoin lausettasi ja annoin yleisen muistutuksen.
Mulla on vielä ratkaisun avain kädessä, Tonke, Bilbo vai Casperi?
Mä menen nyt intuitiolla, ja kiinnitän katsettani siihe, että Bilbo ei pidä Tonkea epäilyttävänä, mutta äänestää häntä silti.
-Treppu. ++Bilbo
En ottanutkaan niin, all good! Vastasin vain…
Kyllähän mä sitä useasti oikean eilisen puolella toin esiin. Ja edelleen tämänkin päivän puolella sanonut että tämä kaksintaistelu paras ratkaisu.
Ja korjataan piste pois -Treppu ++Bilbo
Selvä, ihan turhaan yksin äänestän Treppua. –Treppu ++Bilbo Toivottavasti tiedätte mitä teette.
No, ainakin Acetho ja Varilasit saavat pian seuraa… Ensi pelissä pelaan niinkuin mazzus, eli olen hiljaa melkein koko ajan, silloin ei ainakaan voi tippua alussa.
Bilbo nyt vähän vihjaa olevansa mielipuoli
Oi voi, no voi se olla Bilbokin.
Mä vaan mietin että mitä mun täytyy tehdä, jotta te valitsisitte Tonken.
Voi myös olla tarkoitushakuista. Miksi mielipuoli nyt vihjailisi mielipuolisuuttaan?
Eikös se ollut sun top kolmosessa? Nytkö peittelet??
Näinkö?