Toistan tämän.
Eiköhän me kaikki tuo muisteta, turha toisto jos et selvennä.
Tosin mitähän “over ja out” mahdoit tarkoittaa? Tuskin sentään “Yli ja ulos”?
Mä olen diplomaatti. Yritin viimeiseen asti tuon pitää piilossa, mutta hyödyntää tietoni. Nyt ollaan siinä vaiheessa, että parempi että putoan yöllä, kuin veljekset tai nälkäinen.
Siltikin Tonke voisi olla mielipuoli. Mutta ei nyt ihan vahvin kanditaattini tähän virkaan.
*Kandidaattini
Niin voi, eilen mielipuoli pihalle olisi ollut ok lopputulos. Nyt se ei riitä ja siksi haen muita pahiksia.
Enempi Tonkea pidän pahiksena, ja reilusti.
*kuin mielipuolena
Pitää huomenna ruveta tekemään analyysia muutamasta epäilyttävästä, tänään ajattelin ottaa rennosti nauttien Andien maisemista ja laskea ehkä pulkallakin.
Älkää uskoko! Casperi huomasi, että verkko alkoi kiristymään ympärillä ja otti viimeisen oljen korren jo käyttöön. Pahikset laskivat että on kannattava temppu ottaa tämä nyt esille.
++Casperi
Tämä selittäisi pari asiaa… Tosin en nyt varma ole oliko tässä järkeä pelin kannalta… Muut saa näyttää onko tämä aitoa, olen ehkä vähän jäävi sanomaan mitään nyt tähän.
No oma mielipiteesi roolistasi oli selvä ennen kuin sitä sanoit. En vaan millään usko, että oikea diplomaatti tulisi esiin heti kysyttyään jotain Tonkea.
Kiitos, tämä vahvistaa sitä että et ole mielipuoli.
Eli Casperi on siis diplomaatti ja kysyi ensimmäisenä yönä Tonkea… Täytyy kai se laittaa ++Tonke, olettaisin että jos Tonke nyt hyviksenä putoaa saadaan viimeistään sitten ensimmäinen kannibaali eli Casperi kiikkiin. Ei molempia uskalla tässä tilanteessa peliinkään jättää.
No pienellä varauksella mennään sitten ++Tonke
-Wrathchild menettää kaikki aiemmin keräämäni pisteet papereissani jos on pahis.
Kyllä mä miekkailun ohessa näitä asioita kovasti eilisen puntaroin ja tässä pohdintani:
Jos pahikset on pelanneet fiksusti, niin näistä toinen on joukossa. Tatesulolle samat sanat kuin W, aika pelleilyä kiroiluhermostumiset, jos on pahis eikä jatkossa minkäänlaista arvostusta tältä suunnalta.
Treppu antoi äänen aikaisin, ja on vaikuttanut vilpittömältä näkökuömastani.
Acetho on näissä yleensä ollut aika hyvä, ja VK on ollut eniten sitä mieltä että olen mielipuoli, lisäksi ei halunnut ottaa osaa ehdottomaani kaksintaisteluun.
Jos pahikset tietää Tonken pahikseksi, on heidän kannalta paras että kaikki epäilisi minua mielipuoleksi.
Jos pahikset tietää että Tonke ei paha eli mielipuoli, olisi tuo kaksintaistelu ollut heille mieleinen.
Kaikki merkit edelleen osoittaa, että Tonke on pahis, mutta nyt epäilen kumppaniksl enempi VK. Eilisen jälkeen en kyllä kehenkään luota. @Horna ja @louskutin teitä erikseen pyysin vielä mukaan kun uskoin hyvyyteenne, miksi ette vaihtaneet ääntä?
Odotan että sieltä alkaa pikkuhiljaa hyvikset erottua, pohtia ja tehdä oivalluksia.
++Virvelia_kainaloon
Omalta osaa Bilbo oli hitusen epäilyttävämpi ja siksi pidin äänen hällä. Meinasin lopussa laittaa vielä, että oli vähän sama fiilis kun muunnoin jopetin ja tilhen kanssa, että olis tehnyt mieli vaihtaa muttei tullut vaihdettua ja selvästi se ei taas tuonut haluttua tulosta. Nyt mukana Tonkea äänestämässä, vaikka vähän mietityttää miksi jo nyt toit esiin diplomaattina olon, etkä yrittänyt vielä säästellä vähän myöhäisempään sitä.
Mua ärsytti se, että sä yritit suoraan kertoa, että mulla on kaksi vaihtoehtoa.
No se oli eilen, tänään mietin asioita uudelleen.
Mutta nyt saunaan, pari olutta ja huomenna takaisin.
En ymmärrä miten eilinen erosi esim Acethosta, joka yhtä suoraan sanoi mielipiteensä. Mutta täällekkin keskustelulle on aika ja paikka, ja se ei mielestäni ole tässä peliketjussa…
Sitä paitsi eii tuota olisi yksin saanut aikaiseksi…