Ei tarvitse nyt kaikkien huomiota kääntää tai mitään. Mielipuoli on löytänyt meikäläisen taas epäiltyjen listalle, niin täytynee hieman avoimemmin avata omia epäilyksiäni, jotka ovat kalvaneet hieman jo avauspäivästä lähtien. En vain ole halunnut kerätä vihamiehiä. Nyt kuitenkin kun sairas on pois pelistä, niin todennäköisyys sille, että olen vain tavallinen hyvis on kasvanut.
Minullahan ovat nämä pääepäillyt olleet Treppu ja Horna. No, Treppuun on vaikeampaa ollut yhdistää ketään, mutta @Horna: mitä mieltä olet louskuttimesta?
Tämä kohta särähti silmään avauspäivänä, sittemmin olen katsonut tiheämmällä kammalla. Tuossahan ennen Joonatanin viestiä Acetho ja Bilbo vaihtoivat Hornasta Tonkeen. Jo hyvissä ajoin Tonkea äänestänyt louskutin vihelteli menemään loppuillan.
Tarkemmalla perkauksella näiden kahden välillä on kyllä jokin yhteistyösopimus päällä. Kolmas pyörä Treppu vai joku muu?
Aika törkeä kommentti, itse arvostan Tonkea pelaajana. Nyt kävi vaan huono säkä. Ja olen mä sen syynkin näyttänyt, minkä vuoksi häntä kysyin jos joku haluaa viestit käydä vielä läpi.
Mikset sä luota tippaakaan? Olette Tonken kanssa käsittääkseni ainoat.
Johon vastasin etten itse pahemmin asiaa ollut huomannut. Louskutin oli noussut vain siinä main myös mukaan acethon kanssa vaihtamaan sanasia, jonka jälkeen acetho vaihtoi äänen pois minusta ja joku taisi seurata perässä, minkä jälkeen Joonatan tuon viestin laittoi. Tulkitse toki miten tulkitset.
Olisitko ollut tyytyväinen sitten siihen, että louskutin olisi vaihtanut äänensä Tonkesta minuun ja olisin hyviksenä tippunut? Kuitenkin lopulta acethon komennollahan vähän varilasit tippui siinä äänestyksessä ja thats it.
Tonke
Piristinyt selvästi aiemmasta mutta epäillyt eivät ole hävinneet mihinkään. Sinänsä hyvää tekemistä, ehkä hieman väkisin väännettyn oloista. Lisäksi jokin tässä Casperin ja Tonken taistossa haisee.
Mazzus
Hiljaisuus jatkunut. Pelaisiko pahis näin rohkealla linjalla? Viimeisin viesti:
[quote=“mazzus, post:722, topic:21588”]
Tällä hetkellä ääneni on menossa @Bilbo , muita epäilyttäviä henkilöitä on @louskutin ja @Casperi .
[/quote]
Kaikki epäilylistalla olevat ovat omalla kilttien listalla. Bilbo osoittautuikin jo hyvikseksi. Tuosta kolmikosta ehkä se epäilyttävin on louskutin. Aika heikosti hänkin.
Virvelissä on jokin häiritsevä tekijä, en vain keksi mikä. Täytyy yrittää kaivaa se esiin ja katsoa onko se jotain lihaa himoavaa.
Kaikki epäilylistalla olevat ovat omalla kilttien listalla. Bilbo osoittautuikin jo hyvikseksi. Tuosta kolmikosta ehkä se epäilyttävin on louskutin. Aika heikosti hänkin.
Samoin, muttei Tonke nähdyn perusteella ole sellainen mielipidevaikuttaja, joka savustaisi porukkaa pihalle, niin miksi diplomaatti paljastaisi tietonsa, kun voisi hyvin jo yhden pahistiedon varassa seuraavana yönä löytää toisen?
Ja Horna kysyi olisinko ollut tyytyväinen, jos louskutin olisi äänestänyt sinua, niin sikäli kyllä, että minäkin äänestin sinua. Oleellisempaa kuitenkin on se, että louskutin vaikutti kovin tyytyväiseltä tilanteeseen. Lisäksi hän tarttui tokana päivänä ajoittain meikäläisen epäilyksiin, muttei ottanut minun epäilyihin sinusta oikein mitään kantaa.
No sinun täytyy louskuttimelta varmaan sitten kysyä miksi ei ottanut niihin kantaa. Muistaakseni tosin löydyn hänenkin viimeisimpänä tehdyltä epäiltyjen listalta ikäväkyllä.
No ensinnäkin se, että jos Tonke on pahis niinkuin uskon, niin kyllähän tuo jo diplomaattiepäilyksiä aiemminkin herätti.
Eli luultavasti seuraavana yönä olen/olin jo lähdössä, nyt halusin varmistaa ettei tietoni jää epäselväksi kenellekään.
Lisäksi hyvisten voiton kannalta, on parempi että yöllä lähtee diplomaatti, kuin 2 kaverusta tai nälkäinen. Pieni sauma mulla vielä on, että pahikset lähtee ahneena hakemaan jackpottia noista yöllä.
Pitäskö nyt jo vähän rauhoittua? Menee henkilökohtaisuuksiun sun peli.
Luin Tonken edes ottamukset, ja kieltämättä on aika erikoista jos eka päivän liikkeet olet Tonkesta katsonut, joka oli suht hiljaa alussa. Sitä minä ihmettelin kun kävit päälle kuin yleinensyyttäjä. Sen takia luotin Tonkeen kun näytti päätyvän syyttömänä vartaaseen.
Joten en purematta niele tätä uusinta paljastusta myöskään. Mut katselen mitä viisaammat on mieltä…
Veikkaisin että on saattanut ainakin päätyä Tonkeen pelaajana joka ei todennäköisesti joudu vieraaksi kannibaalien yösyöminkeihin. @Casperi tietenkin tämän paremmin itse tietää, mutta ei ole nähdäkseni vielä selittänyt.
Mua kyllä häiritsee tosi paljon tämä villasukkien kutojat… Ei ihme että peli kiertää samojen naamojen keskellä… Olisko siellä nyt niin turvallista, että siellä kannattaa kutoa rauhassa?